הותר לפרסום: צה״ל חילץ את גופותיהם של החטופים רב״ט ניק בייזר וסמל רון שרמן

השניים נחטפו ביום שבת ה-7 באוקטובר • אביו של רון שרמן: "הייתי מאוד אופטימי, סמכתי על כוחות הביטחון, סמכתי שהחוטפים ישמרו עליו בגלל המשקל הסגולי שלו, בגלל שהוא חייל"

ניק בייזר ורון שרמן ז"ל. צילום: .

גופתיהם של החטופים רב"ט ניק בייזר וסמל רון שרמן חולצו על-ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל, בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

לאחר הליך זיהוי שביצעו  גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו היום (שישי) נציגי צה״ל למשפחותיהם של השניים - שנחטפו ביום שבת ה-7 באוקטובר על-ידי ארגון הטרור חמאס - על חילוץ גופותיהם והחזרתם לישראל.

ניק בייזר, צילום: דובר צה"ל

ניק בייזר (19), מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת״ק עזה. רון שרמן (19) מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה.

סמל רון שרמן, צילום: דובר צה"ל

אלכס, אביו של רון שרמן, אמר הבוקר: "רון נראה חי בסרטונים. מאז לא היו שום ידיעות עליו. האמנו שהוא יחזור אלינו חי אבל לצערנו הודיעו לנו הבוקר שהוא איננו והוא חזר אלינו. מה אפשר לומר על בן 19 שכל החיים לפניו, מלא בחיים, אינטליגנטי, שמח, תלמיד טוב, מוקף חברים, חלומות מפה ועד הודעה חדשה. אני הייתי מאוד אופטימי, סמכתי על כוחות הביטחון, סמכתי שהחוטפים ישמרו עליו בגלל המשקל הסגולי שלו, בגלל שהוא חייל".

קולות החטופים

רון שרמן נחטף מהבסיס שלו, שם ביצע את תפקידו בסיוע לאוכלוסייה העזתית, הקצאת אישורי כניסה, ופיקוח על העברת סחורה. בשיחה עם ישראל היום, סיפרה משפחתו על מצבו הבריאותי: "לרון יש אסטמה קשה, הוא צריך משאף, אנחנו חוששים לחייו".

אביו של רון שרמן, המחזיק גם באזרחות ארגנטינאית, התראיין למספר כלי תקשורת ברחבי העולם באמצעותם פנה לכדורגלן העל ליאו מסי בקריאה לסיוע בשחרור בנו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר