U.N.I- ליווי מקצועי שמבטיח עסק מצליח ומרוויח

היזמים רן גריידי ורועי בן דור נהיו שם דבר בתחום הייעוץ הפיננסי והעסקי, ובענף ניהול השקעות. במסגרת שירותי חברת יו אנד איי שהקימו יחד, הם מובילים עסקים למקסום הפוטנציאל הכלכלי ולמינוף העסק ברמות השונות

צילום: U.N.I

בשיתוף בשיתוף UNI פיננסים

תכירו, בעלי חברת U.N.I הם רן גריידי ורועי בן דור. רן גריידי הוא יועץ כלכלי ועסקי, בוגר אורין שפלטר, מתמחה בתחום ההשקעות, שוק ההון, קריפטו NFT ותחום הביטוח. רן מתמקד בליווי מקצועי לרבות ייעוץ מס  לעסקים בכל סדר גודל.

רועי בן דור הוא יועץ פיננסי המתמחה בכלכלת המשפחה, מרצה במכללת אורין שפלטר המכללה המובילה להכשרת סוכני ביטוח ויועצי השקעות, ומרצה בארגון פעמונים – ארגון התנדבותי שעוזר לאנשים להשתקם מבעיות כלכליות.

בכתבה זו נתמקד בשירות החדשני שהחברה שלהם מציעה למגזר העסקי.

ברם, חברת  UNI פיננסים מציעה שירות שכבר הפך להיות מוצר פרמיום בקרב בעלי עסקים רבים, מעסקים בינוניים ועד לחברות ענק. הם מציעים ליווי עסקי ופיננסי מתקדם לעסקים המעוניינים לשבור את תקרת הזכוכית, וגם את זו שמעליה. השירות הוא למעשה ליווי מקצועי מקיף הכולל היצע של פתרונות פיננסיים מתקדמים לעצמאיים, עסקים חברות וארגונים. יחד עם הלקוח הם בונים תוכניות שיווק אסטרטגית, שנוגעת גם בניהול פנים ארגוני ובכל שאר הנדבכים שיכולים להוביל את העסק מלהיות עסק עם פוטנציאל, או אפילו עסק מצליח, להצלחה מטאורית.

הם מלווים כיום עשרות בעלי עסקים, החל ממנהלי בתי עסק קטנים ובינוניים ועד למנכ”לים של החברות הגדולות במשק, לעבוד חכם, לנקוט בצעדים נבונים ולהשקיע באפיקים הכדאיים ביותר – כדי להרוויח ולהצליח הרבה מעבר למצופה. מבחינת רן ורועי, כאשר מתנהלים נכון, גם השמיים הם לא גבול.

ההייטק של תחום הפיננסים – ייעוץ כלכלי מתקדם

רן מסביר לנו כי הם בעצם הפכו את תחום הייעוץ הפיננסי ממקצוע של  LOW TECH ל- HIGH TECH על ידי כך שהם יצרו מעטפת שירות המכסה כל קצה אפשרי מבחינה פיננסית ועסקית עבור הלקוחות. השירות שהם מציעים נוגע בהתנהלות כלכלית נכונה בעסק, צעדים למקסום רווחים, פתרון בעיות תזרים, צמיחה ומינוף והשקעות כדאיות ומומלצות. מדובר בתכנון תהליכי צמיחה ,התרחבות וגדילה למגזר העסקי מכל בחינה אפשרית.

יש היום המון יועצים פיננסיים המציעים ייעוץ כלכלי ועסקי ברמות שונות, כל אחד מביא מכלול של כלים וידע מתחומים משיקים כמוכם, מה הערך המוסף בשירות שלכם עבור עסקים?

“אני אומר דבר כזה, עסקים קמים ומתפתחים או מתרסקים – על שלושה דברים, הראשון הוא הפן הכלכלי, השני הוא הפן השיווקי, והשלישי הוא הפן של המכירות שזה ההכנסות בפועל.

יועצים עסקיים רבים יודעים לתת מענה מבחינת השיווק והמכירות, אבל ללא הפן הכלכלי שום עסק לא יכול באמת להשתפר. מעבר לתזרים ולמצב חשבון הבנק, יש עניין של ניהול נכון של ההכנסות וההוצאות, תזרים מזומנים ואת התעסקות במיסוי, ואנחנו מתמחים גם בתחומים אלו, כך שהלקוח מכוסה מכל כיוון.”

צילום: U.N.I

יש כל כך הרבה אפיקים ומשתנים אצל כל לקוח וגם במכלול השירותים של החברה, איך נראית ההתנהלות מול לקוח עסקי חדש שמגיע לחברה?

“רן – כל לקוח חדש מגיע לפגישת היכרות וייעוץ איתי. זו בעצם פגישת אפיון בה אני מבין איפה העסק נמצא היום, מה מצבו פחות או יותר, מבחינה כלכלית מבחינת מכירות, מהפן השיווקי. בפגישה אנחנו מדייקים את המטרות של בעל/י העסק, ומשם אני בונה תכנית אסטרטגית בהתאם למטרות והיעדים של העסק, לפי שיקול דעתי המקצועי.  לדוגמא, לפני כחצי שנה הגיעה אלי לקוחה שהתעניינה בייעוץ עסקי כשהיא על סף סגירת העסק, היא הייתה בזמנו מנהלת תוכן של חשבונות אינסטגרם עסקיים ודווקא הצליחה מאוד. בשיחת האפיון הבנו שהיא רוצה להישאר בתחום אבל במקום לנהל תוכן ולטפל בפן הביצועי, היא שואפת להעביר את הידע שלה קדימה, להדריך עסקים לנהל את החשבון שלהם ברשת החברתית בעצמם, בעצם ללמד ולהדריך.

יחד בנינו תכנית שתוביל אותה לנקודה בה היא תוכל לעשות את ההסבה האמורה. התהליך היה לבנות את השם שלה על ידי קידום אורגני ברשתות החברתיות, בניית מערכת של משפך שיווקי להדרכות חינמיות בזום, כשמתוך המשתתפים במפגשי הזום, היו 25% סגירות. איך זה מתבטא בכסף? אם על לקוח שהיא הייתה מטפלת היא הייתה מרוויחה 2500 ₪ לחודש, פה היא הגיעה למצב שהיא עושה מה שהיא רוצה ומעדיפה לעסוק בו –  הדרכה מקצועית. פיתחנו מודל שבו היא מלווה בעלי עסקים עם תוכניות של שלושה או שישה חודשים. הלקוח קונה חבילת ליווי למספר חודשים ב-10,000 ₪. כיום בתוך חצי שנה החברה שלה מונה מעל 100 לקוחות. והיא מרוויחה במאות אלפים במקום בעשרות אלפים.

בסך הכל העסק שלה השתנה בתהליך חכם. בנינו מוצר הדרכתי ותפעולי לקהל שונה לחלוטין בהתאם למטרות שלה.

אתן דוגמא נוספת של חברה גדולה בתחום הקוסמטיקה שהיו יושבים בברלין ובקורונה הגיעו אלינו כדי לקבל ייעוץ עסקי ובעיקר התלבטו בעניין ההחלטה אם לסגור את העסק או לא.

בחנו את הפוטנציאל של העסק לאור מצבו הנתון, והצענו להם להעביר את החנויות שלהם לדיגיטל, שלא יהיו חנויות פיזיות, בזמנו הם החזיקו חנות בתל אביב עם שכירות גבוהה מאוד.

אז מה שעשינו היה להעביר אותם לפלטפורמת האונליין. כיוונו אותם להשקיע באתר חנות טוב מאוד, ובקידום חכם ולא באופן פשטני אלא כזה שכולל ירידה לרזולוציות של מכירות בפועל, חיברנו אותם למנהל שיווק דיגיטלי ולחברת ניהול הזמנות ושילוח מתאימה. תפרנו עבורם את החליפה מבלי להשאיר קצוות פתוחים.

אציין שאנחנו מקשרים את הלקוחות שלנו לספקי שירות מצוינים בכל תחום, אנשים מקצועיים שאנחנו מכירים ועובדים איתם בשיתוף פעולה קבוע. אנחנו מחברים אנשים למקומות הנכונים וכמובן שאנחנו מעורבים בכל. לא נעזוב את הלקוח לאורך כל התהליך עד שמבחינתנו ומבחינתו הדברים רצים כמו שצריך, בדרך להשגת המטרות שלו.

המקרה הזה הוא דוגמא מצוינת לשינוי היסטרי שקרה הודות למעבר מוקפד לפלטפורמת האונליין, העסק עבר ממצב של הפסדים למצב של רווחים מעל ומעבר למה שהלקוח ציפה.”

כמה עולה שירות אצלכם?

אין עלות קבועה, המחיר תלוי בהיקף השירות, סוג השירות מידת ההשקעה והמעורבות הנדרשת מצדנו ומשך תקופת השירות.

אנחנו מתחשבים בכל לקוח ומגיעים לעמק שווה מבחינת תמחור השירות, כי בסופו של דבר אנחנו לא מעוניינים  להרים עסק ואז לגזור אותו. זה א-ב מבחינתנו להתנהל בהגינות וביושרה. מההתחלה אנחנו מגלמים את השירות שלנו בתוך התוכנית שאנחנו מכינים עבור הלקוח.”

האם אתם עובדים עם לקוחות קטנים או גדולים?

עיקר קהל הלקוחות שלנו כיום הם עסקים בינוניים וגדולים, מכל התחומים. חשוב להבין שגם חברה וגם פרילאנסר יכולים להיחשב כעסק בינוני.

לאחרונה פיתחנו מנגנון טיפול בלקוחות קטנים – עוסקים פטורים, שכירים שמעוניינים לעשות הסבה מקצועית ולצאת לדרך עצמאית, עסקים קטנים במשבר וכן הלאה, בו לקוחות יקבלו את פגישת הייעוץ הראשונית דרכנו ויועברו לטיפול של יועץ בחברה כאשר אנו מפקחים על כל תהליך של כל לקוח.”

מתעניינים בשירות? לפרטים ולבירורים צרו קשר

אתר העסק – UNI  פיננסים |  UNI פיננסים באינסטגרם

בשיתוף בשיתוף UNI פיננסים

כדאי להכיר