הישראלי הראשון שנבחר לכהן כנשיא הפדרציה הבינלאומית של הפודיאטרים

דניאל וייס, פודיאטור (מומחה כף-רגל) הינו הישראלי הראשון שנבחר לכהן כנשיא הבא של הפדרציה הבינלאומית של הפודיאטרים

דניאל וייס

בשיתוף PRONLINE

דניאל, שהינו אחד הפודיאטרים המובילים בתחום בארץ עשה רבות בכדי להסדיר את התחום המקצועי בארץ ועדיין עושה הרבה בכדי לקדם את אנשי המקצוע בארץ ולהגיע להכרה ציבורית ומקצועית.

וייס שבנוסף למרפאותיו הפרטיות, ייסד את העמותה הישראלית לכירופודיסטים ופודיאטרים, שימש כיועץ פודיאטרי של קו”ח מכבי, שימש כמנהל מרפאת כף רגל של צה”ל במסגרת מילואים, ואף היה הבעלים המשותפים של חברת INVERTEX (שפיתחה טכנולוגיה למדידת כפות רגליים) ואשר נרכשה על ידי חברת NIKE המוכרת.

למה דווקא דניאל וייס?

כיום הוא ממשיך בעבודתו הציבורית לקדם את המקצוע ואת אנשי המקצוע שטרם הוכרו בחוק, ואף משמש יו”ר ועדה המייעצת לשר הבריאות, מרצה ברחבי הארץ, בהתנדבות, בתוכניות הקדם צבאיות להכשיר את רגלי המתגייסים.

עיסוקיו הרבים, מוכרים ומוערכים על -ידי עמיתיו המקצועיים גם בעולם ועל כן נבחר לשמש שנשיא הפדרציה הבינלאומית של המקצוע על מנת להסדיר את המקצוע במדינות נוספות, להסדיר את הרמה האקדמית שתהיה אחידה ומוכרת באופן שווה בכל המדינות.

דניאל וייס, מנהל מרפאת – Wisefeet Clinic הנותנת מענה לכל הבעיות בכפות הרגליים וביניהם:

טיפול בכפות רגליים לחולי סוכרת – דניאל וייס שותף מייסד חברת GD-Stride, בנוסף פיתוח טכנולוגי לרגלי סוכרתיים.

טיפול ביבלות ויראליות – טיפול הסרת יבלות באמצעות המכשור המתקדם ביותר: טיפול באמצעות לייזר, חנקן נוזלי, רומל ועוד.

טיפול בציפורן חודרנית – דניאל וייס בעל ניסיון עשיר בטיפול ציפורן חודרנית, משתמש באביזרים המתקדמים ביותר ואם יש צורך באמצעות הליך ניתוחי.

רפואת ספורט וחיילים – חיילים קרביים נפצעים לעיתים קרובות במהלך שירותם הצבאי, דניאל וייס יודע לתת מענה לכלל הפציעות הנפוצות, בעיקר אצל חיילים קרביים עם: שברי מאמץ, נקעים ושברים ברגליים.

התאמת מדרסים לכף הרגל- כאשר אנו סובלים מכאבים בכף הרגל עצמה הדבר עלול להשפיע גם על יכולת האחיזה שלנו בקרקע. אחת ההתמחויות של דניאל וייס היא התאמה מדוייקת של מדרסים לכפות הרגליים.

בשיתוף PRONLINE

כדאי להכיר