ליאן סטרון מגיבה לראשונה לפרידה מבעלה אבישי בן שמעון. יממה אחרי שבן שמעון הודיע בפוסט כואב על סיום הנישואים, סטרון בחרה לשבור שתיקה, לשתף בכאב ולהבהיר כמה נקודות, בעיקר נוכח שמועות שטענו כי לפרידה רקע כספי.
על סיפור האהבה שריגש את המדינה ועל הפרידה ממנו אמרה סטרון: "זה קשה וכואב. לא רצינו לדבר על זה, ידעתי שהוא יעלה פוסט ולא ידעתי מה יעלה. אני מאוד אוהבת אותו, אנחנו עדיין חברים טובים ומכבדת אותו. אני עדיין צריכה לשבת איתו, אנחנו לא בנתק".
אין עניין כספי
את עיקר דבריה הקדישה סטרון להזמת השמועות בנוגע לכסף. "התגובות הפריעו לי שחשבו שזה מדובר על כסף, שרציתי לסיים לו את הכסף, וזה לא הסיפור", אמרה. "לא קיבלתי כסף וגם את הכתובה לא לקחתי ממנו. אין פה שום עניין כספי".
עוד הדגישה סטרון כי על אף הפרידה, האהבה בין השניים נותרה. "מעורבים כאן שני אנשים שנשבר להם הלב. אנשים מזלזלים באהבה שיש לנו עדיין", אמרה. "חשוב שידעו שיש אהבה. אני באמת אוהבת אותו, זה הפריע לי מאוד שככה חושבים".
דבריה מגיעים לאחר שבן שמעון הודיע על הפרידה כשבעה חודשים בלבד אחרי החתונה, וביקש מהגולשים לנהוג בחמלה: "ביני לבין ליאן אין שום דם רע, יש חברות והערכה". סיפור הזוגיות שלהם זכה לתהודה רחבה בזכות הרקע המורכב של שניהם, שמצאו זה בזה תמיכה ומשמעות אחרי תקופות קשות בחייהם, והחתונה שלהם בנובמבר האחרון נחשבה לאחד מרגעי האהבה המדוברים של השנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו