בעקבות התנהגות פרועה במקום ציבורי: תלונה במשטרה נגד אסי ועדי בוזגלו

סיבת התלונה היא ויכוח סוער ובוטה במיוחד אשר כלל איומים והתרחש בבידוק ובאולם המכס בנתב"ג • זאת לאחר שבני הזוג חזרו מחופשה בתחילת השבוע

התקרית של אסי ועדי בוזגלו בנתב"ג

תלונה במשטרה הוגשה נגד כוכבי "הבוזגלוס" ובני הזוג אסי ועדי בוזגלו. הסיבה: התנהגות פרועה במקום ציבורי, העלבת עובדי ציבור ואיומים.

בתחילת השבוע חזרו בני הזוג בוזגלו מחופשה בחו"ל והתבקשו לעצור לבדיקת מכס שגרתית. במהלך הבדיקה התגלתה ברשותם שקית של מותג היוקרה FENDI עליה התבקשו להציג קבלה - ומכאן הסיפור הסתבך.

אסי ועדי בוזגלו, צילום: אור גפן

על פי התלונה, בוזגלו התלהם בטענה כי בכל פעם שהוא עובר במכס מתנכלים אליו ומשקפים אותו. הוסבר לנוסע כי אין מדובר בדבר המתנהל אישית כלפיו וכי עובדי המכס מבצעים את עבודתם. הזוג הציג את הקבלה והובהר להם כי עליהם לשלם מיסים וקנס כספי. בני הזוג לא אהבו את ההחלטה ועל פי תיעוד שהגיע אלינו, התפתחה מריבה בין הצדדים.

"העיקר יש לך פה מלחמה. אני המלחמה שלך? את צריכה להתבייש. בושה וחרפה. קשה לך לראות מישהו שחוזר עם מותג. אני יודע שזה קשה. מה לעשות? זאת המדינה", הטיח בוזגלו בעובדת המכס. עדי הוסיפה: "קופה. איזה יפה את. את מהילדות בבית ספר שקיבלו כאפות. יאללה, תגזגזי. אין לך עוד אנשים לעצור? למה את מחפשת לעשות בלגן? אנשים חוזרים מטיסה ואת מחפשת לעשות בלגן, להתחרקש. תשחררי, אל תיכנסי לפינות שאת אחרי זה לא יודעת איך לצאת מהן. תבדקי כשאת יוצאת מפה עם מי יש לך עסק". עובדת המכס שאלה: "אתם מאיימים עליי?", כשעדי השיבה: "כן, היא טיפוס. מחפשת בלגן".

אסי ועדי בוזגלו, צילום: פול סגל

הוויכוח בין הצדדים התקיים בשתי סיטואציות. תחילה כשנעצרו לבידוק ופעם נוספת לאחר שהתבקשו לשלם באשראי בלבד ולא במזומן - אז בחר אסי לא לשלם והמריבה בין הצדדים המשיכה באזור היציאה מהמכס.

אסי בוזגלו, צילום: כפיר זיו

הסיפור לא הסתיים כאן. יום אחרי התקרית, חזר בוזגלו לאולם המכס בנתב"ג, כשלטענת עובדים במקום, נכנס ללא אישור. הוא פגש שם את אחת העובדות שהתעמתה איתו ואמר לה: "אני מקווה שיש לך עור של פיל, למה אני הולך לסחוב אותך למשפט ואני מכין לך תביעה כזאת גדולה שלא תדעי איך לצאת ממנה".

תגובת הזוג לא התקבלה עד לפרסום הידיעה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר