"תעשו מה שבא לכן, תצעקו, תתמרמרו – זה לא מעניין אותי. אני מאושרת": אדל בספלוב עונה לכל הביקורות

אדל בספלוב | צילום: שי פרנקו

"פתאום הטלפון שלי התפוצץ בהודעות מאימהות שלא מפסיקות לקלל אותי, לקח לי זמן להבין על מה המהומה" • "אם זה שורף להן ורע להן – שיעשו דיאטה, אין לי בעיה עם הגוף שלי ואין לי רגע אחד של מצפון" • "אני ממש לא מניקה ולא מתחברת לזה, עושה לי טוב לטוס לחו"ל חודש אחרי הלידה" • "שתיתי כבר בחדר לידה, גמר עלי הילד אז לפחות שיהיה קצת מצב רוח" • "בעלי הציע לי המון כסף בשביל עוד ילד וסירבתי, ככה זה עובד אצלנו" • "בסופו של דבר כל הסיפור הזה רק הרים לי" • רגע אחרי שהקמפיין בכיכובה הסעיר את המדינה, אדל בספלוב מגיבה לכל המלעיזים, מגנה על כישוריה כאם ושוחטת פרות קדושות בקצב עוצר נשימה • על הדרך, מלכת הריאליטי גם מגלה שדרכה ב"המירוץ למיליון" יכלה בקלות להיות "פרשת עומר אדם 2" • ולא תאמינו לכמה כסף מיתרגם התואר "אחת המשפיעניות החזקות בישראל"

"פתאום התחלתי לקבל מאות אלפי תגובות. הטלפון שלי התפוצץ בהודעות ותגובות מאימהות שלא מפסיקות לקלל אותי. אמרתי לעצמי - אמאל'ה, מה קרה? למה דווקא כשאני מצטלמת אני חוטפת? לקח לי זמן להבין על מה המהומה".

בוקר אחד התעוררה כוכבת הריאליטי והרשת אדל בספלוב, וגילתה שהיא במרכזה של שערורייה חדשה. תמונה שלה בבגד גוף מקמפיין למותג עגלות הילדים "סייבקס" הפכה למטרה ברשת, בדגש על קבוצות האימהות ברשתות החברתיות. במשך שבוע בספלוב התבוננה מהצד באלפי נשים וגברים חובטים בה, ועכשיו היא מגיבה להם לראשונה.

"אם יש אימהות שזה שורף להן ורע להן, שיעשו דיאטה", היא אומרת בלי להתבלבל. "אני לא יודעת אם שמת לב, אבל אני מעולם לא יצאתי על שום אמא ומבחינתי שכל אמא תעשה מה שבא לה. אמא זאת אמא, וזה שבכלל ילדנו והם פה ואנחנו בריאות והם בריאים, הכל מבורך. אני לא מסתכלת על איך אימהות נראות, או על איך הן מגדלות את הילדים שלהן. אני מעולם לא שפטתי אף אישה שהרגע עברה לֵידה ואלוהים יודע באיזה משבר הורמונלי היא נמצאת. מישהי אחרי לידה עוברת כל כך הרבה דברים, וזה מה שיש לכן להתעסק איתו? אני עם הורמונים שבא לי לפרק מישהו, וזה מה שמעניין אתכן? אמא שנראית טוב? אני לא מתעסקת בך, לא בציצי שהרגע שלפת על ספסל בגינה ולא במשקל שלך ובכמה עוזרות יש לך או אין לך. אז למה מתעסקים בי?".

את יותר מפורסמת מרוב הנשים בארץ ולכן את מושכת אש.

"אני אומרת לך - זאת קנאה. יש נשים שיושבות בבית אחרי לידה, עם שיער מגעיל, לא מטופחות, מניקות וממורמרות והן רואות את אדל טסה, נהנית, שותה ומפתחת קריירה - וזה מרגיז אותן. מתי אישה מקבלת תגובות טובות? כשהיא מפרסמת שהיא בדיכאון אחרי לידה, שלא נדע, וקשה לה והיא כאובה ושמנה. לזה כולם מתחברים, אבל לאמא שנראית פצצה - לא מפרגנים ולא מתחברים, כי הן לא נראות ככה. אם אני אראה מישהי בוכה אחרי לידה, אני אנסה לעזור לה. כל אמא שתעשה מה שטוב ובא לה".

לנשים אחרי לידה אולי יותר קשה מנשים אחרות, את כן יכולה להבין את הביקורת מהמקום הזה?

"ממש לא! בדרך כלל אני מבינה את שני הצדדים - והפעם לא. מה רע באמא אחרי לידה שנראית כמו שאני נראית? זה לא שילדתי ונכנסתי לג'ינס. עבדתי קשה בשביל זה".

ביקורות נוספות שבספלוב קיבלה בנוגע לתמונה מעוררת המחלוקת נגעו ליכולת כלכלית לשכור מטפלת ואחות לילה, וגם בנוגע לזה אין לה שום כוונה להתנצל. "היתה לי אחות לילה במשך חודש אחד, היא עלתה המון כסף ועבדתי מאוד קשה כדי להביא אותה", היא אומרת. "ידעתי מראש שאני אצטרך את העזרה הזאת וידעתי שיש לי בעל בבית ועוד ילדה, ואני רוצה להיות באנרגיות שיא עבורם, לכן לקחתי אותה. יש הרבה מפורסמים שלוקחים אחות לילה והם לא מספרים, אבל אני לא מסתירה את זה כי זאת אני, ומי שכואב לו לשמוע את זה - זו בעיה שלו. עבדתי קשה, ואני עדיין עובדת קשה, ואם אני רוצה לפנק את עצמי באחות לילה בשביל שאני לא אכנס לדיכאון אחרי לידה - זו זכותי. אתן יכולות לעשות מה שבא לכן, לצעוק, להתמרמר, לכתוב תגובות שאני אמא זונה - זה לא מעניין אותי. היום אני מאושרת".

התלבטת אם להצטלם בבגד הגוף הזה?

"אני בדרך כלל מאוד אוהבת להראות את הגוף שלי ואני לא מתביישת בו. לא בצילומים, לא בים ולא בשום מקום. כשהגעתי לצילומים ראיתי את בגד הגוף ואמרתי לסטייליסטית שלי בואי נצטלם עם בגד גוף, וזה מה שהיה".

"אמרתי לסטייליסטית שלי בואי נצטלם עם בגד גוף, וזה מה שהיה". התמונה שהתחילה את הסערה // צילום: שי פרנקו,

"אני יודעת לעורר עניין"

על אף הסערה התקשורתית שליוותה את הקמפיין, בספלוב טוענת כי רוב התגובות שקיבלה היו דווקא חיוביות, ובכל מקרה צריך להתאמץ הרבה יותר כדי להרגיז אותה. אם משהו בכל זאת הציק לה, היו אלה הנשים שביקרו את יכולותיה כאם.

"התמונה עלתה בכלל שבוע קודם והיא עלתה רק בסטורי, אבל כנראה עשו צילום מסך מהסטורי ורק אחרי כמה ימים היא הופצה והתחיל הבלאגן. אם הייתי רוצה לעשות בלאגן, הייתי מעלה אותה כפוסט. אני יודעת לעורר עניין כשאני רוצה, ואני גם טובה בזה מאוד, אבל ספציפית פה לא התכוונתי. לא יזמתי את זה, אני לא מתוחכמת עד כדי כך כדי לייצר דבר כזה, ואני לא חושבת שיש משרד יחסי ציבור שיודע לעשות מהלך זה, אבל בסופו של דבר אני חושבת שכל הסיפור הזה רק הרים לי. זאת לא הפעם הראשונה שאני מצטלמת ככה, וזה גם הווייב של המותג".

אילו תגובות הרגיזו אותך?

"בוא נעשה סדר. שום תגובה לא ממש תפסה אותי, אבל אם בכל זאת - אז התגובות שביקרו את האימהוּת שלי, זה עצבן אותי מאוד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

עברת על כל התגובות?

"ברגע שקורה דבר כזה אני לא מעוניינת להישאב לזה. אני במקום טוב, וכשיש משהו שיכול להיות לא נעים, אני לא מחפשת לראות מה רע. אני יודעת שאני אמא מהממת, אני אמא טובה, ואין לי בעיה עם הגוף שלי".

איזו תגובה בכל זאת נצרבה בך?

"מישהי כתבה: 'למה אמא צריכה להיראות ככה? מסכן הילד שלה שיראה את אמא שלו שנראית כמו זונת צמרת'. זו תגובה שאני לא אשכח.

"היו יותר תגובות טובות מאשר רעות, פשוט הרעות היו נוראיות. העליתי תמונה עם בגד ים חודש אחרי הלידה. אמנם לא הייתי בשיא הרזון, אבל מבחינתי הייתי בשיא שלי - וגם על זה היה להן מה להגיד. אם לא נעים לך, תעופי מהאינסטגרם שלי. היו גם הרבה מפורסמים ומפורסמות שתמכו בי. לחשוף את החיים - יש בזה גם יתרונות וגם חסרונות, אבל אם אני אסתכל על הממוצע, הרוב חיובי ובזה אני מתמקדת. צרות העין של האנשים עוברת לידי ולא מעניינת אותי".

בואי נודה - זה גם טראפיק טוב.

"ברור, השערורייה הזאת גרמה לי להרגיש שאני בשיא שלי ושאני כנראה מעניינת אנשים. לא מדברים על מישהי שהיא לא כוכבת, וגרמו לי להרגיש כוכבת - אז תודה רבה".

במחשבה לאחור היית עושה את זה שוב?

"לגמרי. התגובות הרעות באינסטגרם לא מנהלות אותי. אני לא לוקחת דברים למצב של בכי ודיכאון. בעלי שואל אותי לפעמים: 'זה לא מפריע לך או חודר אותך?', ואני אומרת לו - לא. הדבר היחיד שמשפיע עלי אלו דברים שקשורים בילדים ובמשפחה שלי, אבל תגובות מבחוץ? זה מה שחסר לי, שזה מה שישפיע לי על החיים. זה רלוונטי גם לכל התגובות שאני מקבלת על זה שבעלי בוגד בי".

"אבא טוב לא נמדד בזמן שהוא נמצא עם הילדים שלו". מאץ', שעיה ואדל, צילום: אינפיניטי פוטו

"עושה לי את זה לשתות"

בספלוב נשואה למאץ' עבד, מסעדן. שניהם בני 29, הם ביחד כמעט עשור ונישאו כשהיו בני 25.

"אמאל'ה, הוא מתעלף על התמונות האלה", היא משתפת בתגובתו לסערה. "מאץ' מגיע ממשפחה שמרנית. כשהכרנו אמרתי לו 'אני מקבלת אותך עם העבודה שלך מסביב לשעון, ואתה תקבל אותי כמו שאני' - ושם זה נגמר. מאותו היום אנחנו חיים באושר ואני מתלבשת איך שבא לי, וזה הכי מרים לבעלי שאני הולכת ברחוב ומסתכלים עלי. אני שלו וזה לא מפריע לו".

אדל ומאץ' הורים לשניים - שיה בת 3.5 וליב בן חצי שנה. "קראתי לו ליב בזכות בר רפאלי שקראה לבתה הגדולה ליב. הוא אמנם לא יפה כמו הילדים של בר, כי קשה להגיע ליופי של בר עם עיראקי ורוסייה, אבל יצא לי ילד ציור אז כנראה זה עוזר לקרוא לו כמו הבת של בר".

היא אחת המשפיעניות החזקות בישראל, וסדר היום שלה תואם את התואר הנכסף. "היום שלי עמוס בספורט ובתזונה נכונה. אני מתאמנת כל יום - פילאטיס, אימוני כושר או טניס. אני עובדת עם 'יארה', והם אחראים לשינוי שלי. זה הופך להיות טעים ברגע שאתה רואה שאתה מרזה ואחרי שבוע אתה מתמכר לזה.

"כל היום שלי סובב סביב האינסטגרם שלי. אני עובדת עם תשע חברות וחתומה עם כל אחת מהן לשנה או לשנתיים מראש. כל הזמן שלי מוקדש לחברות האלה".

שיה בגן, אבל מי נמצא עם ליב?

"הוא עם מטפלת שגרה אצלנו. הפריצה שלי קרתה מייד אחרי הלידה של ליב ולא יכולתי לתמרן בין האימהוּת לקריירה והבאתי עזרה. באופן כללי אני בעד עזרה מהיום הראשון ללידה".

את לא מניקה?

"אני ממש לא מניקה ולא מתחברת לזה. כששמו את שיה אחרי הלידה על החזה שלי - היא נשכה אותי. אמרתי 'הבנתי, קחו אותה'. יש נשים שמתחברות לזה - אני לא. זה לא עשה לי טוב".

מה שכן עושה לבספלוב טוב זה אלכוהול. אין לה שום כוונה להסתיר זאת, וגם בנוגע לכך היא חטפה לא מעט ביקורת ציבורית. חודש לאחר לידת בנה היא פרסמה באינסטגרם תמונה שלה לאחר יציאה עם הכיתוב "אנחנו גמורים שיכורים ואיך אני קמה לליב?".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Mach Abed (@mach_abed19)

"עושה לי את זה לשתות אלכוהול ועושה לי טוב לנסוע לחו"ל חודש אחרי הלידה וככה בא לי", היא אומרת. "בא לי ביום הראשון אחרי שאני יולדת לשתות אלכוהול".

ברצינות, כמה זמן אחרי שילדת שתית בפעם הראשונה?

"בחדר הלידה. שתיתי וודקה־ראשן מייד אחרי הלידה. גמר עלי הילד, אז לפחות שיהיה קצת מצב רוח. לא רציתי לאכול, אבל אלכוהול עושה לי טוב. אני בעד לשתות אלכוהול בכיף. אני נהנית מזה. אלכוהול זה דבר מבורך, במיוחד לאישה אחרי לידה. בדיוק העליתי לקלוז באינסטגרם שיש לי היום דייט עם בעלי והוא מסכן כי לא שתיתי כל השבוע והיום אני אגמור אותו. אני מאוד אוהבת שמפניה עם טקילה. אני שותה הכל, ואם צריך גם צימנט. אלכוהול משחרר אותי ועושה לי טוב, ולמחרת אני קמה כמו סוסה".

אין לך אחריות לעוקבים הצעירים?

