קצין בגלי צה"ל נחקר בחשד לעבירות מין בחיילת

החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים • מפקדיו בוחנים את השעייתו מתפקיד • מפקד גל"צ במכתב לאנשי התחנה: "הסוגיה רגישה ולכן נוהלה מאחורי הקלעים - מוטב שלא יופצו שמועות לא מבוססות" • מדובר צה"ל נמסר: "הנושא מצוי בחקירת המשטרה הצבאית ואנו מנועים מלהתייחס לפרטיה"

התחנה שעשתה אותי. גלי צה"ל . צילום: יהושע יוסף

פרשה חמורה בתחנת הרדיו הצבאית: קצין בגלי צה"ל נחקר בחשד לביצוע עבירות מין בחיילת. החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים, והקצין החשוד נחקר בלבד וטרם נעצר. בימים הקרובים, צפויים מפקדיו של הקצין לבחון השעייתו מתפקיד.

בעקבות פרסום המקרה, שלח מפקד גלי צה"ל, דני זקן, מכתב לעובדי התחנה: "בצהריים פורסם אודות עיכוב לחקירה של קצין בתחנה בחשד למעשים מגונים בחיילת. מטבע הדברים בסוגיה רגישה שכזו החקירה והאירועים מסביב נוהלו עד כה מאחורי הקלעים, ומוטב גם כעת שלא יופצו שמועות לא מבוססות או השערות", כתב זקן לעובדיו והוסיף: "אני וסגל התחנה הרלוונטי מסייעים למצ"ח בחקירה. החיילת מקבלת מהרגע הראשון את מלוא התמיכה והליווי. ועם זה חובה להדגיש, לכל אדם ובכלל זה לקצין, עומדת חזקת החפות עד להכרעה בנושא".

תחנת גלי צה"ל ביפו, צילום: גדעון מרקוביץ'

עוד כתב זקן במכתבו: "אני מבקש להזכיר את האמירה הברורה שלי בסוגיה בעת שיחות יועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר, ובשיחות האישיות: מי שיחרוג, יטריד, ינהג באופן לא הולם וכו', יטופל במלוא החומרה ומעבר לכך. כתמיד זמין לכן ולכם לשמוע ולדבר וכך גם ספיר קצינת משאבי אנוש האחראית על הסוגייה בתחנה".

מדובר צה"ל נמסר: "קצין ביחידת גלי צה"ל נחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשים מגונים בחיילת. החקירה בראשיתה ולא ניתן להרחיב בפרטים"

בתחנה הצבאית מסרו: "הנושא מצוי בחקירת המשטרה הצבאית ואנו מנועים מלהתייחס לפרטיה. גלי צה״ל תשתף פעולה בכל שיידרש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר