pixabay

פתרונות מימון לעסקים – המדריך המלא

זה לא קל להיות בעל עסק בישראל, ועל מנת לצלוח את הקשיים הכלכליים בעלי עסקים רבים פונים אל הבנקים ומבקשים הלוואות, שלעיתים מאושרות ולעיתים מסורבות. חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע"מ תלווה אתכם לאורך כל הדרך, עד לקבלת האישור להלוואה בערבות המדינה בתנאים נוחים במיוחד

בשיתוף שחר פיננסים

הפתרון המושלם למסורבי הלוואות

פעמים רבות כאשר בעלי עסקים מתמודדים עם מחסור בתזרים המזומנים או נקלעו למשבר כלכלי, הם מבקשים מימון או הלוואה ונתקלים בסירוב. עם זאת, לא צריך לוותר, יש פתרון אשר נועד לסייע לבעלי עסקים מסורבי הלוואות בבנקים – הלוואה בערבות המדינה. הלוואה בערבות המדינה היא הלוואה הניתנת לבעלי עסקים ועסקים בהקמה דרך הבנקים השונים, כאשר המדינה מספקת את הערבות לה. להלוואות בערבות המדינה ישנם יתרונות נוספים כמו פריסת תשלומים נוחה במיוחד, ריבית מינימלית ואפשרות לדחיית התשלום הראשון בשנה.
אז איך מקבלים אישור להלוואה בערבות המדינה? כאן חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע”מ נכנסת לתמונה.

ליווי לאורך כל הדרך

חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע”מ מתמחה בליווי עסקים עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה בתנאים הטובים ביותר, כמו גם בייעוץ פיננסי לעסקים במשבר. החברה פועלת על בסיס הצלחה, כך שבתחילת התהליך לאחר היכרות ואפיון ראשוני, הצוות המיומן של החברה עורך בדיקת זכאות להלוואה בערבות המדינה בעבור הלקוח. אם תוצאת הבדיקה היא חיובית והלקוח יהיה זכאי לקבל הלוואה בערבות המדינה, צוות הכלכלנים, רואי החשבון ועורכי הדין המומחים והמנוסים של החברה יסייעו לו להמשיך בהגשת המסמכים עד לקבלת ההלוואה. אם התוצאה יוצאת שלילית ונראה שהלקוח הפונה איננו זכאי להלוואה בערבות המדינה, הוא מקבל את מלוא כספו בחזרה וממשיך בדרכו.

לבחור בחברה הנכונה

בשוק הישראלי יש אין ספור חברות אשר מציעות שירותי ליווי עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה, אך ישנם כמה מוקשים שכדאי לשים אליהם לב בעת בחירת החברה. ראשית כל, חשוב לבחור בחברה שעובדת על בסיס הצלחה בלבד – בסופו של יום, או שתקבלו את ההלוואה או שלא תקבלו, ולכן חשוב לוודא כי החברה דרכה אתם מגישים את הבקשה לא תגבה מכם תשלום במידה ולא תעברו את בדיקת הזכאות להלוואה. שנית, חשוב לבחור בחברה אשר בעלי המקצוע הפועלים בה, בין אם הם עורכי דין, רואי חשבון או כלכלנים בעלי ניסיון רב בתחום והצלחות מוכחות. כמו כן, בחרו בחברה אשר מעניקה שירות זמין, מהיר ומקצועי בכל עת.
חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע”מ נחשבת כאחת החברות המובילות בשוק והיא ליוותה אין ספור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים עד לקבלת ההלוואה לה היו זקוקים. החברה מעסיקה צוות כלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין מומחים מהשורה הראשונה אשר זמינים בעבורכם בכל עת ומתאימים את עצמם לצרכי כל לקוח ולקוח. בשחר פיננסים עובדים על בסיס הצלחה בלבד, בלי אותיות קטנות – בדיקת הזכאות שנבצע תקבע האם תמשיכו איתנו את התהליך, או תקבלו את כספכם בחזרה באופן מיידי.

הכנסו עכשיו לאתר שלנו בכתובת http://shachar-finance.com/

בשיתוף שחר פיננסים