"אני מראה את החיים שלי. מה אני כבר מראה - כוס וודקה? כל אמא שתתייעץ איתי אני אגיד לה תשתי כוס יין ביום. אני לא אומרת בקבוק וודקה ביום ואז תלכי לגמילה".

את אמא טובה?

"אני אמא מושלמת. כמו כל אמא לא תמיד יש לי עצבים, וכשליב לא ישן וצורח אני יכולה לצרוח בחזרה 'די, תפסיק לצרוח', אבל אני מושלמת. אין לי רגע אחד של נקיפות מצפון. הבת שלי אמרה לגננת: 'את יודעת שאמא תמיד יוצאת עם חברים ומשאירה אותי לבד?'".

מה ענית לה?

"אמרתי לה: הלוואי שזה היה קורה והייתי משאירה אותך".

אין משהו שהיית רוצה לשפר?

"אני אומרת לך שאני מושלמת, גם כשאני צורחת! ואם צרחתי - הכל בסדר, היא תהיה חזקה".

"מישהי אחרי לידה עוברת כל כך הרבה דברים, וזה מה שיש לכן להתעסק איתו? אני עם הורמונים שבא לי לפרק מישהו, וזה מה שמעניין אתכן? אמא שנראית טוב?" // צילום: שי פרנקו

"היום יש לו מה להפסיד"

לפני שנתיים אדל ומאץ' השתתפו יחד בריאליטי "זוג מנצח VIP" ואף קטפו את המקום הראשון.

"הזכייה הזאת היא בזכותי כי אני נלחמתי על המשפחה הזאת, ושם קיבלתי את החותמת שעשיתי משהו נכון ושהיה שווה לי להתעקש ולא עניין אותי מה שאומרים לי", היא אומרת על ההשתתפות בריאליטי. "מאץ' הוא גבר שווה, הוא נראה מאוד טוב, הוא מצליח והוא היה מוצא מישהי, אבל אני התעקשתי. אני שמורה לו בטלפון בשם 'להציע נישואים', והוא לא שינה את זה כי הוא אומר שזה המזל שלנו. הוא גבר שנותן לי הרבה מאוד ביטחון ומאוד כיף לי איתו".

איך אתם מחלקים את התפקידים בבית?

"הוא לא עושה כלום, ואני עושה הכל. הוא יוצא מהבית בתשע בבוקר וחוזר בארבע לפנות בוקר, מה אתה רוצה שאני אגיד לו, 'תשפוך זבל'? מצד שני, הוא לא אמר לי 'תעשי הכל לבד בבית', הוא הביא לי עזרה. השבוע הוא היה שלושה ערבים בבית, זה מטורף".

הוא לוקח את שיה לגן?

"ממש לא, אני לוקחת אותה. בוא תראה אותו עובד פה עד שתיים בלילה, איך אני יכולה להגיד לו קום לקחת אותה לגן? בתקופות עמוסות אני גם מביאה אותם לעבודה. אבא טוב לא נמדד בזמן שהוא נמצא עם הילדים שלו. אבא טוב זה אבא שיעשה הכל בשביל לראות את הילדים שלו. זה הזמן שלו להתפתח, ואני פה בשביל לעזור לו. אני פה בשביל לחזק את בעלי. אני לעולם לא אכתוב לו 'לא ראית את שיה כל השבוע'. למה שאני אתן לו להרגיש רע ושהעשייה שלו פוגעת בבית? להפך, אני מרגיעה אותו".

את יכולה להבין את הנשים שכן צריכות את העזרה?

"לא אוהבת את הנשים שמנסות לשנות את הבעל אחרי שמתחתנים איתו. התחתנתי עם גבר שעובד, ואני לא רוצה לשנות אותו, כי בגלל זה התאהבתי בו. נכון שהיום יש ילדים ואני נלחמת על הביחד הזה. בשבת אני יושבת על הספה והוא מתזז".

גם מאץ' מצא את עצמו במרכז סערה בעקבות אחת התמונות שאדל פרסמה באינסטגרם, בה האב המאושר מתקלח עם בתו באמבטיה. "האבא לא מתקלח עם הילדה. היא לא אמורה לראות אותו עירום, או את איבר המין שלו עירום! ובטח שהוא לא אמור לגעת בה בזמן הזה תוך כדי. מה זה הדבר הזה! אוי ואבוי. זה ממש פסול. ממש פסול. בושה וחרפה", הגיבה עוקבת מזועזעת.

"איזה טמטום. זו כבר באמת הזיה", עונה אדל. "לא ידעתי שאבא לא יכול להתקלח עם הבת שלו. אין לה חזה ואין לה מחזור. פשוט לחפש אותנו. מה לא בסדר באבא שמתקלח עם הבת שלו? זה הדם שלו, זה חלק ממנו. אני לא אתקלח עם ליב? נו, באמת".

היה גם סרטון שהוא קילל את שיה בהומור וחטפתם בעקבות זאת הרבה ביקורת.

"היא דיברה ברוסית, והוא קילל אותה בצחוק, וכולם החליטו בעקבות זה שאני אישה מוכה. אני זוכרת שגם כמות מפורסמים אדירה יצאה עליו כדי ללבות אש. למה להצית יותר? מה זה נותן לכם? אני לא יכולה לסבול את כל מי שהגיב שם, ואני זוכרת אותם אחד־אחד. מי שפוגע באנשים שאני אוהבת - הוא גמור".

אחד הקטעים הזכורים ביותר מכל העונות של "זוג מנצח VIP" היה הפרק שבו מאץ' הודה כי בגד באדל בשנתיים הראשונות שלהם יחד. "היתה משימת פוליגרף, ולפני המשימה הראו לי את השאלות ושאלו אותי אם משהו מפריע לי", היא משחזרת. "באותו הרגע יכולתי להוריד את השאלות המפגרות האלה, אבל החלטתי שלא, ואמרתי לעצמי - תראי את האמת ואל תמחקי את השאלות. הגיעה השאלה על הבגידה שידעתי עליה, ומאותו היום נתתי פתח לאנשים לדבר על הבגידות שלו. סיפרתי שהוא בגד בי ומאז חוזרים על זה".

הגיעה השאלה על הבגידה שידעתי עליה, ומאותו היום נתתי פתח לאנשים לדבר על הבגידות שלו. סיפרתי שהוא בגד בי ומאז חוזרים על זה" // צילום מסך, מתוך "זוג מנצח VIP", צילום: צילום מסך

היום את מרגישה יותר בטוחה איתו?

"חיים, מה יש לבגוד? הכל עובד אצלנו, הסקס מדהים ואין סיבה. אם הוא יבגוד בי - יום אחרי אני ברבנות, והוא יודע את זה".

תעמדי בזה?

"ברור, אין פצצה ממני. למה שיבגדו בי? שנינו נראים טוב, שנינו נסתדר, אבל לשנינו יש גם מה להפסיד. הכרתי אותו בגיל 20 והוא עשה שטויות ועשה דברים שהיום לא מתקבלים על הדעת, אבל בזכות הדברים האלה אנחנו מי שאנחנו היום".

איך סלחת?

"לא הזיז לי".

איך גילית?

"נו, אני צריכה לספר לך? קל מאוד לעלות על זה. מאץ' ואני עברנו סיפורים שיישארו במערכת לכל החיים, אבל סך כל הדברים שעברנו הביאו אותנו להיות הזוג הטוב שאנחנו. אנחנו אוהבים מאוד, יש הערכה וכבוד, ואני סומכת עליו בעיניים עצומות. הוא עשה את כל השטויות שהוא עשה, והיום הבחורות האלה לא מעניינות. אז לא היה לו מה להפסיד - היום יש לו הרבה. אני ידעתי שאני רוצה אותו לכל החיים, והוא לא ידע את זה ועשה שטויות. היום הוא יודע שהוא יכול להפסיד הכל ובשנייה אחת".

הרבה עוקבות כותבות לך על הבגידות שלו ואת משתפת. זה לא מערער אותך?

"אני צוחקת על זה. מבחינתי זה עוד טראפיק וחשיפה. כשטוב לך בבית, אתה לא מחפש את הרע. אולי אם הייתי בתקופה קשה זה היה מערער אותי. אבל משום שטוב לי, זה לא מזיז לי, במיוחד ההודעות על בעלי. הוא מפחד מהצל של עצמו והוא לא יעשה שום דבר שיפגע בי".

בחורות מתחילות איתו?

"בטח. היתה מסיבת רווקות, הן השתכרו, הוא עזר להן לעלות למיניבוס, ואחת הבנות תפסה אותו ואמרה לו: עד שאתה לא מנשק אותי אני לא עולה למיניבוס, וזה בזמן שחברה אחרת מצלמת. אתה מבין כמה רוע? הכל בשביל לתפוס את התמונה הזאת ולהרוס משפחה. תקשיב, גם אם אני מגלה שבעלה של החברה כי טובה שלי בוגד בה, אני לא אספר לה".

מה תעשי?

"אני נותנת לו שלושה ימים לספר לה, כי אני לא אפרק משפחה. אין דבר יותר מבורך משלום בית ואין דבר יותר נורא מלהרוס בית".

אתם זוג טוב?

"מאוד. אני מאחלת לכל הנשים בעולם להיות בזוגיות שאני נמצאת בה היום".

אתם רבים?

"ברור שאנחנו רבים. בוא נשים את הדברים על השולחן - אני עם טמפרמנט מאוד גבוה, והוא עם אגו של סוס, וביחד זה בלאגן. כשהייתי בהיריון השתלטו עלי ההורמונים ודיברתי עליו בצורה נוראית ליד המשפחה, והוא קם והלך ולא חזר הביתה לילה אחד. בבוקר הוא חזר הביתה ואמרתי לו: 'תקשיב, חיים, אנחנו עשר שנים ביחד. מה אתה עושה? מקסימום תישן בספה'".

את עזבת פעם את הבית?

"אישה לא יכולה לעזוב את הבית. בכל המריבות שלנו ובחיים שלי לא לקחתי את הדברים שלי ועזבתי".

וגבר כן?

"גם לא צריך. מה נראה לך, שנלחצתי? למחרת כבר השלמנו".

אתם מתערבים אחד לשני בעבודה?

"כן, אני יכולה להמליץ לו על דברים שקשורים במסעדה והוא יכול להגיד לי 'מאמי, תירגעי'. אני מאוד מחשבנת לו, אבל גם אומרת לו לא להתערב. הוא מנהל את כל העניינים הכספיים ומס הכנסה, כי אם זאת אני - אני כבר יושבת בכלא מזמן".

עד כדי כך?

"כשהייתי ב'האח הגדול' הגיעו נציגים של מס הכנסה שרצו להוציא אותי מהבית כדי לחקור אותי. התברר שהייתי בחוב של 160 אלף שקלים. הוא שילם להם כי הוא לא רצה שיוציאו אותי. מאז הוא מנהל את החשבונות".

אתם רוצים עוד ילדים?

"אני לא רוצה, והוא כן. הוא הציע לי המון כסף בשביל עוד ילד וסירבתי. ככה זה עובד אצלנו".

החשבון שלכם לא משותף?

"כן, אבל הוא הציע לקנות לי מתנה מכובדת. ילדים זה לא כסף ולא מתנות. הוא כיף לו, כי הוא בא מתי שנוח לו, מפנק ומתפנק. אבל אני עברתי לידה וליב כמעט מת לי בידיים, איך שהוא נולד לקחו לי אותו. הוא התהפך באמצע הלידה, הכל נעשה במתכונת חירום. זו היתה לידה טראומטית. אין לי בעיה עוד עשרה ילדים. אני מתקתקת, ואני לא מהמתמרמרות - אבל אני לא רואה את עצמי עוברת עוד לידה. זו אחת הסיבות שאני לעולם לא אשפוט אף אמא. מי שאומרת לי שהיא אמא - אני סותמת את הפה, היא מלכה מבחינתי".

נטלי דדון אומרת "אישה לאישה מלכה".

"די עם המשפט המטומטם הזה והחרטה הזו. זה המשפט הכי מטומטם ששמעתי, באמת. אני פשוט לעולם לא אפתח על אמא אחרת".

"אני אומרת לך - זו קנאה. יש נשים שיושבות בבית אחרי לידה, עם שיער מגעיל, לא מטופחות, מניקות וממורמרות והן רואות את אדל טסה, נהנית, שותה ומפתחת קריירה - וזה מרגיז אותן" // צילום: שי פרנקו

קטינה ב"המירוץ למיליון"

פרט ל"זוג מנצח" ב־2021 ו"האח הגדול" ב־2018, בספלוב גם הגישה פינות קבועות בערוץ הילדים וב"רשת 13", היתה פאנליסטית בערוץ 20, השתתפה בריאליטי "היחידה" ובדוקו־ריאליטי "איט גירלז" של HOT ב־2016 וב־2015 בהתאמה, אבל את דריסת הרגל שלה בעולם הריאליטי היא חייבת לעונה השנייה של "המירוץ למיליון", שבה השתתפה עם בן זוגה דאז טום קשתי. הצילומים החלו באפריל 2011, חודשיים לפני שמלאו לבספלוב 18, הגיל הנדרש להשתתפות בתחרות.

"החתימו אותי ל'המירוץ למיליון' בגיל 17.5", היא מספרת. "חזרנו לארץ וסיפרתי לכל העולם לאיזה מקום הגענו. ביום ההולדת 18 שלי החתימו אותי שוב. ממש פרשת עומר אדם שתיים".

רק שבמקרה שלך התקשורת לא עלתה על זה בזמן אמת.

״גם אם הייתי רוצה לשקר לא יכולתי כי הדרכון שלי היה אצלם. זה לא משהו שניסיתי להסתיר״.

את בקשר עם טום?

"נראה לך? אני אישה נשואה עם שני ילדים. אני מאוד אוהבת את המשפחה שלו ואני זוכרת מהם רק דברים טובים".

למה את כבר לא בקשר עם ספיר קשתי, שהודחה השבוע מ"הישרדות"?

"פשוט התרחקנו. היא מהממת, אבל כשאת הופכת להיות אמא לשניים את בוחרת את מעגל החברים קצת אחרת. אבל אם אני רואה אותה אני קופצת עליה. גם שי מיקה היתה הלב והחיים שלי ומאוד התרחקנו".

"היא מהממת, אבל כשאת הופכת להיות אמא לשניים את בוחרת את מעגל החברים קצת אחרת". ספיר קשתי, צילום: נוי עינב

מי החברה הכי טובה שלך היום?

"סבתא שלי וחמותי. חוץ מהן יש לי שלוש חברות שהן מחוץ לתעשייה".

איך זה שאין לך חברות מהתעשייה?

"אני לא מכניסה חברות מהתעשייה אלי הביתה כי אני עושה הפרדה. כדי שאכניס מישהי אלי הביתה היא צריכה להיות אהבת חיי. אני לא נגד חברויות מהתעשייה, אבל הן פשוט לא החברות האמיתיות שלי. זה לא חברות אמיתית אלא חברות עם אינטרס לכל החיים".

האינטרס הזה משרת לפעמים את שני הצדדים.

"אני לא צריכה שום אינטרנס שישרת אותי. אני בזכות עצמי".

נשמע שעברת חוויה לא נעימה.

"לא, כי לא נתתי לזה אף פעם פתח. תמיד בתעשייה יש הרבה מאוד אינטרסים, חארטות ורכילויות, ואני לא יכולה לראות את זה. אתה רואה אותן מתחבקות באינסטגרם, ואז דקה אחרי מרכלות אחת על השנייה. אם זו החברות שלכן - אני לא רוצה להיות חברה שלכן".

ידוע שהאינסטגרם לא בהכרח משקף את המציאות.

"אני לא מאלה שיציגו חיים מושלמים ומדהימים ואז יקראו אצלך דיווח על משהו שבעצם מציג אמת הפוכה. ברגע שאני לקחתי את בעלי ל'זוג מנצח' החשיפה עלתה מדרגה, ואני לא מתחרטת על זה. אין לי בעיה שיצטלמו עם הילדים שלי ברחוב. לפעמים שיה אומרת לי 'אמא, זה לא נעים לי', אז אני אומרת לה: 'תגידי לה שלא נעים לך'. אני לא יכולה לחשוף את הילדים שלי ולצפות שלא יצלמו אותם או ייגשו אליהם".

ילדים גם מעלים טראפיק.

"נכון, האהדה והאהבה אלי גדלות בזכות הילדים שלי. הבת שלי רק בת שלוש וחצי ואני החלטתי בשבילה. אבל אם היא תחליט שהיא לא רוצה את זה כשהיא תגדל, היא תחליט. בניגוד אלי, בר רפאלי החליטה שהיא לא רוצה שיראו את הילדים שלה כי היא לא רוצה שיתקרבו אליהם ואני מבינה את זה, אבל אני כבר פרסמתי".

הם אוהבים את זה?

"שיה אוהבת את זה והיא מחפשת את תשומת הלב, אבל היא לא אוהבת שמצטלמים איתי אלא רק איתה. בחרתי לחשוף את החיים שלי, אני מרוויחה כסף מהחשיפה הזאת ואני לא יכולה לבוא בטענות לאף אחד, ואם כשהיא תגדל היא תחליט שהיא לא רוצה, אכבד את זה".

זה גם פותח פתח לאפשרויות פרסום.

"נכון, עכשיו אני פותחת חברה לבגדי ילדים עם מותג ענק. אני לא מוכרת במאות אלפי שקלים רק כי אני אדל, אלא גם כי יש לי את שיה וליב. חוץ מזה תדע שהם מקצרים תורים. ברגע שרואים אותם נותנים לי לעבור".

לשיה יש כבר אינסטגרם?

"לא, למה שכל הטראפיק יילך אליה? אנחנו משפחה אחת".

"יום אחד נכנסתי ל'האח הגדול', ויום אחרי אף אחד לא סבל אותי". בספלוב // צילום: אורן בן חקון, צילום: אורן בן חקון

"יש דברים שלא קונים אותי"

אדל מדברת על מכירות במאות אלפי שקלים, ולא בכדי. גם אם זה יישמע לכם מוגזם או קיצוני, על פי הערכות מציאותיות לחלוטין היא כבר גרפה לכיסה מאות אלפי שקלים בחודש בודד, ולא פעם אחת. עם זאת, היא לא שוכחת שהתעשייה הזו יכולה גם להיות אכזרית.

"אני מגיל 17 בתחום, ומי כמוני יודעת שיש עליות וירידות. יום אחד את הכי חזקה ויום אחרי את כלום. יום אחד נכנסתי ל'האח הגדול', ויום אחרי אף אחד לא סבל אותי. אני לא חיה את הפרסום הזה, לא הולכת עם צוות של איפור, שיער, או מאבטח. אני לא הולכת בתחושה שאני כוכבת. אולי דווקא בגלל שלמדתי שהעולם הזה מאוד דינמי ושום דבר לא בטוח למדתי לקחת את זה בפרופורציות הנכונות. אני תמיד עולה ויורדת, ובסוף יש לי את הבית והחברים, זה לא משתנה.

"אף פעם לא הלכתי לפי הזרם ואני לא מצטערת על זה. כל דבר שעברתי הביא אותי לנקודה הזאת שאני נמצאת בה היום. אני לא מונעת מ'קודם כל תתנהגי ככה וככה ויאהבו אותך', או כי זה 'נכון לי'. אני אעשה משהו כי בא לי לעשות את זה ולא כי זה נכון לי. אני מוותרת על הרבה הצעות עם הרבה כסף כי הן לא מתאימות לי".

איזו הצעה למשל?

"אני אחת המשפיעניות החזקות היום, אבל יש דברים שלא קונים אותי. קיבלתי הצעה מגוף מאוד גדול לעשות ריאליטי ולא הלכתי על זה, ומזל שלא קיבלתי אותה כי עכשיו קיבלתי הצעה שהיא בעיניי יותר טובה. כבר צילמנו פיילוט וזה יהיה מהמם. חשוב לי להיות עקבית, חשוב לי לנסות מוצר וחשוב לי להתחבר למה שאני מפרסמת. קיבלתי הצעה מטורפת למוצרי שיער, עם 30 אלף שקל בחודש ו־15% מהרווחים. הפלתי את זה כי המוצרים לא היו טובים לי. לקחתי מותג אחר בהרבה פחות כסף אבל עם מוצרים הרבה יותר טובים".

למה בעצם?

"יכולתי לפרסם, הלקוחות היו רוכשות אבל לא היו קונות שוב, וגם השם שלי היה נדפק והן לא היו ממשיכות לקנות את מה שאני מפרסמת. אם אני רוצה להמשיך להרוויח לאורך שנים, אני חייבת להיות אמינה. אני לא מאמינה בלעשות מיליונים וללכת".

אבל את עושה מיליונים.

"לא נדבר על סכומים".

למה?

"כי כסף בא וכסף הולך. מה שמעניין אותי זו העשייה. בא לי להנחות או לצלם סדרה ולעשות דברים יותר ברמה. אני חזקה בסושיאל, אבל בקשת־רשת לא יודעים את זה ואין לי שם את ההכרה הזאת. מי שמכיר אותי יודע שאני חזקה, אבל בגופי השידור לא".

ובכל זאת עשית אודישן ל"רוקדים עם כוכבים". איך היה?

"עומרי יערי, הסוכן שלי, סגר לי את האודישן והרגשתי שעושים לו טובה, אבל אחרי שהתחלתי לרקוד והראיתי להם מה אני יודעת לעשות הם היו בהלם. אני מאמינה שזה ייסגר, אבל גם אם לא - הכל בסדר. הם צריכים להיות מטומטמים כדי לא לסגור אותי כי אני באמת חושבת שאני יכולה להביא היום למסך משהו אחר ממה שהראיתי פעם".

מה יש לך שאין אצל אחרות?

"יש כמוני עוד הרבה, ולכל משפיענית יש את הקהל שלה, אבל אני חושבת שאני מאוד אותנטית. אין אצלי עריכות - מה שאני מצלמת ככה זה עולה. יכול להיות שכיף לעקוב אחריי. אף פעם לא הייתי שקרנית, ומאז 'זוג מנצח' יש עליית מדרגה מבחינת מה שאני חושפת, אבל אני לא פוגעת באנשים. אני לא אבוא ואפתח על מישהי באינסטגרם, אם בא לי אני אפתח עליה בפרטי. אני מתעסקת רק בעצמי, ואם בא לי אני גם ארים למישהי".

דווקא היה לך משבר עם אן זיוי, היא טענה שאת לא מפרגנת למותג שלה ופוגעת בו.

"היא הרגישה שאני פותחת עליה, אבל היי, חיים, אם הייתי רוצה לפתוח עלייך הייתי כותבת את השם שלך. לא רציתי לפגוע בך, ואם בכל זאת הרגשת שכן, למה לא כתבת לי בפרטי? מה ניסית לעשות? אני לא אוהבת את זה ואני לא במקום הזה. כמו שלא הייתי רוצה שיפתחו עלי. אין ברכה בשנאת חינם, והפה המלוכלך הזה לא מביא איתו שום דבר טוב".

נפגעת ממנה?

"לא התאכזבתי וזה לא פגע בי, אבל כאילו למה? אם לא היינו חברות, הייתי אומרת - סבבה, אבל דווקא בגלל שכן זה היה מוזר. אן היא ילדה מהממת שלא חיה בסרט ולכן לא הבנתי מאיפה זה בא לה. תכתבי לי בווטסאפ שנפגעת - ואני מורידה את זה מייד, כי זו ממש לא היתה המטרה. אפילו אם היתה נכנסת בי לא הייתי מתווכחת איתה".

היא ניסתה לעשות עלייך סיבוב?

"אולי היא נפגעה, וכנראה החברות שלה ששונאות אותי יעצו לה לצאת עלי, ובתמימותה היא כנראה עשתה את זה. היום אנחנו לא מדברות ולא אומרות שלום, אבל אין סיכוי שהיא עשתה את זה בשביל הפרסום".

erans@israelhayom.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר