רוצים להצליח באינסטגרם? תכירו את לייקבוסטר

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים כבר ממזמן הטשטשו הגבולות שבין המרחב הווירטואלי למרחב הממשי, ובמיוחד שמדובר באפליקציית האינסטגרם. בעוד שבעבר האינסטגרם היה יישומון נחמד לשיתוף תמונות, היום כבר מדובר בפלטפורמה גלובלית שהפכה לאחד מכלי השיווק המובילים בעולם, ולכלי קידום שממנו ניתן להרוויח כסף

freepik

בשיתוף לייקבוסטר

עממה, ההצלחה של חשבון האינסטגרם שלנו מאוד תלויה בכמות העוקבים שלנו ,ובעיקר ביכולת שלנו להתבלט על פני המתחרים (ויש רבים מהם!). נשמע מאתגר ומתיש? אז כדאי שתכירו לייקבוסטר, החברה שתסייע לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם, למנף את חשבון האינסטגרם שלכם, ולסלול למענכם את הדרך להצלחה. מוכנים? בואו נצא לדרך.

אך ראשית, כיצד כמות העוקבים בחשבון האינסטגרם מקדמת אותנו?

ובכן, בין אם מדובר בחשבון אינסטגרם עסקי או חשבון אינסטגרם פרטי, ככל שיש לנו יותר עוקבים, כך אנו יכולים להגיע ליותר אנשים ולשווק את עצמנו, את המוצר שלנו, או לשמש כאיש מכירות/שיווק עבור חברות ומותגים תמורת תשלום. לדוגמא, אם נסתכל על חשבונות מובילים של משפיעני רשת, נראה שלכל אחד ואחת מהם יש מספר עוקבים גבוה במיוחד ביחס לחשבון אינסטגרם רגיל, וזאת הסיבה שיש ביכולתם “להשפיע” ובעיקר לחדור לתודעה של קהלים שונים ברשת, ולא רק להציג את עצמם בפני המעגלים החברתיים שלהם.

האם ניתן להניב רווחים כספיים מכמות עוקבים גדולה של עוקבים?

התשובה לכך היא כן. מדוע?

  1. מכיוון שברגע שלחשבון שלכם יש חשיפה נרחבת ניתן לקבל תשלום עבור פוסטים של חברות ומותגים המעוניינים בקהלי היעד השונים שעוקבים אחריכם.
  2. ניתן להפוך לשותפים ולגבות עמלה עבור מכירת מוצרים של מותגים שונים שנרכשו על ידי העוקבים שלכם דרך החשבון שלכם.
  3. קיימת חשיפה עצומה שבה אתם יכולים להציע את שירות/מוצר שלכם בתשלום.
  4. ניתן לפתוח חנות באינסטגרם ולהפוך את החשבון לעסקי.

מהי קניית עוקבים, והאם היא יכולה לקדם את חשבון האינסטגרם שלנו?

קניית עוקבים  היא אחת הדרכים הטובות ביותר למנף את חשבון האינסטגרם שלכם. הסיבה לכך היא שחשבון עם עוקבים רבים מעביר מסר של פופולריות ומקצועיות ומושך אליו עוקבים נוספים ולהגדלת מכירות. קניית עוקבים היא אינה השקעה גדולה אשר בעזרתה ניתן להשיג מאות ואף אלפי עוקבים באינסטגרם. כמו כן, כמות העוקבים שתרכשו מאוד תלויה בתקציב שהקצבתם לכך, כך שהנכם יכולים לבחור כמה ברצונכם להשקיע ובכמה עוקבים אתם מעוניינים. יחד עם זאת, בעוד שקניית עוקבים באינסטגרם או קניית לייקים היא שיטת קידום מוצלחת, עדיין נדרש מכם להשקיע בעמוד האינסטגרם שלכם, לייצר תכנים איכותיים, ליצור אינטראקציה עם משתמשים ולפעול כדי לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם. לכן, חשוב להבין שבעוד שקניית עוקבים מעניקה בוסט משמעותי לחשבון שלכם, היא איננה מהווה תחליף לקידום העמוד.

מתי מומלץ להיעזר בקניית עוקבים באינסטגרם?

קודם כל, לפני שמבצעים קניית עוקבים, מאוד חשוב להגדיר את המטרה שלכם. כפי שציינו, קניית עוקבים היא איננה תחליף לעוקבים רגילים והיא איננה יכולה לסייע לכם ללא אסטרטגיה שיווקית ויעדים מוגדרים. יחד עם זאת, כיוון שלכמות עוקבים יש את היכולת להגביר את המעורבות של המשתמשים (וביניהם קהלי היעד שלכם), והיא מסייעת לרושם ולתצוגה של עמוד האינסטגרם שלכם, מאוד מומלץ לבצע קניית עוקבים כאשר פותחים חשבון עסקי חדש ורוצים לסקרן לקוחות פוטנציאליים ולהציג בפניהם עסק אמין ואטרקטיבי, או כאשר מעוניינים לטפח את החשבון האישי ומעוניינים למשוך עוקבים נוספים. כך או כך, בתחום השיווק, לנראות של “המוצר” יש השפעה עצומה על התודעה של קהלי היעד הפוטנציאליים, וברגע שהם רואים שלחשבון שלכם יש הרבה עוקבים, באופן אוטומטי הם מסתקרנים ומתחילים גם הם לעקוב.

אז הנכם מעוניינים בקניית עוקבים לאינסטגרם? חברת לייקבוסטר לשירותכם

בחרו את התקציב ואת מספר העוקבים, והגדילו ברגע את הנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי.

חברת לייקבוסטר היא אחת מהחברות המובילות בארץ לקידום נוכחות במרחב הדיגיטלי, ובעזרת השירות, המומחיות, והמקצועיות, הבלתי מתפשרת של החברה תוכלו לקחת את חשבון האינסטגרם שלכם אל השלב הבא ואף יותר.

בשיתוף לייקבוסטר

כדאי להכיר