גם לרווקים: חמש דרכים מקוריות במיוחד לחגוג את ט"ו באב

מסקרן. דייט על הבר | צילום: O MY BOX

נמאס לכם מדייט זוגי שגרתי בפאב או שאתם בכלל רווקים שרוצים להעביר את יום האהבה לא לבד? מצאנו מספר אופציות לציין את ט"ו באב בדרך יצירתית וקלילה

חג האהבה העברי, ט"ו באב, תופס אנשים במצבים שונים בחיים שלהם. יש זוגות חדשים שמתרגשים לחגוג לראשונה יחד, יש זוגות ותיקים שיאהבו להגיד ש"אהבה חוגגים כל יום ולא דווקא ביום ספציפי אחד" (כשהאמת היא שהם רוצים לוותר על החלפת המתנות או על זמן איכות יחד).

יש גם את הרווקים והרווקות, שמגיעים ברגשות מעורבים ליום זה ששם על נס את האהבה הזוגית דרך שלטי חוצות ופמפום ברשתות החברתיות. יש גם את מי שמחליט שעבורו יום האהבה לא מוקדש דווקא לבני זוג, אלא למשפחה הקרובה, לחברים ולאנשים שהוא אוהב וסובבים אותו בחייו, וזה גם נהדר.

לא משנה עם איזו קבוצה אתם נמנים, בין אם אתם רווקים ורווקות ובין אם אתם זוג טרי או ותיק, מצאנו עבורכם דרכים מיוחדות לציין את המאורע.

לרווקים ורווקות: התנדבות עם טוויסט רומנטי

הקשישים יכולים לתת עצות על זוגיות, צילום: עמי שומן

מפגש "התנדבות ממבט ראשון" יתקיים בערב ט"ו באב בבית הקשיש בתל אביב. עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון מזמינה רווקים ורווקות בגילאי 30 עד 40 המעוניינים להתנדב, ועל הדרך אולי גם להכיר, להצטרף הפעילות שאותה מפעילה עמותת "קשת".

המפגש יכלול פעילות קבוצתית עם הקשישים במטרה לארח להם חברה ולשמח אותם, ולצידה הזדמנות למשתתפים שבאו להתנדב להכיר אנשים המתעניינים ממש כמותם בהתנדבות ובהכרות.

פרטים

פו"פ תל אביב בלילה

רקדנית בפלורנטין. למצולמת אין קשר לכתבה, צילום: אפרת אשל

עיריית תל אביב יפו מציעה פתרון יצירתי במיוחד לפנויים ופנויות לט"ו באב. לא עוד ביקור במסעדה מפונפנת, אלא מפגש אנושי כיפי. סיור לאנשים שרוצים להכיר את חיי הלילה בשכונת פלורנטין המפורסמת.

בשנים האחרונות, השכונה קיבלה חיזוק משמעותי עם הפיכת רחוב הברים למדרחוב רחב ידיים, שפתוח למבקרים הרבים לחגוג בו בכל ערבי השבוע. בסיור יחקרו את האופי הייחודי של כל בר, כולל המיתולוגיים שבהם, וכן לכבוד ט"ו באב, ייחשפו המשתתפים לסיפורים הרומנטיים הקשורים בשכונה.

מחיר: 90 שקלים
לפרטים

לזוגות: דייט לוהט בקופסה

O MY BOX, יח"צ,

אם אתם מאלה שאוהבים להשקיע בקשר שלכם, לגוון ולחדש – זה הדייט האולטימטיבי עבורכם. מדובר בטרנד שתפס תאוצה בתקופת הסגרים של הקורונה, שלא היה לאן לצאת, ומאז הוא רק משתכלל. אם עוד לא הכרתם, הכירו את הדייט בקופסה.

בני הזוג ליעד קליין וקובי שטח יזמו את "Oh My Box", ולאחרונה השיקו קופסאות חוויה חדשות, בניהן דייט להט״ב, דייט לכל המשפחה וקופסאות מותאמות למגזר הדתי.

מה תמצאו בקופסה? תלוי באיזו אחת תבחרו. בקופסה לזוגות ותיקים למשל, תקבלו מסע בשם "הדייט של החיים שלכם", בו עוברים בין התחנות השונות במערכת היחסים, החל מהדייט הראשון דרך הרגע בו התאהבתם, טיולים, חתונה וילדים.

לנועזים שבכם יש את קופסת 4PLAY, קופסה פלירטית הסובבת סביב המשחק המקדים, ומיועדת לזוגות ותיקים המעוניינים להחזיר את התשוקה למערכת היחסים. הקופסה כוללת משחק מקדים, סשן אינטימי ללא מילים שפותח על ידי הסקסולוגית שלי פסטרנק כץ, משחק תפקידים, חובות סודיות ועוד.

אם בכל זאת תבחרו לצאת לבר בערב ט"ו באב, אתם יכולים להכניס לתיק קופסה מוקטנת שמיועדת לדייט על הבר. הקופסא כוללת כרטיסיות מנחות, חובות אישיות וזוגיות, משחקי בר, שאלון זוגיות ועוד.

מחיר: בין 210 ל-320 שקלים עם משלוח מהיר וחינמי בכל הארץ ובחו"ל. ניתן לשדרג ולהוסיף קוקטיילים לקופסה.

פרטים

מתעוררים מינית מחדש

לימור בנדל, צילום: דנה אופיר

אין כמו צחוק בשביל לצאת מהשגרה וליהנות, ומה טוב למצוא סטנד אפ שכל התוכן שלו כולל מיניות ואהבה בשביל להתרגש מחדש בט"ו באב? לזוגות ולרווקים כאחד.

המופע בשם "סודות ההתאהבות והתשוקה" לכבוד ט"ו באב מנרמל שיח על סקס אצל זוגות. תשמעו דברים שבדרך כלל לא מדברים עליהם באופן חופשי, ועל הדרך תלמדו איך לחוות את הסקס הכי טוב שהיה לכם בחיים. מי שתופיע היא לימור בנדל, מטפלת זוגית ומינית, מומחית ביצירת חשק מיני ותשוקה בזוגיות לאורך שנים. מורה לטנטרה טיבטית, מלווה זוגות להעמקת הקשר הרגשי והאינטימי, ומעל שני עשורים מנחה ומרצה סדנאות בתחום.

ההרצאה מנרמלת שיח על סקס אצל זוגות, ותעסוק בדברים שלא מדברים עליהם בדרך כלל בין גברים ונשים. 

איפה ומתי: ערב ט"ו באב, בשעה 20:00, דבלין רחובות, המדע 2, רחובות

לפרטים

פינוק זוגי בניחוח חו"ל

ספא שבע, צילום: אלון שהרבני

spa sheva, הספא התאילנדי במלון הילטון, ומספק חווית טיפולים המשלבים טכניקות עיסוי תאילנדיות מסורתיות, בבעלותה של אשת העסקים נעמי הורוביץ משיק חבילה זוגית לחג האוהבים, עם תגבור של עובדים כדי לספק מענה לכל המבקשים לחגוג את ט"ו באב בפינוק אולטימטיבי.

חבילה זוגית מלכותית כוללת חבילה הכוללת עיסוי לבחירה למשך 60 דקות: עיסוי תאילנדי מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות או עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף, המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה. הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח + טיפול יופי מפנק לפנים של 30 דקות + ארוחת בוקר ישראלית קונטיננטלית המוגשת בלובי מלון הילטון.

עלות החבילה: 700 שקלים לאדם.

לפרטים: 077-9966777

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר