בפרק חדש של "אז ככה" – התכנית של "מעריב לנוער" בהנחיית אלינה רבינוביץ', עלתה לשיחה אחת התופעות החמות בעולם הפרסום: דוגמניות ומשפיעניות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית.
לצפייה בפרק 2, עם יוצרי התוכן אלכס קורוטייב ויוליה ספקטור - לחצו כאן
לצפייה בתכנית הבכורה עם יוצרי התוכן עידן שלווה ומיכל מצוב - לחצו כאן
בקטע נשאלו המשתתפים, אלכס קורוטייב ויוליה ספקטור, האם היו קונים מוצר מקמפיין שמובילה דמות AI האם היו מסכימים שמותגים ישתמשו בפנים שלהם לצורך קמפיינים שנבנים על ידי AI במקום ימי צילום - והתשובה שלהם הייתה חד משמעית.
לדבריהם, חיבור רגשי ואותנטיות הם חלק בלתי נפרד מהשפעה ברשת, ובינה מלאכותית לא יכולה להחליף את הקשר האמיתי עם קהל העוקבים. העולם הדיגיטלי ממשיך להכניס טכנולוגיות חדשות לעולם השיווק, אבל לפחות לפי קולות הצעירים - אין תחליף לאותנטיות.

