גל גברעם, שומעת? טום אביב בהצהרה מפתיעה

בתשובה לשאלה שקיבל מאחד מעוקביו באינסטגרם, השף הידוע ענה כי לאחר שחווה "ניסיונות כושלים" לפתח קשר, הוא הבין משהו לגבי עצמו: "מעדיף בדידות על זוגיות חולה"

השף טום אביב מפתיע: מעדיף את הבדידות שלי // צילום מתוך האינסטגרם של טום אביב

"בדידות עדיפה על זוגיות חולה": כך שיתף אמש (שני) השף טום אביב את 138 אלף עוקביו באינסטגרם, בתשובה כנה במיוחד לשאלה על אהבה וזוגיות.

"יש אנשים שעל מנת לא להרגיש בדידות בורחים לזוגיות, איך אתה מצליח לא להיכנע לזה?", נשאל אביב על ידי אחד העוקבים בעמוד שלו, בסשן שאלות ותשובות שקיים עם עוקביו. אביב בן ה-35, שידוע כמי שאינו מפחד להגיד את שעל ליבו, השיב בכנות כי מערכות היחסים שלו עד כה לימדו אותו שיעור חשוב בכל מה שקשור לאהבה.

"אני חושב שאחרי הרבה ניסיונות כושלים, הבנתי שבדידות עדיפה על זוגיות חולה", חשף השף המצליח, שמתגורר בימים אלה במיאמי, שם הוא מפתח את עסקיו הקולינריים. "כשהזוגיות חולה, הבדידות הרבה יותר בריאה", הוסיף, ואמר גם כי הבעיה מתחילה כשמתחילים להתרגל למצב ולהתאהב בבדידות.

ישנה כיוון? טום אביב (ארכיון), צילום: רונן אקרמן

עוד אמר השף כי הוא כן נמצא בנקודה בחיים שלו שבה הוא מחפש את מה שהוא כינה "ביחדנס", אבל יחד עם זאת - הוא לא מוכן לוותר על הלונלינס ("הלבד שלו"; ע"ח). "נראה", נאנח קלות בסוף התשובה, אך הוסיף חצי ברצינות-חצי בבדיחה: "אל תהיו בזוגיות בכוח, זה לא טוב. נישט גוד".

כזכור, אביב ניהל בשנים האחרונות כמה מערכות יחסים מתוקשרות, וביניהן עם מורן אטיאס ועם יוצאת "האח הגדול" גל גברעם - מערכת יחסים דרמטית שהסתיימה בשנה שעברה בטונים צורמים וזכתה לכיסוי תקשורתי נרחב. האם כעת, כשהוא נמצא בחום של מיאמי, הוא ימצא את שאהבה נפשו? מחזיקים לו אצבעות.

השף טום אביב ב-2020, צילום: קוקו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר