צפו: המהפך הדרמטי שהכוכב ההוליוודי עבר בשביל תפקיד בסרט

זאק אפרון תועד כשהוא בעל מראה מנופח ושרירי במיוחד • השחקן בן ה-35 שיתף על שגרת האימונים הקשה שלו: "אני לא רוצה לעשות את זה" • הצביעו בסקר: מה דעתכם על השינוי?

זאק אפרון בסרט "משחקת באש", צילום: באדיבות yes

מתפוצץ על הסט: עם בוא הגשם והקור, מגיע זאק אפרון ומבטיח לנו סוף שבוע לוהט במיוחד באדיבות תמונות מסט הסרט החדש שבו הוא מככב.

במהלך הקריירה ארוכת השנים של השחקן בן ה-35, הוא נכנס לא פעם למשטרי כושר ותזונה מטורפים כדי להתאים את עצמו לדמויות אותן גילם, אך נראה שהפעם הוא הצליח להתעלות על עצמו.

בסדרת תמונות פפראצי מסט צילומי הסרט "The Iron Claw", שהפכה לוויראלית בתוך כמה שעות, תועד אפרון מסתובב כשהוא במראה מנופח במיוחד שכלל שרירים עצומים, שיזוף מוגזם ופאה, כשכל מה שמחזיק את המסה האדירה של שריריו הייתה מגבת כחולה קטנה אותה קשר למותניו.

המראה החדש של אפרון אינו מקרי, שכן בסרט הוא מגלם את דמותו של המתאבק הידוע קווין ואן אריק, השורד היחיד ממשפחת המתאבקים האגדית שהשאירה חותם עצום על הענף משנות ה-60 ועד היום. את הסרט, אגב, מביים שון דרקין (שביים גם את "מרתה מארסי מיי מרלין" המוערך), ובנוסף לאפרון מככבים בו גם ג'רמי אלן ווייט ("הדוב"), לילי ג'יימס ("פאם וטומי"), מאורה טיירני ("אי.אר") והאריס דיקינסון ("משולש העצבות").

יש דמיון? ואן אריק (מימין) ואפרון

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ross And Marshall Von Erich (@ramvonerich)

משפחת וון אריק נחשבה לאצולת ענף ההתאבקות, אך עם ההצלחה והפרסום המטורפים הגיעה אליה גם שורת טרגדיות. קווין ואן אריק, אותו מגלם אפרון בסרט, הוא בנו השני של פריץ ואן אריק, שהיה אחד המתאבקים הידועים בשנות ה-60 בארצות הברית. שלושה מתוך בניו הפכו לכוכבי ענק בעולם ההיאבקות, אך חייהם של בני המשפחה היו רוויים בשורת טרגדיות נוראיות, שהחלה עוד במותו בגיל 6 של האח הבכור ג'ק מהתחשמלות.

"שקעתי בדיכאון לפרק זמן די ארוך לאחר הצילומים ל'משמר המפרץ' (שיצא בשנת 2017, ע"ח)", סיפר אפרון בראיון למגזין Men’s Health על שגרת האימונים השונה שאימץ במסגרת ההכנות לסרט הנוכחי. "המראה שלי ב'משמר המפרץ' היה משהו כמעט בלתי אפשרי להשגה. אין בכלל נוזלים בגוף, זה מזויף. זה נראה כמו עיבוד של מחשב, וכדי להגיע לזה היה צריך לעשות שימוש במשתנים מאוד חזקים. אני לא רוצה לעשות את זה, אני מעדיף שיהיה לי עודף של 2%-3% שומן".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר