מחאת הפוטושופ: הצעד המשמעותי של שביט ויזל

מותג "רזילי" בחר שלא להשתמש בפוטושופ בתמונות הקמפיין שבהן מככבת שביט ויזל • לא מדובר כאן רק בסוגיה של היקפים, אלא בהחלטה שלא להעלים אף את הוורידים ברגליים • כן ירבו

שביט ויזל, צילום: ניר פקין

הדיון סביב סוגיית הפוטושופ: כן או לא ועד כמה? מסרב לרדת מהכותרות, והפעם במרכזו הדוגמנית היפה שביט ויזל בצילומי הקמפיין לרזילי.

החברה בחרה הפעם לא להשתמש בפוטושופ, ובצעד די חריג אפילו להעלים את הוורידים ברגליים.
שמתם לב פעם שלמרות שלכולנו יש ורידים ברגליים, בולטים יותר או פחות, לעולם לא תראו אותם בקמפיינים של מותגי אופנה?

ויזל ללא ריטוש, צילום: שי פרנקו

הסיבה היא כי שם נוהגים להעלימם לפני צאת הקמפיין אל אוויר העולם. כך שיש לציין לטובה כל חברה ששמה על דגלה מטרה של העלמת השקרים מהתמונות. נציין גם כי הקמפיין הזה נטול פוטושופ בכלל, לא בצבעים ולא בריטושים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר