תובל שפיר על ההצלחה המסחרית של “גאליס”: "מי שיותר תמים - קצת אוכל אותה"

בראיון לפודקאסט “אז ככה - אחת על אחד” עם בר ציבלין, כוכב “גאליס” חוזר לימים של תופעת הנוער שכבשה דור שלם • הוא חושף מה באמת קרה מאחורי הקלעים, מי הרוויח מהמותג הענק ואיך זה הרגיש להיות על קופסאות טישו

תובל שפיר. צילום: עמית נעים

בפרק הראשון של “אז ככה - אחת על אחד” עם בר ציבלין, תובל שפיר חוזר לימים של “גאליס” ומדבר בלי פילטרים על מה שקרה מאחורי הקלעים של תופעת הנוער הכי גדולה שהייתה כאן. הוא נזכר איך מצא את עצמו על יומנים, קלסרים ואפילו על קופסאות טישו: “סיריסלי? קופסאות טישו עם הפרצוף שלי?!”.

כשבר שואלת אם הם בכלל הרוויחו משהו מכל זה, שפיר עונה בפשטות שמצד אחד זו הייתה חוויה מטורפת, אבל מאחורי הקלעים הדברים הסתבכו: “זה נהיה כל כך גדול שאף אחד כבר לא ידע מי צריך להרוויח ממה, ומי שיותר תמים - קצת אוכל אותה. וזה מה שקרה לקאסט”.

לצפייה הפרק המלא - לחצו כאן

“גאליס”, שעלתה ב־2012 כספין-אוף ל"החולמים", הפכה למותג ענק – סדרה, הופעות, סרטים ומרצ’נדייז בכל פינה. אבל מאחורי ההצלחה מסתתר גם שיעור על תמימות, תעשייה וזיכרון מתוק־מריר של דור שלם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר