בגלל הפסדים: אתר הקניות עזריאלי.קום נסגר

קבוצת עזריאלי הודיעה על סגירת פלטפורמת המכירה • האתר ייסגר לפעילות ב-22 בדצמבר

קניון עזריאלי בעכו. צילום: מישל דוט קום

אתר הקניות עזריאלי.קום, הנמצא בבעלות קבוצת עזריאלי, ייסגר ב-22 בדצמבר. הקבוצה רכשה את הפלטפורמה בשנת 2016, ולאחר שבע שנות הפעלתה היא הודיעה על פיטוריהם של רוב העובדים.

האתר שימש פלטפורמת הסחר המקוון של קבוצת עזריאלי, וניתן למצוא בו מגוון רחב של מוצרים ומותגים של ריהוט לבית ולגן, מוצרי חשמל, מוצרים לילדים, אופנה, פארם וביוטי.

בהודעה מטעם הקבוצה נמסר כי שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח דיו, עם שיעורי כניסה נמוכים ונוכחות משמעותית של אתרים גלובליים, נוסף על רגולציה מקומית שמחזקת אתרים גלובליים על חשבון אתרים מקומיים.

האתר נסגר לאחר שבע שנות פעילות , צילום: צילום מסך

לאורך השנים, פעילות האי־קומרס של הקבוצה עברה טרנספורמציה משמעותית. נעשו בה שינויים להתאמת היצע המוצרים לטעמו של הצרכן הישראלי, וכן הוקמו מחדש כלל התשתיות הטכנולוגיות, אך מאמצים אלו לא פגשו שוק גדול מספיק שמצדיק השקעות נוספות בתחום. הקבוצה תמשיך להשקיע בתחומי הדיגיטל והחדשנות, ותמנף את הידע הטכנולוגי והדיגיטלי העשיר שצברה ופיתחה בעזריאלי.קום ואת אנשי המפתח שהועסקו בו. בראש הפעילות יעמוד דניאל קורן, כיום מנכ"ל אתר הסחר, שיוביל את תהליכי האינטגרציה שלה לטובת כלל פעילויות הליבה של הקבוצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר