צפו: המפגש המרגש של אילנית לוי ואלירז שדה שחזר ממילואים

זוכה "האח הגדול" שנקרא למילואים עם פרוץ המלחמה, חזר היום אל ביתו החם שהמתין לו בזרועות פתוחות כשהוא מקבל הרבה אהבה מכל המשפחה

אילנית לוי ואלירז שדה מתאחדים / אינסטגרם

אלירז שדה תיעד היום (שלישי) את חזרתו אל חיק משפחתו האוהבת, אל אשתו אילנית לוי, ילדיהם של אילנית שגרים יחד עמם אלין וליאם גולן, וכמובן בתם המשותפת אריאה בת השנתיים. בסדרת סטוריז הנציח שדה את המפגש עם חלק מבני המשפחה כבר בלובי הבניין שבו הם מתגורר, כשהוא עוד לבוש במדי צה"ל ומחזיק באחת מידיו בציודו האישי ועל כתפו מונח נשקו האישי.

אלירז שדה ואלין / אינסטגרם

מוקדם יותר הבוקר פרסם אלירז תיעוד שלו ושל בתו הקטנה אריאה כששניהם יושבים צמודים על הכורסה בביתם, מנהלים שיחה ואוכלים יחד מעדן. בסטורי נוסף ששדה שפרסם הוא חלק בתמונה שלו יחד עם בתה של אילנית, אלין, שחיבקה אותו באהבה גדולה.

בסטורי המשפחתי האחרון שהעלה שדה היום הוא בחר לשתף ברגעים שבהם נפגש עם אשתו אילנית. השניים הצטלמו יחד כשהם צמודים ומחוייכים ובסוף הסרטון לוי אף נושקת לשפתיו.

בעמודה של אילנית לא מצאנו אמנם תיעודים נוספים של המפגש המרגש, אך לוי ביקשה לרומם את מצבם רוחם של עוקביה בדרך לא פחות מתוקה כשצילמה את בתה אריאה שרה ורוקדת "עם ישראל חי" בתוך סוכה ביתית שטרם פורקה. "התקווה שלנו בחיים", כתבה מגישת הטלוויזיה בתוספת אימוג'י של לב אדום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר