57 שניות, 457 תגובות וארס בלתי נגמר

כמות השנאה והטוקבקים שחוטפת דיאן שוורץ מאז צאתה מבית "האח הגדול" לא הגיונית • חמישה ימים אחרי שהודחה, היא גם התנצלה

לא תועדה מאז ההדחה. דיאן שוורץ // צילום: קוקו

בדיוק במחצית שבה עזבתי את משחק הכדורגל של פ.ס.ז' מול נאנט קרה האירוע המדובר ביותר בעונת "האח הגדול" המדוברת - הדחתה של הדוגמנית דיאן שוורץ.
כשביד אחת בייגל ובשנייה בורקס פינוקים, ובאוויר אין קליטה בגלל העומס, ניסיתי לדווח על המאורע.

בתוך 57 שניות מאז הדיווח נרשמו באינסטגרם שלי 457 תגובות - מספר שיא ובפער עצום מאחרים. ההדחה היתה כמעט קונצנזוס. כמה קונצנזוס? שאני די בטוח שגם המשפחה שלה כנראה שמחה ששהותה בבית, שגררה הרבה מאוד ביקורת, הסתיימה. וזה לא במקרה כי אם יש דבר אחד שכל צופי "האח הגדול" יסכימו עליו הוא ההתנהגות הבזויה של שוורץ בבית האח.

זאת שזיהתה את החולשה של האחר והשתמשה בה נגדו, מטילה האימה בבית, מחרחרת הריב, חסרת סבלנות וסובלנות, זו שלא יודעת לקבל דעות שאינן זהות לשלה, ונהנית משליטה מלאה בבן זוגה שפיתח בה תלות בלתי נגמרת.

דיאן, שהיתה אמורה להיות בהישרדות וברגע האחרון נפסלה לטובת ליזה ביך, אוחזת בתואר אחת הדמויות המרתיעות שידעו תוכניות הריאליטי בישראל. ככזאת אין בכוונתי להגן על ההתנהגות הדוחה שלה, כי אנחנו כבר יודעים מה סופו של מי שמרחם על אכזרים, ולמרות הכל, צריך לעצור ולהגיד: כמות השנאה והטוקבקים שהיא חוטפת מאז צאתה מהבית לא הגיונית ולא סבילה.

הצורם שבהם הוא "ברוך דיאן האמת" המקביל ל"ברוך דיין האמת" שנאמר בסמוך להודעה על אדם שמת. היו עוד הרבה שלא ראויים לאזכורים חוזרים. כמות הארס והשנאה גבוהים שלעיתים נדמה ששכחנו שמדובר בתוכנית טלוויזיה ובבחורה צעירה, רק בת 23, שהפכה לאימת העם ומטרה של כל חצי אושיה שמנסה להקפיץ את הטראפיק שלה.

חמישה ימים לאחר ההדחה נשמע קולה של שוורץ לראשונה כשהדוגמנית העלתה פוסט התנצלות.
״המשחק החברתי והניתוק מהעולם שבחוץ לקח אותי לקיצון שלי עם עצמי.
ייקח לי עוד זמן להשלים ולעכל הכל, ובינתיים, אני מאמינה שעוד ניפגש – ברחוב, בסופר, בצילומים, באירועים. ולפני שאתם אומרים ״פיפי, חרטטנית, ממציאה, הכי לא קרה״ תנו צ׳אנס ונסו להכיר אותי באמת- בלי מצלמות, בלי תסריטים או משימות תקציב שבועיות״, כתבה וביקשה. ״ותזכרו, מה שרואים מכאן לא רואים משם. מקווה שתשמרו לי קמצוץ של חסד״.

Erans@israelhayom.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר