מירית גרינברג מתאוששת: "הוציאו את בלוטת התריס כי הסרטן חדר את שריר הצוואר"

בחודש פברואר האחרון עדכנה מלכת היופי במיל' על הסרטן שחזר, שלוש שנים אחרי שניצחה אותו והחלימה • היום היא פרסמה תיעוד שלה מחדר ההתאוששות אחרי ניתוח שעברה להסרת הגידול בבלוטת התריס • "אני אחרי"

מירית גרינברג מתאוששת אחרי הניתוח / אינסטגרם

מירית גרינברג שברה למדינה שלמה את הלב בחודש פברואר האחרון כשסיפרה באומץ על הסרטן שחזר. שלוש שנים אחרי שניצחה אותו כשהתגלה בשד שמאל, היא שוב נאלצה להתמודד עם הבשורה הקשה שהמחלה מקוננת בגופה, הפעם בבלוטת התריס.

היום (ראשון) היא בישרה לעוקביה באינסטגרם על ניצחון נוסף בדרך להחלמה, אחרי שעברה ניתוח להסרת הגידול.

"חג שמח!", כתבה גרינברג על רקע תמונה שלה ממיטת חוליה מסמנת וי באצבעותיה אחרי הניתוח שעברה. "לא סתם התנתחתי בפורים. מצוות השמחה חייבת להימשך", כתבה בהומור.

זמן קצר אחר כך הרחיבה גרינברג בנושא. "מסקנות מחדר התאוששות", הכריזה בכותרת. "אני אחרי! הוציאו את כל בלוטת התריס כי הסרטן חדר את שריר הצוואר. אבל הדמעות הן דמעות של אושר", ביקשה להבהיר. "של חג, ושל פאקינג פעם אחרונה שאני חוזרת לפה! בעזרת השם!", חתמה בעיניים דומעות.  

צילום מסך אינסטגרם

שעות קודם לכן שיתפה גרינברג רילס סיכום מפורים של שנת 2022. "ארבע שנים להחלמה. תמיד מרגשת אותי הדרך הפסיכית הזו בין כל הקושי המטורף, נקודות אור ענקיות", כתבה בסטורי. לאחר מכן תיקנה את עצמה. "שלוש שנים! הזמן טס כשנהנים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Mirit Grinberg (@miritgrinberg)

ברילס המדובר שובצו רגעים דרמטיים של גרינברג מתקופת גילוי המחלה בפעם הראשונה ועד ההחלמה. בקטעים ששובצו ניתן לראות בין היתר את הרגע שבו גולח שיער ראשה, ואת גרינברג בזמן שקיבלה טיפולים בבית החולים. בהמשך התווספו גם רגעים אופטימיים של ניצחון וצמיחת השיער מחדש. "וואו, איזו שנה!", סיכמה מתחת לתמונות והסרטונים. "מאחלת לי ולכם שרק נהיה בריאים ונעריך כל רגע בדרך, נצחק, נבלה ונאהב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר