"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
סליחה שאני איה

"למה את כזאת דרמטית?": כך הסתכלות במראה האכילה אותי סרט

את רוצה להיראות כמו שקית סופר ריקה? • "לפחות זו תהיה שקית סופר ריקה שיכולה להביע רגשות" • את חייבת להיות יותר חכמה מכולן • "ולכן אני לא חייבת להיות יותר יפה מכולן" • אני ואנוכי רבות מול המראה

,עודכן
0השמעה
הרבה יותר חמוד, אבל הבנתם את הפואנטה. צילום: Getty Images

היי איה. מה קורה?

בסדר, לא יודעת, מה קורה?

את רוצה לעשות משהו בקשר לכל... זה? (מצביעה על הפנים שלי)

מה זאת אומרת?

כל ה... "אירוע" הזה לא נראה טוב. ככה אמורים להיראות העפעפיים שלך? זה הגובה שאת רוצה בו את הלחיים שלך?

לא יודעת. מה את רוצה ממני? ככה נראית אישה בת 45.

זה... לא מדויק. ככה אמא שלך נראתה בגיל 45. נשים לא נראות ככה היום.

אז מה, גם את רוצה שאני אתחיל לדחוף מזרקים לפרצוף?

אני רק אומרת שאם יש הליך פשוט ולא פולשני שייתן לך מראה צעיר...

מראה של אבטיח צעיר.

אפשר אולי לעשות איזה משהו עדין...

זה גם מה שניקול קידמן אמרה פעם לרופא.

אבל למה לרדת על נשים אחרות? את קוראת לעצמך פמיניסטית?

היא נראית כמו גולגולת עם עיניים! לא בא לי להיראות ככה!

בסדר, נו, את הרי לא תעשי כזה. למה את חייבת לקחת את זה לקיצון? את תעשי משהו בקטנה.

את זוכרת שהלכתי לפגישת ייעוץ במקום ההוא של הסלבס, וילדה בת 27 אמרה שהיא ממליצה לי להתחיל בשישה מזרקים ב־10,000 שקל? זה נשמע לך בקטנה?

אז מה את מציעה לעשות? אני לא מבינה.

אה... לא יודעת - לחיות את חיי?

כשאת נראית ככה?

אף אחד לא התלונן בינתיים, חוץ מנשים ששולחות לי הודעות באינסטגרם ומציעות לי לבוא לטיפולים אסתטיים כי "אני מביעה ורואים עלי", וילדים בטיקטוק שכותבים "וואי, היא נראית בת 100".

את יודעת שמפה זה רק ילך ויידרדר.

הם יכתבו שאני נראית בת 200?

כל דבר חייב להיות בדיחה אצלך?

אני לא מבינה למה את כזאת דרמטית, אבל. אלה רק קמטים, לכולם יש את זה.

מרוץ נגד הזמן,צילום: איור טליה דריגס

בואי נדבר שנייה דוגרי, את חושבת שהרבה אנשים רוצים להסתכל על זמרת שנראית לא טוב? שנראית זקנה? ברשתות החברתיות? בהופעה? בטלוויזיה?

אני... לא... אני כותבת שירים ושרה אותם, למה אני צריכה להיראות מושלם?

צודקת, כי אין הרי שום קשר בין המראה החיצוני של זמרת להצלחה שלה.

לא אמרתי את זה, זה פשוט נראה לי קצת מוג...

כל המגישות בטלוויזיה, כל השחקניות, כל המשפיעניות, כל הזמרות הפופולריות - לא מוכנות להיראות יום מעל 35. כלומר, את באיחור של עשור.

היי, זה לא שאני לא עושה כלום, אני הולכת לחדר כושר ואני אוכלת טוב ואני עושה טיפולי פנים!

אז מה, את רוצה פרס?

זה לא נראה לך בעייתי, תגידי? הסטנדרט החדש הזה של היופי? לא דיברנו על שחרור האישה?

גם גברים עושים בוטוקס.

90 אחוז מהטיפולים האסתטיים עושות נשים, ולא רק בגיל 40. יש עלייה מטורפת במספר הנשים שמתחילות עם טיפול "מניעתי" בגיל 25. ועכשיו ילדות בכיתה ו' באובססיה על עור הפנים שלהן.

נו, ואיך כל זה קשור אלייך? את עושה משהו בשביל עצמך!

השקר הזה שאני עושה את זה "בשביל עצמי". איך אני אמורה לדעת מה אני עושה "בשביל עצמי" ומה אני עושה כי כל הנשים בטלוויזיה ובאינסטגרם עושות? איך אני אמורה לדעת מה יפה בעיניי, כשמודל היופי לנשים בגילי הוא נשים שלא נראות בגילי?!

טוב, מה את רוצה שאני אגיד לך, את רוצה להראות כמו שקית סופר ריקה?

לפחות זו תהיה שקית סופר ריקה שיכולה להביע רגשות.

את חייבת להיות יותר חכמה מכולן, נכון?

היי, בגלל זה אני לא חייבת להיות יותר יפה מכולן...

בסדר, בסדר, ראש בקיר. נראה איך תדברי בעוד שנתיים.

היי, אני לוקחת ויטמינים ואני עושה מסכות ועושים לי חשמל בפרצוף. את יודעת איזה כואב זה?

כן, אני גם שם.

והקוסמטיקאית התחילה לדבר איתי על טיפולי פלזמה. זה 10,000 שקל לטיפול, אבל זה לא מנפח.

כן, שמעתי.

ואם זה יעבוד, זה יהיה פתרון מושלם. כאילו, חוץ מהקטע של ה־10,000 שקל.

כן, נכון.

אבל למה את כועסת עלי? אני רק מנסה להיות אישה נורמלית בעולם.

גם אני, מותק שלי, גם אני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר