קיץ 2024 כבר פה: קולקציות משקפי שמש של מותגי על נחתו בארץ

מוסקוט, מצודה, קארל לגרפלד, אתניה ברצלונה ועוד - השמות הגדולים מגיעים למדפי החנויות עם הטרנדים הלוהטים לעונה החמה • מסגרות ענק, עדשה במסגרת בצבע זהה ומסגרות ברגים מינימליסטיות הם רק חלק מהמראות החדשים

ETNIA BARSELONA, משקפי שמש במחירי 1,200 ו-1,400 שקלים. צילום: באדיבות המותג

קולקציות חדשות של משקפי שמש מעוצבים עם שמות של מותגי על נחתה בישראל לקראת הקיץ הקרב. קבוצת SHALDG היא זו שמביאה לארץ דגמים חדשים של מותגים מוכרים וכאלה שפחות, ביניהם: MOSCOT, THIERRY LASRY, YOHJI YAMAMOTO, ETNIA BARCELONA, MATSUDA, KARL LAGARFELD, PAUL SMITH, LOOL, CAZAL ועוד. 

THIERRY LASRY, משקפי שמש במחיר 3,000 שקלים, צילום: באדיבות המותג

בקיץ הקרוב נראה מגוון רחב של טרנדים, חלקם חדשים וחלקם ממשיכים משנה שעברה. בקולקציות החדשות נוכל לראות מסגרות גדולות ונועזות מאצטט במגוון צבעים, מסגרות מונוכרומטיות שבהן צבע המסגרת תואם לצבע העדשה - מה שהיה נחשב בשנים עברו כעבירת אופנה קשה, ולצידן נראה גם מסגרות בניגודיות גבוהה - צבע מסגרת שונה לחלוטין מצבע העדשה, ובקיצוניות - מה שיוצר תחושה של משקפיים מיוחדים ויצירתיים.

MOSCOT, משקפי שמש במחיר 2,450 שקלים, צילום: באדיבות המותג

עוד בטרנדים: מסגרות ברגים מינימליסטיות ללא מסגרת ללוק נקי, דגמים של משקפי מסכה - האהובים על קים קרדשיאן ועל סלבריטיז רבים ועוד.

איל שני, מנכ"ל ובעלים קבוצת SHALDAG: "אנו מאמינים שמשקפיים הם מעבר לאביזר אופנתי. הם כלי ביטוי אישי, המסייע להגדיר את הסגנון הייחודי של כל אחת ואחד. אנו מחויבים לספק לקהל הישראלי את המותגים העדכניים ביותר והאיכותיים ביותר, המיוצרים בעבודת יד, עם בקרה ועמידה על סטנדרטיים המחמירים בעולם".

MOSCOT, משקפי שמש במחיר 2,400 שקלים, צילום: באדיבות המותג
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר