היית מוביל בכל אירוע, האדם שידע לחבר בין כולם": סמל דולב חיים מלכה הובא למנוחות

דולב, בן 19, נפל ביום שישי האחרון בקרב ברצועת עזה, יחד עם שניים מחבריו לנשק • השלושה נהרגו כתוצאה מפיצוץ מספר מטענים במבנה בו שהו • הוא שירת בגדוד נחשון בחטיבת כפיר, ובגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח • התנדב במד"א, אהב לשחק כדורגל והיה אוהד מושבע של מכבי ת"א

הלווית סמל דולב חיים מלכה שנהרג לצד שני חבריו לנשק, כתוצאה מפיצוץ מספר מטענים במבנה בו שהו ברצועה // ללא קרדיט

אבל כבד במועצה המקומית שלומי שבצפון: עשרות ליוו היום (ראשון) את סמל דולב חיים מלכה בדרכו האחרונה. הלוויתו נערכה בבית העלמין הצבאי בשלומי.

דולב, בן 19, נפל ביום שישי האחרון בקרב ברצועת עזה, יחד עם שני חבריו לנשק, סמל אפיק טרי, בן 19 מרחובות, וסמל ינון יצחק, בן 20 ממצפה רמון. השלושה  נהרגו כתוצאה מפיצוץ מספר מטענים במבנה בו שהו. מפקד המחלקה של הכוח ו-13 לוחמים נוספים, נפצעו בפיצוץ, בהם ארבעה במצב קשה.

דולב שירת בגדוד נחשון בחטיבת כפיר, ובגדוד 450 של חטיבת ביסל"ח (קורס מפקדי חי"ר). הוא למד בבית חינוך תיכון גליל מערבי, במגמה המדעית-טכנולוגית. דולב התנדב במד"א, אהב לשחק כדורגל והיה אוהד מושבע של מכבי ת"א. חבריו אמרו עליו שהיה לו לב גדול והיה אוהב אדם  בעקבות המלחמה בצפון משפחתו פונתה מביתה ושוכנת זמנית בעבדון.  

דולב חיים מלכה, צילום: ישראל היום

אחד ממפקדיו ספד לו: "היית מוביל בכל אירוע, האדם שידע לחבר בין כולם. עם חיוביות וחיוך שעולה מצד לצד. מלא בשמחת חיים, אהוב על כולם והראשון להתנדב לכל משימה". 

דולב, אמנם הופתענו, אך לא הוכרענו. נעשה הכל כדי לאסוף את השברים ונמשיך ללחום למענך כדי להשיב את השקט ואת הבטחון לישראל. לצערי לא הספקת לסיים את קורס המ"כים, אבל בעיניי תמיד תהיה מפקד. השארת חותם. אני מצדיע לך בדרכך האחרונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר