הופעה בפארק הירקון? שאלון סוף עם אביגיל ויסמן

הזמרת ויוצרת התוכן, אביגיל ויסמן, חושפת בראיון את את הפחד הגדול שלה ואיזה הרגל מוזר יש לה

אביגיל ויסמן צילום מסך. צילום: מעריב לנוער

אביגיל ויסמן רק בת 13, אבל כבר הפכה לאחת מכוכבות הנוער הבולטות בישראל. עם אולמות מלאים, קהל מעריצים אדוק ויותר ממיליון עוקבים ברשתות החברתיות - היא לא עוצרת לרגע. תפסנו אותה לענות על מדור ״שאלון סוף״ שלנו, שבו חשפה את ההרגל הכי מוזר שלה, הפחד הכי גדול שלה ואת מי הייתה לוקחת איתה לטיסה לחלל. 

איפה תמיד חלמת לגור?ֿ
״בלוס אנג׳לס״.

איזה הרגל מוזר יש לך?
״אני מדברת עם חברות שלי 24/7, גם כשאני בצילומים״. 

אם היית יכול לאכול ארוחת ערב עם כל בן אדם בעולם, חי או מת, עם מי היית נפגשת?
״טייט מקרי״

מה הדבר שהכי מפחיד אותך?
״הכי מפחיד אותי? מלא יותר מדי… למות״.

מה את עושה למרות שאת שונאת?
״הולכת לבית הספר״.

אם היית פוגשת דג זהב, מה היית מבקשת ממנו?
״בעתיד, להופיע בפארק הירקון״.

אם יכולת לבחור כוח על אחד, במה היית בוחרת?
״לקרוא מחשבות״. 

אם היית טסה לחלל, את מי היית לוקחת איתך?
״את אח שלי, איתי ויסמן שהוא הצלם שלי. תחשבו על זה, אני טסה ואז הוא מצלם אותי עושה סיבובים באוויר. מגניב״.

על מה את מוקירה תודה?
״על הקהל שבא להופעות שלי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר