איך הקמנו עיר וירטואלית בישראל והגענו למקום ראשון בגוגל תוך 30 יום

התחרות ששיגעה את כל חברות קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי המובילות בישראל הגיעה לסיומה ועכשיו אפשר להגיד באופן רשמי - טופיק מדיה, בבעלותו של דן סונגו היא החברה אחת המובילות בישראל לקידום אתרים והמנצחת בתחרות TOP SEO לשנת 2022.

דן סונגו טופיק מדיה

בשיתוף טופיק מדיה

תחרות הקידום שהוקמה על ידי חברת BUYPOST, זו השנה השניה, נועדה לאתר את מקדמי האתרים הטובים בישראל על ידי קידום של ביטוי אנונימי שלא קיים כלל בגוגל, במשך חודש ימים. התוצאה שתגיע למקום הראשון בגוגל בתום התחרות היא הגושפנקה המכריעה לשאלה, מיהו מקדם האתרים הטוב בישראל.

מילת המפתח שנבחרה: נווה פריצקי

מארגן התחרות החליט שהפעם מקדמי האתרים יצטרכו להקים עיר חדשה בישראל בשם נווה פריצקי ולשם כך נדרשו כל המשתתפים בתחרות (כ-40 חברות ומקדמי אתרים) לבנות אתרים, להקים עמודי פייסבוק, ערוצי יוטיוב וכל זה במטרה לגרום להאמין שהם האתר הרשמי של העיר החדשה בישראל.

דן סונגו הקים את האתר nave-prizki.co.il, אשר הוביל לאורך כל ימי התחרות בתוצאה הראשונה בגוגל וכך גם עד היום האחרון לתחרות ולרגעי ההכרזה על המנצח.

דן סונגו, הוא המנצח בתחרות הקידום לשנת 2022

דן סונגו, הבעלים של טופיק מדיה, מרצה לבניה וקידום אתרים במכללה מוכרת בישראל, בן 34 מהצפון, עם ותק של 8 שנים בתחום הוא המנצח של תחרות TOP SEO לשנת 2022. טופיק מדיה מציעה שירותים של בניית אתרים, קידום אתרים בגוגל וקידום ממומן במטרה לעזור לעסקים להגיע לקהלים חדשים באמצעות גוגל.

תפסנו את דן לשיחה אחרי התחרות לכמה שאלות.

איך אתה מרגיש אחרי הזכייה בתחרות?

“אני ממש מתרגש ושמח על הניצחון. אני חושב שההתמדה לאורך כל התחרות, עם הידע שצברתי לאורך השנים, חשיבה מחוץ לקופסא והרצון לנצח, הם אלו שהובילו אותי לניצחון הזה.”

למה אתה חושב שגוגל בחרה דווקא באתר שלך?

“היה לי חשוב מאוד לגרום לגוגל להאמין שמדובר באתר אמיתי ולגיטימי של עירייה ולכן התחלתי בזה. האתר שהקמתי נראה כמו אתר עירייה לכל דבר. בנוסף, עשיתי באתר פעולות טכניות רבות הכוללות בניה נכונה של האתר, כדי שלגוגל יהיה קל לקרוא אותו, עבודת SEO טכנית באתר ועוד דברים במטרה לגרום לגוגל לאהוב אותי”

ומה בנושא הקישורים החיצוניים?

“אי אפשר לנצח בתחרות SEO בלי קישורים בכלל. השקעתי סכום מזערי אמנם בקניית קישורים דרך חברת BUYPOST ודרך עשהאל דרייר, הוספתי קישורים מאתרי תמיכה שלי ומהחלפות קישורים שביצעתי לטובת התחרות, בנוסף עשיתי מגוון פעולות ברשתות החברתיות שגם להן יש השפעה על קידום האתר”

מה תמליץ למתמודדים בתחרות בשנה הבאה?

“תפעילו את הראש. לא צריך לצאת לעבודת קידום אורגני עם התחושה שכמות של תוכן או כמות של קישורים היא זו שתכריע את המערכה. צריך לראות מהי מילת המפתח, לחשוב מה הגולשים מצפים לקבל שהם מחפשים את מילת המפתח הזאת ולעשות את הכל בצורה מושלמת – אם כבר משתתפים בתחרות, אז ללכת עד הסוף. עוד דבר, אל תחפשו קיצורי דרך, זה אף פעם לא עובד לטווח הארוך”.

במה אתה שונה ממקדמים אחרים?

“אני חושב שהשוני העיקרי שלי ביחס למקדמים אחרים הוא בעבודה הטכנית באתר. אני נכנס לפינות החשוכות ביותר בקידום הטכני של האתר, אני משקיע המון על אופטימיזציה לעמודים ותמיד חושב איך אפשר לשפר את העמודים גם עבור המשתמשים וגם עבור מנועי החיפוש”

מה יש לך להגיד לאנשים שנכוו מקידום אתרים בעבר?

“קשה מאוד להתחייב לתוצאות בנושא של קידום אתרים, אבל אני יכול להגיד שאם עושים עבודת קידום ומתמידים בה, התוצאות מגיעות. אני לא יודע איזה עבודת קידום נעשתה לכל אלו שלא ראו תוצאות, אבל אשמח לבחון את זה ביחד עם אותם אנשים שהפסיקו להאמין בשירות של קידום אתרים. אני מזמין את כל מי שרוצה שאבדוק את האתר שלו להשאיר לי פניה באתר, וביחד אני בטוח שנפצח את הנוסחה לקבל תוצאות הקידום האורגני”

קישור ליצירת קשר כאן

תשתף גם בשנה הבאה?

“מאמין שכן, אבל אלוהים גדול עד שנה הבאה”

בשיתוף טופיק מדיה

כדאי להכיר