אילנית הדברות – 35 שנות מקצועיות בהדברת מזיקים

הקיץ הגיע ואיתו כמובן הגיעו גם המזיקים והפתרון היחידי למצב הוא להזמין מדביר מקצועי מ"אילנית הדברות " שישים קץ למכת חרקים שמגיחה בכל שנה

צילום יח"צ

בשיתוף אילנית הדברות

בשנים הארונות תחום ההדברה הפך להיות מאוד רחב ועוד חברות הדברה חדשות נכנסו לתחום. ביצענו סקירה רחבה בכל הענף למציאת החברה הטובה והמקצועית ביותר עם השירות והמחיר הזול ביותר ומצאנו שאילנית הדברות הינה החברה המקצועית ביותר בישראל בתחום הדברת גוקים החרקים ומכרסמים .

מערכת המומחים שלנו מצאה עבורכם את חברת ההדברה המקצועית ביותר שמקפידה לשמור על בריאותכם ומתמחה בהדברה נגד כל סוגי החרקים והמכרסמים ובהרחקת יונים .
אילנית הדברות כיום מעניקה שירות בפריסה ארצית עם צוות שפועל 24 שעות ביממה .

אילנית הדברות מבצעת הדברות בצורה שונה מכלל החברות בשל הניסיון רב השנים , 35 שנה של מקצועיות ומתן שירות עם חיוך .
פגשנו את ליאור ,שהוא דור שלישי ודור ההמשך לחברה ומדביר כבר כ15 שנה בחברה, שהציג לנו את המכשור , את המחסנים, את סוגי החומרים ואת צוות העובדים .
שהסביר לנו שמאוד קשה ללמוד את התחום ונדרש מספר שנים עד שמבינים את המורכבות של כל מזיק .

בגלל האקלים הים תיכוני ומזג האוויר הקיצוני בישראל יש המון קבוצות מזיקים שמתפתחות כאן כבר שנים רבות. לכל חרק יש את העונה בה הוא הכי פעיל וכל חרק פועל ופוגע בצורה שונה באדם ובסביבתו. את הפיזיולוגיה והדרך השונה לטפל בהם לומדים רק במהלך שנים …

צילום יח”צ

בזמן הסקירה שערכנו ביצענו השוואה מול כמה חברות על המזיקים המבוקשים ביותר  : פשפשים , טרמיטים , תיקנים ונמלים .
כל הדברה מתבצעת בצורה שונה ולאחר ששוחחנו עם מספר מדבירים הגענו למסקנה שאילנית הדברות פועלים בשיטות שונות ומחודשות יותר שמפיקות תגובה מהירה יותר נגד החרקים .

התלוונו אל ליאור מדביר מוסמך באילנית הדברות להדברת טרמיטים. ליאור הגיע ודבר ראשון הציג ללקוח את רישיון המדביר שלו והמותאם להדברת טרמיטים ( רישיון שטחים פתוחים ) , לאחר מכן ביצע ניטור וסריקה בכל הבית ולאחר שהבין מאיפה התחילה הבעיה והיכן מרבית הטרמיטים נמצאים, ביצע קידוחים זעירים מסביב לכל הדירה והזריק חומר לקרקע .
לאחר סיום העבודה ליאור סתם את החורים והעניק ללקוחה תעודת אחריות מלאה ואף אמר לה משפט מאוד לא מובן מאליו לבעלי מקצוע ” יש לך אחריות מלאה ! אם הבעיה לא תיפטר צרי איתי קשר מהר שאגיע לטיפול נוסף ”  והמשפט הזה קנה אותנו !

לאחר מכן שוחחנו עם ליאור על הדברת פשפש המיטה , ליאור מסביר שאת הטיפול הוא מתחיל בקיטור שמרתיח את כל החדר ב200 מעלות ולאחר מכן מבצע פעולת הדברה מקיפה לכל החלל .
ליאור מספר שכשהיה ילד היה מתלווה לסבא שלו להדברות כאלו עד שהגיע לגיל מבוגר כבר שום דבר לא מפתיע אותו והוא פותר את הבעיה בטיפול אחד לעומת מדבירים אחרים שצריכים להגיע ולעשות שלושה וארבעה טיפולים ..

להדברה של פשפש המיטה וטרמיטים חייב שיהיה למדביר רישיון הדברה מסוג ״ שטחים פתוחים ״  שזה הדרגה הגבוהה ביותר בתחום הניתנת באמצעות הכשרה המפוקחת על-ידי המשרד להגנת הסביבה. כמו כן , כמובן שלאילנית הדברות יש את כל ההתרים וכל האישורים הרלוונטיים לכל תחום הדברת המזיקים .

כאשר שאלנו את ליאור על הדברה לתיקנים ונמלים נאמר לי שהם מבצעים לכלל הלקוחות הדברה משולבת גם לתיקנים וגם לנמלים באותו מחיר שאשר מדבירים אחרים גובים רק על תיקנים או רק על נמלים והכי חשוב השימוש הוא בחומרים ירוקים ללא ריח ושצריך לצאת לשעה אחת בלבד.

אילנית הדברות מעניקה שירות כבר 3 עשורים למגוון רחב של לקוחות פרטיים , ציבוריים , מוסדיים ועסקיים , צפינו ברשימת הלקוחות הקבועים שלהם ונדהמנו לגלות שהם נותנים שירות לעיריות ומועצות  , מסעדות , רשתות גדולות והמון חנויות כאחזקה שוטפת שמגיע מדביר אחת לחודש לטפל בכל נושא המזיקים .

רוב הלקוחות של אילנית הדברות הם למעשה מסעדות ומפעלים שנדרשים על פי משרד הבריאות לשמור על סטנדרט תברואה והיגיינה מסויימים מעבר לניקיון שוטף ולהחזיק מדביר קבוע שיגיע אחת לחודש למניעת מזיקים בעסקים. נושא המזיקים יכול לפגוע קשות בלקוחות ומאוד חשוב שחברה אמינה תעניק לכם שירות איכותי וזמין באופן מיידי לכל תרחיש .

חיפוש קצר באינטרנט יאפשר לכם לצפות במאות ביקורות שהם קיבלו במהלך השנים , מאות לקוחות שמדרגים אותם 5 כוכבים בגוגל, פייסבוק, איזי, מדרג ובפלטפורמות השונות לחיפוש בתי עסק.  עשרות שנים עם שמירה על מוניטין כבר אומר את הכל ואין יותר מה להוסיף אנחנו ממליצים !

אילנית הדברות – אתר

 אילנית הדברות – פייסבוק 

054-8849445 משרד

בשיתוף אילנית הדברות

כדאי להכיר