"מזעזע": אסי בוזגלו צפה בנשים בביקיני – וחטף

לא כולם התחברו לסרטון שהעלה בוזגלו והיו מי שביקרו את הסיטואציה • "לא לגיטימי בכלל גם אחרי 40 שנות נישואין" – ואיך הגיבה עדי?

אסי ועדי בוזגלו. צילום: ניר פקין

משפחת בוזגלו רגילה לעורר שיח ברשת כשלא פעם בני המשפחה השונים חוטפים אש על התכנים שהם מעלים. הפעם מי שעורר את זעמם של העוקבים היה אסי בוזגלו שהעלה אמש (שני) פוסט לאינסטגרם בו שיתף את הגולשים בסרטון בו צפה וביקש את חוות דעתם.

"אחרי 20 שנות זוגיות, מותר או אסור? לגיטימי או פחות?", ביקש אסי ששכב על ספה וצפה בפלאפון בסרטונים של נשים בביקיני להבין מהעוקבים שלו, כשהוא מוסיף את ההאשטאגים #הבולשת חוקרת ו#צוחקים ונהנים כדי להבהיר לגולשים כי מדובר בסרטון היתולי (שצילום מסך ממנו אף הפך לתמונת הפרופיל החדשה שלו בביו באינסטגרם).

שלא במפתיע לא כל הגולשים חלקו את רוח השטות וההומור של אסי, ועד מהרה בסרטון שזכה לתגובות רבות החלו להצטבר גם כאלה שהביעו זעם על תוכנו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo)

"מזעזע", "לא מכבד אותך", "מה עובר על המשפחה הזו", נכתב. "נראה מבויים ומבחינתי לא מתאים ואין לזה מקום, במיוחד כשיש אישה שלמות בבית", הוסיפה גולשת אחרת. "לא לגיטימי בכלל גם אחרי 40 שנות נישואין", חיזקה גולשת נוספת.

לצד התגובות הזועמות היו שביקשו להרגיע את רוח הקרב הטרחנית לטענתם וביקשו לראות את הצד ההומוריסטי בסיטואציה שמבחינתם ברור שהייתה מבוימת ונעשתה בהסכמה וידיעה של אשתו של אסי, עדי.

"זה שהוא בדיאטה לא אומר שהוא לא יכול להסתכל בתפריט", התבדח גולש אחד כשאחרים כתבו כי אנשים איבדו את חוש ההומור שלהם וממהרים לתקוף ללא סיבה. גם אסי ועדי לא נשארו אדישים לתגובות ובחרו להבהיר את עמדתם באופן מפורש כדי להימנע כעל הנראה מאסקלציה של הסיטואציה.

"חברים, מי שלא יודע לקבל קצת הומור זו בעיה שלו", ביקש אסי להבהיר. "זה סוכם מולה. ברור שאשתי הכתר על ראשי", כתב. 

עדי ואסי בוזגלו / צילום: אור גפן

"להסתכל אני מרשה", כתבה לו בתגובה עדי. "עיניים אלי, אז חולה עלייך מלך שלי. העיקר אהבתי ואין לי חוש הומור", המשיכה וכתבה ואז ביקשה להבהיר: "ובנימה רצינית אאחל לכולן בעל כמו שלי. אוהבת אותך. תמיד אתה מפרגן ומכיל אותי. לא סתם 20 שנה יחד. לעוד המון שנים של מלא צחוק ופאן". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר