Loading...

"האח הגדול": שניר ושי נפרדו / רשת 13

הסוף לרומנטיקה בבית "האח הגדול": "אני לא רואה איתה עתיד"

שי ושניר החליטו לפרק את הזוגיות שלהם • שניר שיתף את חבריו לבית ששי נכנסה לו ללב אבל הוא מבין שזה כבר לא שם • "בא לי שיאהבו אותי כמו שאני"

העניינים בבית "האח הגדול" (רשת 13) מתחממים ומתקררים במהירות. היום בצהריים (רביעי) הודיע שניר בורגיל שהוא ושי כבר לא.

"אנחנו כבר אנחנו כבר לא ביחד. לאט לאט אני מבין מהשיחות שזה לא שם", סיפר שניר ליובל ובן.

שניר ושי, צילום: רשת 13

"נשמור על חברות טובה. היא בחורה מדהימה אבל אני לא רואה את עצמי שם. בהתחלה חשבתי שבא לי לבנות איתה עתיד, אבל מיום ליום זה משתנה. היא נכנסה לי בבום ללב ואני מאוד טוטאלי, אם אני אוהב זה עד הסוף. את איתי, את איתי כל החיים. אבל אז אתה מתחיל להבין מהשיחות שזה לא שם".

מוקדם יותר הסביר שניר שיש רגעים בשיחות שלהם שהוא צריך "להתכופף" כדי לא לייצר ריב וזו תחושה שפחות מתאימה לו. "בא לי שיאהבו אותי ככה, כמו שאני". שניר מפרט ואומר שלפעמים שי אומרת לו על תכונות שלו שהיא לא אוהבת והוא מסביר שבזוגיות לומדים לאהוב אחד את השני כמו שהם. "ברגע שאני מרגיש שמוותרים עלי אני לא שם יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...