בלי איפור: נועה קירל לוהטת בבגד ים

הזמרת והחיילת המשוחררת שבכל שבוע מגיעה לכותרות, עושה את דובאי, וזה נראה טוב מתמיד • היא הצטלמה בטבעיות בבגד ים טרנדי • כך תוכלו להשיג אותו בעצמכן

נועה קירל, צילום: שי פרנקו

כוכבת הפופ הכי גדולה בישראל, נועה קירל, השתחררה מהצבא בשבוע שעבר וטסה לחופשת שחרור קלילה בדובאי. בתמונות חדשות שהעלתה לאינסטגרם, מוכיחה קירל שגם בלי איפור ובלי צוות ביוטי שכולל סטייליסט צמוד ובגדי מעצבים, היא עדיין אחת הנשים הכי יפות בישראל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

אנחנו רגילים לראות את קירל עם טוטאל לוקים מוקפדים ומוגזמים שנותנים לנו השראה אופנתית וחלומות על עולמות מלאים בסטייל. בדרך כלל קירל מציגה לנו חזות מאוד מהונדסת מבחינת ביגוד, איפור, עיצוב שיער, תכשיטים ואקססוריז, ומרענן לראותה נונשלנטית וחופשייה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

קירל לבשה בגד ים ביקיני עם חזייה בצורת משולשים מכווצים בחלק הפנימי, של "פומה" לפקטורי 54. בגד הים בצבע תכלת השתלב עם שרשראות בצבעים של ורוד וצהוב עם תליון סמיילי. את הלוק היא הרימה עם עליונית קרושה בצבע לבן. מי שרוצה לרכוש את הלוק תיפרד מ-160 שקלים בלבד. עפנו על הלוק ברמות, וכיף לראות את קירל בגרסה הטבעית שלה.

אי אפשר שלא לפרגן לקירל שהגיעה גם להישג מרשים כשהיא התברגה לרשימת האמנים המבטיחים של שנת 2022 במגזין הנחשק והיוקרתי People Magazine.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר