כבוד: כל העולם מדבר על השמלה הישראלית של פריס הילטון

כבוד ענק: כוכבת הריאליטי התחתנה בשמלת כלה עוצרת נשימה של מעצבת האופנה הישראלית גליה להב • מגזינים ברחבי העולם: "אחת משמלות הכלה היפות ביותר שראינו" • תמונות בפנים

פריס הילטון וגליה להב, צילום: מתוך האינסטגרם

הזמרת, המנחה וכוכבת הריאליטי פריס הילטון (40) היא אישה נשואה באופן רשמי. הילטון נישאה לבן זוגה הסופר ובעל קרן הון סיכון קרטר רום ביום חמישי האחרון, באירוע מפואר ומושקע בטירה בבל אייר בלוס אנג'לס, ארצות הברית, וזה היה מוגזם בדיוק כמו שחשבנו שזה יהיה, עם שמלת כלה אחת בעיצוב ישראלי של גליה להב שכל העולם מדבר עליו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kinsley James Couture Bridal (@kinsleyjamescouturebridal)

לאירוע המדובר, שנמשך שלושה ימים, הוזמנו כל החברים הקרובים, ובהם הבסטי קים קרדשיאן ווסט, הזמרת דמי לובאטו, ניקול ריצ'י וסלבס רבים נוספים. על הייצוג הישראלי הייתה אמונה הדוגמנית עומר נודלמן, שהגיעה יחד עם בן זוגה איש העסקים עידו בר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by E! News (@enews)

"סוף-סוף זכיתי לנשק את הנסיך שלי ולהתחיל לחיות באושר ועושר, כמו שתמיד חלמתי מאז שהייתי ילדה", כתבה הילטון באתר האינטרנט שלה על היום הגדול. "זו הייתה חתונה מהאגדות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝙆𝙖𝙧𝙙𝙖𝙨𝙝𝙞𝙖𝙣𝙨 𝙉𝙚𝙬𝙨 🇧🇷 (@kuwtksupport)

בהתאם לכוכבת הריאליטי המקורית והראשונה בעולם, הילטון צילמה את כל מסע תכנון אירוע החתונה שלה לתוכנית ריאליטי חדשה בת 13 פרקים הנקראת "פריס מאוהבת", שעלתה לאוויר ביום חמישי האחרון ברשת פיקוק של NBC.

אף שהמעריצים ההדוקים של הכוכבת ייאלצו לחכות מדי שבוע לצפות בפרק אחד בלבד, שם יראו כיצד הילטון תכננה כל פרט ופרט באירוע, היורשת כבר שיתפה המון תמונות ופרטים מתוך האירוע הנוצץ: רואים שם את הלוקיישן היוקרתי, בר קוויאר, שמפניות שלא הפסיקו לזרום, והכי חשוב - כל המראות האופנתיים של הכלה.

כידוע, המעושרת החליפה ארבע שמלות כלה ביום הגדול. לכבוד טקס החופה הילטון לבשה שמלת כלה פרחונית ארוכה ונשפכת של אוסקר דה לה רנטה, בגזרה צנועה עם שרוולים ארוכים וצווארון גולף גבוה עם הינומה תואמת, ארוכה ודרמטית במיוחד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

"לקח לנו חודשים לעצב ולדייק את השמלה לשלמות עם מעצבי אוסקר דה לה רנטה המדהימים, פרננדו גרסיה ולורה קים", אמרה הילטון למגזין ווג. "אני אוהבת איך שזה יצא. רציתי משהו שיהיה נצחי, אלגנטי, שיקי ואיקוני".

וכעת למנה העיקרית: למראה השני ולשלב ארוחת הערב וריקוד הסלואו הזוגי והמרגש, הילטון לבשה שמלת טול נסיכותית ומרהיבה של מעצבת האופנה הישראלית גליה להב. השמלה, בגזרת כתפיים חשופות, כללה חלק עליון בגזרת מחוך, חצאית טול נפוחה ומחשוף וי עמוק. הילטון השלימה את הלוק עם כתר יהלומים על ראשה, שרשרת יהלומים ענקית צמודה לצווארה ועגילי יהלומים נתלים. אהבנו מאוד את המראה הרומנטי והמחמיא. כבוד ענק לגליה להב, שממשיכה לייצג את תעשיית האופנה הישראלית בעולם עם סטייל מדויק וגבוה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by WHITE.AGENT ARMENIA (@white.agent)

במגזיני האופנה הנחשבים בעולם כתבו כי השמלה של גליה להב היא אחת משמלות הכלה היפות ביותר שראו, והילטון נראתה כמו סינדרלה אמיתית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Rebecca la sposa Official (@rebeccalasposa)

לשלב הריקודים הילטון החליפה את הלוק פעם נוספת: הפעם שמלת מיני לבנה ונשית של אוסקר דה לה רנטה, עם חלק עליון פרחוני בגזרת מחוך וחצאית מלמלה, ונעלה נעלי עקב שפיץ לבנות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by La novia con estilo (@lanoviaconestilo)

לחלק הרביעי והאחרון הכלה לבשה שמלת כלה בגזרה נשית וסקסית, בסגנון שנות ה-20 של פמלה רולנד, עם שרוולי פרנזים נוצצים ארוכים ומחשוף וי עמוק במיוחד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by CATWALKbyK (@catwalkbyk)

ביום השלישי של האירוע הילטון ערכה מסיבת קואצ'לה מטורפת עם קרנבל אמיתי שכלל גלגל ענק, מסיבה עד אור הבוקר עם דיג'יים מפורסמים מהעולם, ועוד שלל תחנות ועמדות משחקים עם קוד לבוש של צבעי ניאון בוהקים וזרחניים. פריס לבשה שמלת כלה ורודה עם הינומה תואמת, ונעלה מגפי פלטפורמה ורודים - לוק צעקני ונועז שרק היא יכולה להחזיק.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by just like magic ✨ (@juslikmagik)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Demi Lovato 🇧🇷 (@demetria.lovxto)

הכוכבת הישראלית עומר נודלמן פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה מהקרנבל החגיגי המדובר, שם היא עומדת עם הכלה הטרייה והן נראות מחובקות ומאושרות. כל שנותר לנו הוא לקנא שלא הוזמנו גם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Omer Nudelman (@__omernudelman__)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר