"אם גבר לא יחזר אחריי במקסימום – ביי": מור ממן זועמת

מלכת היופי לשעבר הביעה את כעסה על "יועצי זוגיות" מטעם עצמם, שצצים לאחרונה ברשתות החברתיות • היא אמרה: "כולם רווקים ורווקות בגלל השטויות שמפרסמים כל הזמן, פשוט תהיו מי שאתם"

מור ממן שונאת עצות לזוגיות מאנשים לא מוסמכים // צילום מסך מתוך האינסטגרם

מלכת היופי לשעבר ואשת העסקים המצליחה בהווה מור ממן, הפכה כבר מזמן לסוג של גורו, לא רק לענייני ביוטי עבור 158 אלף עוקביה באינסטגרם, אלא גם בכל הקשור לדת ולענייני הנפש, במיוחד בנושאי אהבה וזוגיות.

ממן פינתה הבוקר (ראשון) זמן מסדר יומה העמוס על מנת להשיב לשאלות גולשים באינסטגרם, כשהפעם היא ביקשה גם לחוות את דעתה על תופעת "יועצי הזוגיות" מטעם עצמם ברשת. "אני רואה שיש בטיקטוק ובאינסטגרם כל מיני אנשים שאני לא יודעת מי הם וממי הם קיבלו הכשרה, אבל הם כאילו מייעצים לנשים ולגברים מה לעשות בזוגיות", שיתפה הגולשים.

"קפצו לי סרטונים של גברים שאומרים משפטים כמו 'אחי, אל תעוף עליה יותר מדי כדי שלא יעוף לה, אל תחזר אחריה'. שומעים? מה זה החארטות האלה", אמרה בכעס. "אתם מבינים למה כולם רווקים ורווקות? בגלל השטויות האלו שמפרסמים כל הזמן בטיקטוק. מה זה השטויות האלו".

מור ממן, צילום: טל עבודי


"אם אני יוצאת עם גבר והוא לא יחזר אחריי במקסימום – ביי", הבהירה ממן את משנתה הנחרצת, במסר שאולי אף מיועד לטובת מחזרים פוטנציאלים עתידיים. "מה יש לי לעשות שם? באמת. מה זה משחקי האגו האלה? למה לחשב כל הזמן מסלול? תהיו מי שאתם, תפסיקו עם התכנות הזה. זה מיותר ואין לזה שום מקום".

בסטורי נוסף שפרסמה, ממן הפצירה בגולשים להפסיק לשחק משחקים ופשוט להיות נאמנים למי שהם. "אל תפחדו להראות רגש ואהבה. מי שצריך להתאהב בכם, יתאהב בכם עם כל מה שיש בכם", הוסיפה. "אל תפחדו להוריד את השריון. אל תפחדו להיפגע. אם אתם אמיתיים, אותנטיים ורגישים והצד השני לא מעריך את זה ורואה את זה בתור חולשה, זה ההפסד שלו. "אין דבר יותר יפה מרגש אותנטי ואמיתי שיוצא מהלב ונכנס אל הלב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר