"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
סליחה שאני איה

זה מאוד פרטי, ולכן החלטתי לגלות את זה לעשרות אלפי אנשים

טור אישי, כשמו כן הוא - עד שמישהו מזכיר לי שהוא קרא אותו • הנה כמה כללים שאשמח להניח פה בינינו, למקרה שאפגוש אתכם שוב בתור לקופה בחנות הבגדים • וד"ש לאיש הנחמד, שסיפק תשובה שלא תיאמן כשאשתי שאלה אותו מי אני

,עודכן
0השמעה
מסוגרת, מוחצנת וכל השלבים בדרך. איור: טליה דריגס

אני מופנמת וביישנית, אז קבלו אותי שרה מול קהל גדול (ארכיון) // כאן ג'

החוק הראשון של הטור שלי בעיתון, הואשלא מדברים איתי על הטור שלי בעיתון. החוק השני של הטור שלי בעיתון, הוא שלא מדברים איתי על הטור שלי בעיתון. אם מישהו מכם ניסה לדבר איתי על הטור שלי בעיתון, הוא בטח ראה אותי מתחילה לגמגם ולהזיז כל מיני מפרקים באי־נוחות, כי הטור שלי מאוד־מאוד אישי! בעיתון שמופץ בכמה מאות אלפי עותקים!

אני יודעת שזה מוזר, נכון שקראתםטורים שלי על תרופות נגד דיכאון, שמעתם שירים שלי על בנים ששברו לי את הלב, רילס שלי באינסטגרם על שינויים הורמונליים וציוצים פוליטיים שלי בטוויטר, אבל אני אדם מאוד פרטי, מופנם וסגור. שעומד על במה. בשמלה. ורוקד.

בראש שלי אני כותבתלמגירה, ואף אחד לא אמור לקרוא אף פעם על זה שנעלבתי מהגינקולוג, או שאני מפחדת לקנות אוטו כי האפוקליפסה אולי תגיע למחרת ואין ביטוח שמכסה את זה. כן, אני יודעת שזה לא רציונלי, אני מודעת היטב לעובדה שאני והמילים שלי מוקלטות, משודרות, מודפסות, מופצות ומועלות לארכיונים נצחיים בענן. אני בדיוק מתאוששת מצפייה בראיון שלי מגיל 28, שבו אני נועלת מגפי בוקרים ומסופרת כמו ששי קשת.

יש מי שיגיד שזו בחירה מוזרהשל מקצוע לאישה כמוני, שמתחילה להתגרד כששואלים אותה למה היא לא עושה עוד ילד. במקצוע שלי את כל הזמן פוגשת אנשים, וחלקם אפילו רוצים לחבק אותך! אבל אם באמת הייתי שונאת בני אדם, הייתי יכולה ללכת לעבוד כשומרת לילה או במכון לרפואה משפטית. אגב, במקרה כזה להיות אסטרונאוטית זה הכי גרוע, כי את אולי מאוד רחוקה מרוב המין האנושי, אבל עדיין תקועה עם ארבעה נציגים שלו ולאף אחד מכם אין קליטה בטלפון.

להלן רשימת הנושאיםשאני כן מוכנה לשוחח עליהם עם זרים: מזג האוויר, מחלות עונתיות, פקקים, תוכניות טלויזיה, שיפוצים.

להלן רשימת הנושאיםשאני לא מוכנה לשוחח עליהם עם זרים: פוליטיקה, חינוך ילדיי, יחסיי עם ההורים, דת ואמונה, מערכות יחסים, נדל"ן, כסף.

עכשיו, כשאני חושבת על זה,גם עם הילדים שלי אני לא מוכנה לדבר על כסף. אני לא מסכימה להגיד לבת שלי כמה אני מרוויחה, כי אני בטוחה שהיא תספר את זה לכל החברות שלה, וגם כי היא בת 8 וקצת קשה להסביר לה מושגים כמו "פק"מ", "ריבית פריים" ו"שוטף פלוס 90". ובכלל, כשהורים מבית הספר שואלים אותי "נו, יש הופעות?", הם מתכוונים לשאול "כמה את מרוויחה". כשנהגי מונית שואלים אותי אם "יש בזה כסף", הם מתכוונים לשאול "כמה את מרוויחה". כשעיתונאים שואלים אותי "מה עם קיסריה", הם מתכוונים לשאול "כמה את מרוויחה". ככה התרגלתי, לספר למישהו כמה שכר דירה אנחנו משלמים שווה ערך לסלפי בביקיני. שניהם דברים שממש לא באים בחשבון.

זה מרגיש אישי, זה מרגיש חודרני, זה מרגיש כאילו גיליתי לכם משהו בסוד, ואסור לכם לגלות אותו, גם לא לי. אתם בטח תגידו שאני עושה מזה יותר מדי עניין

אני דווקא מחבבת בני אדם,אני פשוט לא כל כך אוהבת שהם מסתכלים עלי. למשך יותר מדי זמן. בלי איפור מקצועי. ותאורת סטודיו. לפיכך הטור הזה והשירים האלה והספרים שיבואו הם התערטלות שיכולה להתבצע רק בחדר חשוך. היות שאין חושך ואין חדר, אני איאלץ להעמיד פנים.

אני לא בדיוק יודעת להסביר את המנגנון המשונה הזה, שבו אני רוצה שכולם יראו אותי ושאף אחד לא יראה אותי בו בזמן. אני רוצה לכתוב, אני חייבת לכתוב, אם אני לא אכתוב אני כנראה לא אזהה את עצמי יותר במראה, ואחרי הכל אני שמחה מאוד להשתתף ב"עוץ לי גוץ לי" המוזר הזה, שבו הופכים ח** לזהב וניתוח חניכיים ל־700 מילה אחרי הגהה, פלוס איור. זה רק אומר שאני אצטרך להמשיך לפגוש אנשים ששואלים אותי "נו, אמא שלך באמת נתנה לך את האוטו?"

דומות או לא דומות? תגידו לי אתם. אפרת גוש,צילום: אורן בן חקון

זה מרגיש אישי, זה מרגיש חודרני,זה מרגיש כאילו גיליתי לכם משהו בסוד, ואסור לכם לגלות אותו, גם לא לי. אתם בטח תגידו שאני עושה מזה יותר מדי עניין.

אני יודעת שאני עושה מזה יותר מדי עניין כי בשבוע שעבר הלכתי לקנות לילדה חולצות בית ספר. עמדתי בתור בחנות בגדים, והאיש שלפני סיים לשלם ואמר לי "איזה יפה את כותבת את הטור בעיתון!". אמרתי תודה רבה וחייכתי ושוב תודה, ואז הוא הלך משם ואשתו שאלה אותו "מי זאת", והוא אמר"אפרת גוש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר