תמונות ראשונות: נפתח סניף דגל ענק של מקס סטוק

תחום עיצוב והלבשת הבית בלואו קוסט מקבל חיזוק רציני עם פתיחת סניף חדש בראשון לציון • מחלקות חדשות במחירים נוחים • הסניף בהרצה, הפתיחה הרשמית ב-18 באוקטובר

סניף הדגל של מקס סטוק, צילום: ג'וד מוסקוביץ

רשת מקס סטוק פתחה היום (רביעי) להרצה סניף דגל ענק וראשון מסוגו בראשון לציון המשתרע על שתי קומות, בשטח של 5,500 מ"ר. הפתיחה הרשמית תתקיים ב-18 באוקטובר.

בסניף הדגל נפתחות מחלקות ייחודיות וחדשות שמושקות לראשונה במקס סטוק כמו מחלקת ביגוד ילדים ייעודית של אתר האופנה "תלבושת" במודל חנות בתוך חנות, ונמכרות בה חולצות החל מעשרה שקלים ועד 60 שקלים ונעלי ילדים 2 ב-100 שקלים. בסניף יש גם מחלקת משקפי שמש עם שלושה זוגות ב-100 שקלים, מחלקת תאורה ועוד.

3 זוגות ב-100,

הסניף החדש יכלול לראשונה קופות בשירות עצמי לרווחת הקונים. הסניף גם יציע מבחר מורחב של כלל מחלקות הרשת כמו: ציוד לבית הספר, מחלקה לעיצוב הבית, מחלקת כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, מחלקת יצירה, מחלקת ביוטי ופארם, מחלקת קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים ועוד.

מחלקות עיצוב בית מורחבות, צילום: ג'וד מוסקוביץ

אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק, אמר כי "אנו שמחים לפתוח את שערי סניף הדגל בראשון לציון ולחשוף ללקוחותינו את הסטנדרטים הגבוהים והחדשנות לצד המחירים הזולים בישראל".

סניף הדגל בראשון לציון הוא הסניף ה-53 של הרשת והוא מצטרף לסניפים הנוספים הפרוסים ברחבי הארץ תחת שם המותג "מקס כאן קונים בכיף" ו-"מקס 20".

כל הסוגים והסגנונות, צילום: ג'וד מוסקוביץ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר