מפקד סיירת מטכ״ל החדש נכנס לתפקידו: "מהמוכשרים ביחידה"

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן נשא דברים במהלך טקס החילופים שהתקיים היום, התייחס לפועלו של אל"מ י' שנכנס היום לתפקיד ואמר: "ראיתי אותך מתפקד והתרשמתי מהמקצועיות והחדשנות שבדרך המחשבה שלך"

טקס חילופי המפקדים בסיירת מטכ"ל, צילום: דובר צה"ל

י' מחליף את י': אלוף-משנה י׳ נכנס היום (חמישי) לתפקיד מפקד סיירת מטכ״ל במקומו של אלוף-משנה י׳, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים וחצי האחרונות, ויתחיל בקרוב את תפקידו כמפקד ההתקפה בסייבר ביחידה 8200. דובר צה"ל פרסם כי טקס חילופי המפקדים נערך היום בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן.

טקס חילופי המפקדים בסיירת מטכ"ל, צילום: דובר צה"ל

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן, נשא דברים במהלך הטקס ואמר: "היחידה תחת י' עסקה בכל, לא רק בעליונות המודיעינית לקראת המלחמה הבאה, אלא גם במימוש ההגנה בגבולות בשגרה, והשתתפות במבצעי המערכה בין המלחמות, המבטיחים את מימוש האינטרסים של ישראל יום יום. היחידה פעלה בעומק, בים וביבשה, וברוב זירות המבצעים של צה״ל".

טקס חילופי המפקדים בסיירת מטכ"ל, צילום: דובר צה"ל

בד בבד, האלוף הימן עוד אמר כי "בעוד מספר ימים אסיים את תפקידי כראש אגף המודיעין ואפרוש מצה"ל. אלו היו 35 שנים מרתקות, זכות גדולה וחוויה ענקית. אנצור כל תפקיד וכל שנה, כל מבצע וכל משפחה שכולה לנצח. פינה חמה ומיוחדת אנצור לאנשים וליחידות שלימדו אותי והפתיעו אותי, סיירת מטכ"ל היא אחת כזו. לסיום, אאחל לאלוף-משנה י׳ הנכנס, אתה מהמוכשרים במפקדי היחידה, איש אמיץ, קר רוח ומנוסה. ראיתי אותך מתפקד בקור רוח והתרשמתי מהמקצועיות והחדשנות שבדרך המחשבה שלך".

אל"מ י', שהתגייס לצה"ל בשנת 2000, סיים טירונות בצנחנים, עבר מסלול הכשרה כלוחם בסיירת מטכ"ל ויצא לקורס קציני חי"ר. בתום הקורס הוא קודם לתפקיד מפקד הצוות ביחידה, ולקח חלק במבצעים במהלך האינתיפאדה השנייה. בהמשך דרכו פעל כמפקד פלגה ביחידה, ושימש בה בשורה של תפקידים פיקודיים. אל"מ י' שירת ביחידת העילית זמן רב ולקח חלק בשורה של פעולות ומבצעים צבאיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר