בר רפאלי, שימי לב: האם ליאונרדו דיקפריו עומד להתחתן?

ויטוריה צ'רטי, דוגמנית העל ובת הזוג הצמודה של ליאונרדו דיקפריו - נצפתה עם טבעת אירוסין במסעדה בלוס אנג'לס • השניים יוצאים ביחד כשנה, והפגינו מחוות אהבה דביקות לשמחת צלמי הפפראצי במקום

ליאונרדו דיקפריו בפסטיבל קאן 2023. צילום: איי.אף.פי.

האם נמצאה האחת שהצליחה סוף סוף לשבור את "קללת ה-25" של ליאונרדו דיקפריו ולגרום לשחקן המסרב להתמסד להתחייב לה?

כזכור, דיקפריו בן ה-49 ניהל במשך השנים מערכות יחסים עם שורת ידועניות ודוגמניות מפורסמות, ביניהן ג'יזל, בלייק לייבלי וכמובן בר רפאלי, אך הוא ידוע בכך שהוא נפרד כמעט מכל בת זוג שהייתה לו כאשר מלאו לה 25 שנים.

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו, צילום: splashnews

בת הזוג הנוכחית של דיקפריו, הדוגמנית האיטלקייה המצליחה ויטוריה צ'רטי בת ה-25, תועדה לצד השחקן זוכה האוסקר ביום שלישי האחרון במסעדה בלוס אנג'לס כשעל אצבע האירוסין שלה התנוססה טבעת כסופה מרשימה, מה שכמובן הצית שמועות על אירוסים של בני הזוג שהחלו לצאת לפני כשנה.

השניים הפגינו מחוות אהבה לשמחת צלמי הפפראצי שנכחו במקום, כשבשלב מסוים דיקפריו אף האכיל את צ'רטי בבוריטו שהשניים הזמינו וזו הניחה יד על גבו.

התמונה הזוגית המאוהבת מגיעה לאחר שדיקפריו תועד לפני מספר שבועות במסיבה לפני טקס האוסקר, צמוד לשחקנית טייאנה טיילור, ששיחקה לצידו בסרטו האחרון.

דיקפריו כאמור מעולם לא נישא, אך צ'רטי הייתה נשואה בעבר בין השנים 2020 ל-2023 לדיג'יי האיטלקי מתיאו מילרי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vittoria Ceretti (@vittoria)

כידוע, צ'רטי היא אחת הדוגמניות המצליחות בעולם, קטפה קמפיינים למותגי על נחשקים, ולאחרונה נכנסה לסכסוך מתוקשר עם לילי רוז דפ, השחקנית והבת של השחקן המפורסם ג'וני דפ. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר