עושה בית ספר לכולם: קארי בראדשו חזרה ובגדול

סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" כבר כאן • מה לבשו הכוכבות לפרמיירה הנוצצת בניו יורק? • רמז: אין כאן אכזבה, רק נחת מהסטייל הנצחי של הנשים שגרמו לנו להתאהב באופנה

היי קארי בראדשו. פארקר בשמלה שומטת לסתות

שרה ג'סיקה פרקר התלבשה כמו קארי בראדשו לפרמיירה של "AND JUST LIKE THAT", וזה היה קסום.

אחרי ציפייה ארוכה ומרגשת, הסדרה החדשה מבית "סקס והעיר הגדולה" עולה לאוויר היום (חמישי) בערוץ HBO ותשודר בישראל בהוט.

כמה שהתגעגענו לקארי וביג, צילום: רויטרס

הפרמיירה החגיגית להשקת הסדרה המדוברת התקיימה אמש (רביעי) בניו יורק עם כל הכוכבות והכוכבים של הסדרה האופנתית והאייקונית ביותר בעולם.

למרות שכבר ראינו הצצה לחלק מהלוקים שקארי, שרלוט ומירנדה הולכות ללבוש בעונה, עדיין חיכינו בציפייה לראות מה כולן ילבשו לכבוד ההשקה על השטיח האדום.

בסטייל בדיוק כמו שציפינו ממנה. פארק, צילום: רויטרס

לכבוד הערב הנוצץ, השחקנית הראשית שרה ג'סיקה פרקר התלבשה בלוק נשי במיוחד, ובחרה לחלוק כבוד לדמותה בסדרה וללבוש את אחד ממעצבי האופנה האהובים על קארי, אוסקר דה לה רנטה.

המעריצים ההדוקים שבינינו לא יכולים לשכוח את שמלת הכלה של אוסקר דה לה רנטה שקארי מדדה בסרט הראשון של סקס והעיר הגדולה, זה היה רגע אופנתי, חלומי ובלתי נשכח.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BABE MAGAZINE (@babemagazinemx)

פארקר ייצגה את קארי בכבוד עם שמלת ערב בגזרת A נשית בסגנון שנות החמישים עם בד משי יוקרתי בצבע אפור מטאלי כסוף עם פייטים עדינים, מחוך מובנה בגזרת לב וחצאית קצפת רחבה. מהשסע נחשף טול בצבע ורוד פלמינגו, חצאית מתוקה המיועדת לסחרור, בדיוק כמו בקליפ הפתיחה של התוכנית המקורית. השמלה הושלמה עם גלימת שיפון תואמת עם נעלי עקב בצבע ורוד פלמינגו התואמים לחצאית בעיצוב אישי של מותג הנעליים של פארקר SJP, הנקראות דוכסית.

פארקר אבזרה את הלוק הייחודי עם תיק קלאץ' של ארדם ותכשיטים נוצצים של פרד לייטון ותכשיטי וינטג'. ניתן לסכם את הלוק כמראה מתוחכם, נשי, שיק, אופנתי וקלאסי, וזה בדיוק מה שציפינו שהכוכבת תלבש.

ניקסון בטוויסט כתום, צילום: רויטרס

הכוכבות לצידה התלבשו במראות ייחודיים ואופנתיים ולא אכזבו אותנו. סינתיה ניקסון, המוכרת כמירנדה הובס, לבשה לוק בצבע כתום ניאון בעיצוב כריסטופר ג'ון רודג'רס, שכלל שמלת מקסי מחויטת עם כפתורים וצווארון גברי עם מגפי שפיץ בצבע תואם. הלוק מהווה תזכורת לצבע השיער האדמדם שהוביל את דמותה של הובס במהלך כל העונות של סקס והעיר הגדולה. למרות שהפעם בסדרה צבע שיערה הפך לאפור, הצבע עדיין מתאים לשחקנית במדויק.

דיוויס במראה דומה לסרט הראשון, צילום: רויטרס

השחקנית קריסטין דיוויס, המוכרת בדמותה של שרלוט יורק, לבשה שמלת מקסי בצבע כחול נייבי בגזרת מחוך בצורת לב עם שרוולים נופלים מהכתפיים בעיצובו של ג'ייסון וו, עם תיק קלאץ' בצבע תואם של טיילור אליס ועגילי שנדליר יהלומים נוצצים. המראה של יורק הזכיר מאוד את השמלה שלבשה שרלוט לכבוד החתונה של קארי וביג בספרייה, החתונה שבסוף לא התקיימה, בסרט הראשון של סקס והעיר הגדולה.

אהבנו מאוד את האסתטיקה האופנתית של כולן שהצליחה לספר סיפור ולהזכיר לנו למה כל כך התאהבנו בסדרה ובדמויות שלה, וכעת אנחנו רק מחכים ליהנות מהעונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר