"נס גלוי": זה מה שקרה לכוכבת "המפקדת" באמצע הפרשת חלה

בעלה של גל מלכה מגויס למילואים ומזה ימים ארוכים שלא דיברו • בטקס המרגש שערכה עם חברותיה היא קיבלה בשורה משמחת

גל מלכה: "האהוב שלי בבית" / אינסטגרם

מרגש עד דמעות: השחקנית גל מלכה ("המפקדת", "גוף שלישי") שיתפה אתמול (רביעי) את מאות אלפי עוקביה ברגע מעורר דמעות בו באמצע טקס הפרשת חלה שערכה למען שלום בעלה המגויס למילואים ולאחר שלא דיברו במשך ימים ארוכים הוא התקשר עם בשורה מרגשת.

"תשמעו נס גלוי", כתבה מלכה בפתחו של הסטורי ששיתפה בו תיעדה את עצמה בטקס הפרשת חלה למען שלומם של בעלה בן והחיילים הנלחמים באומץ מזה שבועות ארוכים.

"הזמנתי בנות שאני אוהבת להפרשת חלה אחרי שכבר לא ידעתי מה לעשות בלי בן, השיחות העמוקות היחידות שהיו לי זה עם השם", שיתפה מלכה (29) בימים הקשים שהיא חווה מאז גויס בעלה בן למילואים. "ביקשתי ממנו דברים בתוך ליבי חזק חזק ופיתחתי מערכת יחסים עמוקה וטובה עם השם.

"עשינו הפרשת חלה. ערב של 5 שעות", המשיכה וסיפרה ואז חלקה ברגע השיא של הערב: "בדיוק ברגע שאני מרימה את החלה ומתחילה להתפלל אני מקבלת את שיחת הטלפון הזאת. בן מתקשר בתזמון מדויק שלא משאיר לנו מקום לדמיון. זה היה מעל הטבע. זה היה מעל הטבע. הוא התקשר אלי", כתבה בהתרגשות לא מוסתרת על הרגע שהביא אותה להתפרק בדמעות ותועד גם בסרטון ששיתפה בו השתנקה מדמעות כשסיפרה לבן שהיא עורכת לכבודו הפרשת חלה.

"זה לא נתון לוויכוח. יש כוח עליון ששומר עלינו, ששומע אותנו, פשוט תגידו מה אתם רוצים ותתכוונו", כתבה לעוקביה על כוחה של האמונה. תודה לך השם, תודה", חתמה את הסטורי כשזה לווה בסטורי נוסף בו מתועד רגע המפגש בין השניים כשבן מגיע סוף סוף והיא קופצת עליו בחיבוק ארוך ודומע.

מלכה ובעלה בן רובין נישאו ביוני 2021. מאז החלה הלחימה, מלכה שיתפה את מאות אלפי עוקביה בקושי הרגשי שלה להתמודד עם חסרונו של בעלה האהוב ובגעגוע העז שהיא חווה.

"היום עבר שבוע מאז שאני והחקלאי עשינו שיחה אחרונה עד לשיחה הבאה, שלא אדע מתי היא", שיתפה את עוקביה בסטורי בשבוע שעבר. "אתפלל שיתקשר כמה שיותר מהר, יותר מוקדם, אם אפשר עכשיו. במיוחד בשישי חשבתי על זה שאני יכולה להתמודד עם הקושי של המילואים, אבל לא לדבר בכלל בכלל? הודעה, שיחה, משהו. אנחנו 10 שנים ביחד ולא היה יום אחדשלא דיברנו. עוד יום בסימן געגוע לבייבי נרשם. אני מודה לשם שיש לי למי לחכות ובעלי הוא אחלה של גבר ששומר עלינו ועושה את עבודתו נאמנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר