טרנד המים הסקסיים: "הזמן הכי רומנטי בבוקר"

כוס מים משודרגת הפכה לדבר הכי חם בטיקטוק • עם מולטי ויטמין או בלי – ככה תעשו את זה

סחיטת לימון לכוס מים. צילום: Getty Images

שתיית מים היא חשובה ובריאה, אבל עם יד הלב כמה מכם באמת מקפידים על שתיית כמות המים המומלצת ביום מחד או מעדיפים להחליף את כוס המים בקפה או מיץ ממותק?

טרנד חדש בטיקטוק לוקח את פעולת שתיית המים לרמה אחרת ומשדרג אותה לחוויה של ממש שזכתה כמובן גם לשם קליקבילי: Sexy Water - "טרנד המים הסקסיים". תאמינו או לא, עד כמה שזה נשמע כמו עוד שגעון של דור ה-Z, זה תופס בינתיים תאוצה לא רעה כשרק בטיקטוק יש להאשטאג Sexywater# כבר קרוב ל-800 אלף צפיות.

אז מי בעצם עומדת מאחורי הפצת הטרנד שכולל את שדרוג כוס המים הסטנדרטית בשלל תוספות? תרימו לחיים ליוצרת התוכן קלי גרייס מאי שאחראית להמצאת השם, כשזה הגיע לאחר שקלי האזינה לפודקאסט The Skinny Confedential של לורין בוסטיק שחלקה עם מאזיניה כיצד היא הפכה את שתיית הקפה שלה לחוויה מעוררת חושים ומועילה לגוף.

@kellygracemae#sexywater♬ original sound - kelly

"מים סקסיים הפכו לזמן רומנטי עבורי בבוקר", קלי שיתפה בריאיון לאתר Women’s Wear Daily. "אני שותה את המים שלי בבוקר וזה הופך להיות אקט כיפי יותר. פחות מטלה ויותר ריטואל של דאגה עצמית".

במקרה של קלי, כוס המים המשודרגת כוללת הוספה של ירקות ופירות, מנטה, שלל אבקות, מינרלים, לימון ותוספים נוספים דוגמת כלורופיל ופטריות מסוג קורדיספס והירסיום (רעמת האריה) אותם היא מוסיפה לכוס מעוצבת עם קרח וקש.

קלי הוסיפה והסבירה לעשרות אלפי עוקביה, שטקס שתיית המים לא חייב להיות תמיד מיצג של ממש, ואפשר גם להסתפק רק בתוספת פשוטה של לימון בכוס מים עם קרח. "מה שחשוב זה שתשתו את המים", אמרה.

@kellygracemae#sexywater♬ original sound - kelly

בסרטון נוסף קלי משתפת כיצד הכינה את כוס המים הסקסיים שלה תוך שימוש במכונת האוסמוסיס שלה והופכת את המים לשיקוי מרווה של ממש הכולל ויטמין סי, אלקטרוליטים, קולוסטרום, קולגן, פפטידים וטיפות מולטי ויטמין.

כאמור, הטרנד תפס לאחרונה תאוצה ומתועד בעשרות סרטונים ברשת, אך האם מדובר בטרנד שבאמת בריא או אולי דווקא כזה שיכול להזיק לגוף?

"אלקטרוליטים (מינרלים הנמצאים ברקמות הגוף ובמחזור הדם בצורת מלחים דוגמת נתרן, מגנזיום, סידן ואשלגן) חיוניים לתפקוד תקין של תאי הגוף", אמר דוקטור אייזק דפקינס רופא במכון מחקר בניו יורק  לאתר הפוסט, "אבל  אם צורכים מים בכמות מוגזמת זו עלולה לדלל אותם ולגרום לבעיה של ממש".

"צריכה מוגזמת של מים יכולה להוביל לנקודה בה לגוף לא נותרים מספיק אלקטרוליטים לייצר שתן ולהיפטר מהמים האלה וזה עלול להוביל לירידה ברמת הנתרן ולהרגשה כללית לא טובה", אמר.

"כשרמת הנתרן והאלקטרוליטים יורדת", המשיך ואמר דפקינס, "תתעורר תחושה של חולשה ויתחילו כאבי ראש. במידה ולא נזהרים, המצב עלול אף להחמיר ויכולה להתפתח נפיחות במוח שתוביל לפרכוסים ואף לשבץ".  

מאידך, התזונאית דוקטור רבקה ראסל מבקשת להדגיש כי לטרנד אכן יש השפעה חיובית בכל הקשור לעידוד שתיית מים וכי אם הוא מיושם בצורה הנכונה יש בו לא מעט יתרונות. "זה עוזר בספיגה של חומרים מסוימים", הסבירה, "אך צריך לנקוט משנה זהירות באשר לתוספים שמערבבים יחד שכן השילוב שלהם עלול להיות מזיק או לפגוע בספיגה ובאפקטיביות של חומרים אחרים או תרופות שאותו האדם ששותה אותם צורך", סיכמה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר