"קייט מידלטון נעלמה – וכולם משערים שזה קשור לרומן שמנהל ויליאם"

שמועות על רומן בין הנסיך למי שהייתה פעם קרובה מאוד לקייט, רוז הנברי, מסתובבת בצהובונים בבריטניה • מדובר בלא פחות מדוגמנית לשעבר עם קשרים עמוקים למשפחת המלוכה

קייט מידלטון והנסיך ויליאם. צילום: איי.פי.

הבטן של קייט מידלטון כואבת בימים אלה מאוד ולא רק בשל הניתוח המסתורי שעברה.

כאילו לא מספיקות כל תיאוריות הקונספירציה סביב הניתוח של מידלטון (42) שכללו ביו היתר דיווחים באתרים על סרטן, כריתת רחם, אנורקסיה ואפילו שמועות על תרדמת ומוות שמוסתרים על ידי הארמון ושערוריית התמונה המפוברקת ליום האם, המלכה לעתיד ואשתו של ויליאם נאלצת להתמודד בימים אלה עם חרושת שמועות שעולה מן האוב על בגידה מצד בעלה הנסיך ויליאם.

"הממלכה גועשת מהיעלמותה של קייט מידלטון, ועכשיו 'כלבי הגישוש' האינטרנטיים מעלים את ההשערה כי היעלמותה קשורה לרומן שמנהל בעלה הנסיך ויליאם", אמר הקומיקאי והמנחה האמריקאי סטיבן קולבר בתוכנית שלו The Late Show ביום שלישי האחרון.

מי שמסומנת כ"אישה האחרת" היא רוז הנברי בת ה-39 דוגמנית לשעבר, בת אצולה עם קשרים משפחתיים עמוקים וקרובים למשפחת המלוכה מדורות אחורה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @theotherwomanrosehanbury

הנברי, הידועה כמרקיזה מצ'ומלי, נשואה למרקיז מצ'ומלי, דייוויד רוקסוואג', המבוגר ממנה ב-23 שנים והם הורים לתאומים אלכסנדר ואוליבר ולבת בשם ליידי אייריס. היא ובעלה נמנו עם מעגל החברים הקרוב של ויליאם וקייט ואף לקחו חלק בלווייה של המלכה אליזבת' ובטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס. 

לאחר נישואיה בשנת 2009, הנברי עברה להתגורר עם בעלה בקרבת מקום לבית הנופש של ויליאם וקייט באחוזה מפוארת בת 106 חדרים והרביעייה טיפחה חברות שעם הזמן הפכה כך לפי מקורות לקרובה מדי עבור קייט.

רוז הנברי, משמאל / צילום: GettyImages

שמועות על רומן בין ויליאם להנברי שכאמור הייתה פעם קרובה מאוד לקייט, נפוצו על ידי הצהובון In Touch כבר בשנת 2019, אז נטען כי קייט גילתה על בגידה לכאורה מצידו של ויליאם בזמן שהייתה בהריון עם בנם השלישי לואי בשנת 2018.

ב-2019 דווח באתר הסאן כי הקשר בין קייט להנברי הפך לעכור בעקבות השמועות שהגיעו לאוזניה של קייט על הרומן שניהל לכאורה ויליאם עם הנברי, וכי קייט דרשה מוויליאם לנתק את הקשר עימה לחלוטין. שני הזוגות לא הגיבו באופן רשמי לשמועות וכאמור הנברי ובעלה נצפו לוקחים חלק בשורת אירועים מלכותיים הרבה אחרי פרסום השמועות על הנתק ביחסים והתמוססות החברות.

כבר לא חברות. קייט, ויליאם ורוז,

למרות זאת, השמועות על חוסר הנאמנות של ויליאם לא נעלמו, ודיווחים שנפוצו ברשת גרסו כי חוסר הנאמנות של ויליאם לקייט הוא בחזקת "סוד גלוי" הידוע לכולם אך לא מדברים עליו.  

בנוסף, בדיווחים נוספים שעיקרם בציוצים צהובים ואתרי רכילות ובראשם עמוד האינסטגרם DeuxMoi (הידוע בדיווחיו הצהובים הבלתי מבוססים לרוב), נטען כי המשיכה של ויליאם להנברי מגיעה גם מחיבתו לאקט מיני מסוים (אותו נמנע מלפרט פה) שנחשב לחתרני מדי עבור קייט וכי הוא מצא את פורקנו אצל הנברי ואצל נשים נוספות כשלמרבה ההפתעה, כך נכתב, קייט דווקא מודעת להרפתקאות המיניות של בעלה ומעדיפה שיימצא את פורקנו אצל נשים אחרות כל עוד הוא אינו נקשר אליהן רגשית.

בשבועות האחרונים עם היעלמותה של קייט כאמור השמועות על חוסר הנאמנות מצד ויליאם שבו להציף את הרשת, כשגולשים רבים מתעקשים כי הוא הולך בדרכי אביו המלך צ'ארלס ומנהל רומן מחוץ לנישואין שיוביל לגירושים. גם על התמונה שתיעדה את ויליאם וקייט ברכב עוזבים את טירת וינדזור לאחר התפוצצות פרשת התמונה הערוכה, נאמר כי האישה המטושטשת הנראית בתמונה אינה קייט וכי למעשה מדובר בהנברי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר