רטרו ספורטיבי של האייטיז ודיסקו של הסבנטיז: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

פומה יוצאת בקולקציית קפסולה שעושה לנו חשק לרקוד, במותג הדנים רנגלר מקבלים את האביב באווירה פרחונית וגם זוג מכנסי טייץ שמחזיקים את מה שצריך • אספנו כמה דברים שעושים שמח על הלב

PUMA x PALOMO SPAIN. צילום: יחצ

משקפי שמש הפכו מזמן לפריט אופנתי וחלק מלתחה האישית שלנו ולא ניתן לצאת בלעדיו מהבית. מותג המשקפיים הוותיק מוסקוט, שנוסד ב-1915 על ידי היהודי היימן מוסקוט נמצא כבר במשך חמישה דורות בבעלות המשפחה . היימן נהג להסתובב עם עגלה ולמכור משקפיים מוכנים.

במהלך השנים העסק פרח מחנות קמעונאית שכונתית למותג אופנה איקוני. כל תהליך הייצור מהעיצוב הראשוני ועד גימור כל מסגרת נעשה כולו תחת קורת גג אחת, דבר המבטיח את מקסימום האיכות האפשרית. כיום, נינו של היימן, זאק מוסקוט, עובד בעסק כמנהל העיצוב הראשי. סימן ההיכר של מוסקוט הוא מוטות המשקף ושלל צבעי המסגרות והעדשות הייחודיות להם. אם מתחשק לכם להתאבזר בזוג משקפיים שכנראה לעולם לא יצא מהאופנה, הן אלו בעלות המסגרת הקלאסית.

מוסקוט, קלאסיקה על זמנית. מחיר: 2,055 שקלים / באדיבות המותג 

ואם כבר אמריקה, קולקציית הקיץ של מותג הג'ינסים הוותיק רנגלר, משמחת במיוחד. אהבנו מאוד את מכנסי הדנים המעניינים המעוטרים בפרינט פרחוני שפשוט עושה שמח בלב, וגם ברחוב. הגזרה מעט גבוהה מה שמבטיח ישיבה טובה על הגוף והחלק התחתון מתרחב ומספק תחושה קלילה.

רנגלר ג'ינס, מחיר 599.90 שקלים / יח"צ

המעצבת הסקנדיבנית-אמריקנית אנין בינג זוכה לראשונה לחנות קונספט ראשונה של עמנואל בכיכר המדינה (ה' באייר 54, תל אביב). בחנות אפשר למצוא את כל הקולקציה החדשה של המותג, ביגוד, נעליים, תיקים ואביזרים. אחד מסימני ההיכר החזקים של בינג הם החיבור לסגנון הרוקיסטי בטישרטים מבדי כותנה שעוברים שטיפה מיוחד.

טי האדסון פרינט בארדו. מחיר: 520 / באדיבות עמנואל

ענקית הספורט פומה חוברת למותג האופנה הספרדי PALOMO ומשיקה קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שנחתה בישראל. ההשראה – הרבה רטרו ספורטיבי של האייטיז וסגנון הדיסקו של הסבנטיז.

הקולקציה מבוססת על צבעוניות מטריפה בפלטת גוונים חמים - בורדו, אדום, ורוד, חום ולבן. היא כוללת סטים של טי-שירטס ומכנסיים, סטים סרוגים של אפודות ושורטס, וגם דגם ייחודי של נעלי פלרמו בצבעוניות של השת"פ. הקולקציה זמינה לרכישה בחנויות הדגל של PUMA בקניון רמת אביב ובנמל תל אביב וגם באתר פקטורי 54. לא יכולנו שלא להתאהב בטישירט.

PUMA x PALOMO SPAIN. מחיר: 249.90 שקלים / יח"צ

ועוד קצת ספורטיביות ונוחות אפשר למצוא בקולקציה החדשה של המותג הישראלי ZSPORT שמגיעה בארבה גוונים עיקריים: שחור, זית, אבן וגם תכלת שמתאים בדיוק לעונה האביבית. הטייץ הנמכר ביותר הוא זה בעל הגזרה הגבוהה שעוטף את הגוף היטב ויוצר חיטוב. הבד מתאפיין באלסטיות ומספק חופש תנועה. בדיוק מה שצריך לחדר כושר.

טייץ מחטב בצבע שמיים. מחיר: 209 שקלים. מישל גרציג ל-ZSPORT / צילום: שי פרנקו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר