"לא חתמנו ולא חותמים על שום הסכם ממון – זה פוגם בזוגיות"

אחרי שהודיעה על דחיית החתונה בשבוע כוכבת "האח הגדול" בר כהן שיתפה על ההתנהלות הכללית עם אליאב טעטי • "חיים בשיתוף מלא"

בר כהן. צילום: קוקו

מאז קיבלה בר כהן את הצעת הנישואים מאליאב טעטי בחופשה רומנטית בדובאי בספטמבר האחרון, מאות אלפי עוקביה מבקשים להיות שותפים להכנות למה שמסתמן כאחת מחתונת השנה הקרובה ומביעים סקרנות באשר לפרטיה.

אמש (שבת) בשיאה של הסערה בחוץ לאחר ששיתפה בדחיית החחונה בשבוע (מה-11.3 ל -18.3), בר החליטה לפתוח את תיבת האינבוקס שלה באינסטגרם לשאלות והגולשים כמובן לא היססו והתעניינו גם בפרטים האינטימיים ביחסים בין השניים.

"את ואליאב חתמתם על הסכם ממון ומה דעתך בכללי על הסכם ממון?", נשאלה בר על ההתנהלות הכלכלית של השניים.

"חחחח איזו שאלה", השיבה בר והבהירה מיד: "אני ואליאב לא חתמנו ולא חותמים על שום הסכם ממון". אנחנו מתחילים מאותו מקום את החיים. שני צעירים שעובדים קשה והמטרה היא לבנות חיים יחד", כתבה ובהמשך הבהירה את הדרך בה בחרו להתנהל כלכלית כזוג העומד להינשא ומה עומד מאחוריה.

צילום מסך אינסטגרם,

"מה שכן, לשנינו יש את חשבון הבנק שלנו ואחד משותף. חיים בשיתוף מלא ואני לגמרי מאמינה שזו הדרך הנכונה. 

"דעתי לגבי זה? לא יודעת", השיבה בכנות לגבי דעתה בכל הקשור להסכם ממון. "לדעתי זה פוגם בזוגיות אבל זה מאוד תלוי בהרבה דברים. אני לא בעד ולא נגד זה תלוי בסיטואציה ובהרבה דברים".

בהמשך נשאלה בר גם לגבי הסיבה לדחיית החתונה והרגיעה את העוקבים כי מדובר בנסיבות טכניות.

"חברים, לדחות זו מילה קשה", כתבה. "עברנו להתחתן שבוע אחרי בדיוק באותו יום בעזרת השם. הכי ענייני לוגיסטיקה, חופה עיצוב מוזמנים - טכני לגמרי. כל מיני דברים שקשורים באולם ובספקים. 18/3 זה היום שלנו כנראה והכל מאת השם", הוסיפה. כשנשאלה לבסוף האם הוזמנו גם דיירים מבית "האח הגדול" השיבה בקצרה אך בנחרצות: "כן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר