קונכיות בחזה: שום דבר לא יכל להכין אותנו לשמלת הכלה שלבשה ניבר מדר

אלון לבנה מצליח לרגש ולהפתיע כל פעם מחדש עם העיצובים המיוחדים שלו • בתצוגת אופנה ביפו הוא הציג פיסים בהשראת עולם המים • והייתה גם שמלה שלא הצלחנו להסיר ממנה את העיניים

התצוגה של אלון לבנה, צילום: שוקה כהן

מעצב האופנה אלון לבנה חשף הבוקר (חמישי) את קולקציית חורף 2022 שלו בתצוגה אקסקלוסיבית שלא נפלה מתצוגות של בתי אופנה נחשבים בחו"ל.

הלוקיישן שנבחר לתצוגה היה החצר האחורית והייחודית של מלון "דה ג'אפה" ביפו. "אני מתרגש ברמות של כלה ביום חופתה", אמר לבנה ל"ישראל היום". "זו פעם ראשונה שאני מציג תצוגת אופנה עם קולקציה גדולה של 32 דגמים, וזה בהחלט אירוע מיוחד עבורי".

צילום: שוקה כהן

"את הנושא והרעיונות גיבשתי במהלך השנה האחרונה. העבודה האינטנסיבית התרכזה ממש בחודשים האחרונים של עבודה של יום ולילה. לדגמים הגלים והמתנופפים שילבתי תכשיטים שעשיתי לראשונה בעצמי מקרמיקה וחימר. היה חשוב לי לעשות את הכל, וזה הכריח אותי להיכנס לראשונה גם לעולם התכשיטנות שהתחברו בתוך העיצובים עצמן".

המוטיב המרכזי של התצוגה היה עולם המים, עם אלמנטים של קישוטים בצורת גלי ים, אלמוגים וצדפים. בין הגזרות היו בעיקר שמלות צמודות, שמלת פליסה מתנופפת, וגם חליפות מכנסיים בגזרת אוברסייז.

הקולקציה כוללת נגיעות אייטיז ומתבטאת בשרוולים הפוכים, וולנים מפוסלים ובדי סטן רכים עם פרשנות חדשה ומיוחדת לבדי טול ושיפון.

סגרה את התצוגה. ניבר מדר, צילום: שוקה כהן

התצוגה התרכזה בעיקר בשמלות ערב מרהיבות שמתכתבות עם טרנדים עכשוויים כמו משחקי שקיפויות של טול ושיפון, שמככבים כיום בתצוגות שונות בעולם.

את התצוגה פתחה הדוגמנית ליתאי מרקוס, שעובדת בעיקר בחו"ל, עם חליפת חצאית מיני בגזרת מעטפת בגוון פודרה, והדוגמנית ניבר מדר הייתה זו שסגרה את התצוגה בשמלת כלה מהפנטת. היא לבשה שמלה שכללה חזיית תכשיט בצורת צדף, בשילוב כתר בצורת אלמוג עם חצאית שיפון ומעל שכמיה תואמת.

משחק שקיפויות, צילום: שוקה כהן

לשאלה האם אחרי שנת קורונה חזרו ההזמנות של מחו"ל עונה לבנה כי "בשנה האחרונה אני מרגיש שלומדים לחיות עם כל הווריאנטים שצצים. כבר היו הזמנות של הזמרת סיארה ויש עוד פרויקט בינלאומי שאני שותף לו וכן סרט דוקומנטרי שאני מצטלם אליו, כך שאני בתקופה טובה, ואני מאחל שזה רק ימשיך".

מוטיב של ים, צילום: שוקה כהן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר