בשיתוף אסי בר שיווק פרויקטים למגורים
אם תשאלו את זקני העיר רמת גן וגבעתיים, הם ישבעו לכם כי כבר כמעט ואינם מזהים את המקום בו הם גדלו והתגוררו לאורך שנים.
בעבר הסטיגמה שדבקה בערים הללו היתה של “עיירות” שבהן כולם מכירים את כולם. אולם כדי לאכול כמו שצריך, לבלות עד השעות הקטנות של הלילה ולצאת למסע קניות ססגוני, היה צריך לנסוע מספר דקות אל העיר הגדולה – תל אביב. היום התהפכו היוצרות. התל אביבים הם שמוכנים לעשות המון כדי לנטוש את מקום מגוריהם, ולעבור אל הפרויקטים החדשים ביותר של בנייני בוטיק ויוקרה שצומחים להם כמו פטריות לאחר הגשם ברמת גן ובגבעתיים.
אסי בר שיווק פרויקטים למגורים: הצגה של איש אחד
מי שמנווט בהצלחה בין דרישת ההמונים לזכות ב”כרטיס כניסה” אל הבניינים החדשים, ודואג להתאים להם בדיוק את שמחפשים – גודל, מחיר, קרבה למוסדות חינוך, תחבורה ציבורית, מרכזי קניות ועוד, הוא אסי בר, הבעלים של חברה לשיווק פרויקטים למגורים.
גם הקבלנים והיזמים הפעילים ביותר ברמת גן ובגבעתיים רואים בו כ- One Man Show. בזכות היכולת שלו למכור עבורם את הפרויקטים החדשים במינימום זמן ובלי כאבי ראש.
רשימה חלקית כוללת את חברת “פגודה” הידועה, זו בחרה באסי בר כמשווק הבלעדי שלהם בפרויקטים ברמת גן. בנוסף לחברת הנדל”ן “ארגו”, חברת “ישראמיש השקעות”, “איטין נכסים”, “מאנע חברה קבלנית” ועוד.
אסי בר סיפר על פועלו בשטח: “אני משווק פרויקטים למגורים ברמת גן, גבעתיים ותל אביב כבר קרוב לשני עשורים. בניגוד למשרדי מכירות רגילים בהם סטודנטים במשרה חלקית מוכרים את הדירות עבור היזמים, ההתנהלות מולי שונה לחלוטין. החל משיחת הטלפון הראשונה, דרך החתימה על החוזה מול עורכי הדין ועד קבלת המפתח לדירה. שיטת העבודה שלי חוסכת בזמן ומונעת מהקבלנים כאבי ראש. כל בעיה או בקשה של הלקוח עוברת דרכי בלבד, ואני זה שנותן להם מענה בהתאם לצורך”.
אסי בר מחוזר על ידי חברות הקבלן השונות גם בזכות העובדה שהוא לא ממהר לצאת בפרסום מאסיבי בדמות שלטי חוצות או קמפיינים גדולים בפייסבוק. הוא עובד על פי תוכנית פעולה אסטרטגית ממוקדת שחוסכת להם כסף, ומביאה לתוצאות בזק בזכות סינון ואיתור מדויק של לקוחות הבשלים לצאת לדרך.

מתווה שקד: מהפכה
בשנים האחרונות הערים רמת גן וגבעתיים עלו לכותרות בכל הנוגע לפרויקטים של תמ”א 38. על אף שחיזקה ושיפרה בנייני מגורים נקודתיים, תוכנית זו יצרה קשיים רבים – חוסר בדרכי גישה שהובילו לפקקים, חוסר במקומות חנייה, בעיות תשתית ביוב וכד’. זאת הסיבה שראשי העיר ברמת גן ובגבעתיים טירפדו פרויקטים הנוגעים בבניינים יחידים. לאחרונה קמה חלופה לתוכנית תמ”א 38, “מתווה שקד” שמה. אסי בר הסביר: “מדובר במסלול הריסה ובנייה מחדש של שני מתחמי דיור ויותר בבת אחת. דיירי בניין מגורים במתחם שכזה יהיו זכאים ליהנות מתוספות בנייה בשיעור של עד כ- 400% ויותר.
זהו אתגר מקצועי גדול שאני מאוד אוהב, לשווק פרויקטים רחבי היקף שמשדרגים את הנראות העירונית מקצה לקצה”.
למידע נוסף אודות שיטת העבודה של “אסי בר שיווק פרויקטים למגורים” למטרת שיתופי פעולה, חייגו:
054-3037377
כתובת: רחוב הרא”ה 32, רמת גן
בשיתוף אסי בר שיווק פרויקטים למגורים