גנץ ביקר את איציק סעידיאן בביה"ח שיבא: "שמח על השיפור במצבו"

שר הביטחון הגיע יחד עם זיו שילון לבקר את נכה צה"ל שהצית את עצמו לפני כחצי שנה, ושלאחרונה חל שיפור במצבו • גנץ: "איציק ערני ומתקשר, זה מרגש להיות פה" • הזמר דוד ד'אור ביצע שיר שכתב במיוחד עבור איציק סעידיאן

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) את נכה צה"ל, איציק סעידיאן, המאושפז בבית החולים תל השומר, יחד עם זיו שילון. גם ראש מחוז ירושלים באגף השיקום, תמר גליל, והמג"ד של סעידיאן, אל"מ ארז אלקבץ, נכחו בביקור.

הביקור בבית החולים, צילום: שיבא

בתוך כך, ביקר גנץ את רס"ל י' מדובדבן שנפצע בפעילות מבצעית למעצר מבוקשי חמאס, וכן את שליו ביטון, לוחם הנח"ל שנפצע במבצע שומר החומות. לשר הביטחון הצטרפו פרופ׳ יוסי חייק, מנהל המערך לכירורגיה פלסטית ומרכז הכוויות הלאומי בשיבא וד"ר מוטי חרץ, מומחה בכיר לכירורגיה פלסטית ומנהל היחידה הלאומית לכוויות בשיבא.

שר הביטחון התעניין בתהליכי השיקום ובליווי שמקבלים החיילים ומשפחותיהם, וביקש לחזק אותם.

שר הביטחון גנץ ביקר את איציק סעידיאן ביה"ח שיבא: "מרגש להיות כאן"

לביקור הצטרפו רופאים מבית החולים תל השומר, וכן הזמר דוד ד'אור, שביצע שיר שכתב במיוחד עבור סעידיאן.

גנץ בבית החולים שיבא // צילום: אריאל-חרמוני משרד הבטחון,

בסיום הביקור אמר שר הביטחון גנץ: "איציק ערני, מתקשר, מדבר, שומע את דוד ד'אור שר לו. זה היה מאוד מרגש, ממש משמח לראות את ההתקדמות. הוא נמצא במקום טוב, והוא מקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר".

גנץ מעל למיטתו של איציק סעידיאן // צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון, צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון

זיו שילון אמר לאחר הביקור: "אני כבר פעם שנייה פה עם השר, זה בטח מגדיל את העוצמות, בטח השיר של דוד. זה חשוב להבין שהדרך של המשפחה ושל איציק עוד ארוכה, והטיפול פה בשיבא הוא מסור. אני באמת מחבק. הזכות הגדולה היא באמת שאנחנו מצליחים בזכות השר לשנות את החיים של כל פצועי צה"ל. אלה תהליכים, זה לוקח זמן. אני יודע כמה השר מתעסק בזה באופן אישי וכמה זה חשוב לכם, אבל בסוף זה יקרה ויושלם התהליך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר