"התמונה עברה עריכה": סוכנויות הצילום הסירו את התמונה של קייט מידלטון

סוכנויות הצילום הגדולות בעולם מסרו כי התמונה של הנסיכה עם שלושת ילדיה "עברה מניפולציות" ולכן הם מסירים אותה מהשרתים שלהם • מהארמון טרם נמסרה תגובה

ג'וזף אלטוזרה על עיצוב השמלה שנלבשה על ידי קייט מידלטון// טיקטוק

סוכנויות הידיעות AP רויטרס, סוכנות הידיעות הצרפתית (AFP) ו-Getty Images פרסמו כולן בנפרד הודעה בה הן מציינות כי הסירו את התמונה של קייט מידלטון ושלושת ילדיה מהספריות שלהם. מקורות מסרו כי הסוכנויות מאמינות שהתמונה, שנאמרה על ידי ארמון קנסינגטון שצולמה בתחילת השבוע בווינדזור, מראה שהנסיכה ושלושת ילדיהם, הנסיך ג'ורג' בן ה-10, הנסיכה שארלוט בת התשע והנסיך לואיס בן החמש, נערכה. בהודעה של סוכנות הידיעות AP נכתב: "נראה שהמקור עשה מניפולציות על התמונה".

עברה עריכה? התמונה שהוסרה. קייט מידלטון והילדים, צילום: מתוך אינסטגרם

אתמול (ראשון) לאחר שהתמונה פורסמה באינסטגרם הרשמי של קייט מידלטון החלו לעלות סברות ברשתות החברתיות כי משהו בתמונה לא מסתדר, החל מהזרוע של הנסיכה שארלוט ועד לבעיה בכף היד הימנית של הנסיך ג'ורג'.

כזכור, גם בתמונת חג המולד שפרסמו בני משפחתי המלוכה עלתה השערה כי התמונה נערכה בפוטושופ לאחר שהנסיך לואי נותר ללא אצבע אמצעית.

כזכור, הדיוקן המשפחתי המתוק, שצולם על ידי הנסיך וויליאם, פורסם בפלטפורמות המדיה החברתיות הרשמיות שלהם ביום ראשון לרגל יום האם. בהודעה, שנראה היה שנכתבה ונחתמה על ידי קייט עצמה, נאמר: "תודה על האיחולים הטובים והמשך התמיכה במהלך החודשיים האחרונים. מאחלת לכולם יום האם שמח".

מארמון המלוכה טרם פורסמה תגובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר