בשבוע הבא ייפתחו שתי חנויות של המותג השבדי Other Stories &. ביום שני (15.11) תיפתח החנות הראשונה בקניון עזריאלי תל אביב וביום חמישי הבא (18.11) החנות השנייה בקניון עזריאלי בירושלים.
כל אחת מהחנויות תתפרס על פני שטח של כ-465 מ"ר ותציע את קולקציית הביגוד וההנעלה לסתיו-חורף 2021, כולל אקססוריז, הלבשה תחתונה ומוצרי טיפוח מקטגוריית Bath & body.
במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (שני) בנוכחות נציגי המותג, הוצגה הקולקציה שכוללת פריטי קז'ואל בקו מחויט, נקי וקלאסי בסגנון אירופי, סוודרים עם שיבוצי פנינים, וסט עם כפתורים מוזהבים, חולצות מחויטות לבנות בשילוב תחרה למראה רומנטי ועוד. פלטת הגוונים המרכזית על טהרת שחור, לבן וקרם. יש גם קולקציית ערב עם פריטים מנצנצים, צבעוניים ומלאי גלאם בהשראת הסטייל של קליפורניה.
למותג גם מגוון נעליים ואקססוריז, כולל מגפיים או סניקרס בעיצוב צ'אנקי, מגפיים עם עקבים מחודדים, תיקים, כובעי מצחייה ומגוון תכשיטים כמו שרשראות כסף, עגילי חישוק וטבעות חותם.
"אני שמחה להיות פה בישראל ולחנוך את המותג. בימים שאני כאן הספקתי לראות הרבה ישראליות שמודעות מאוד לאופנה ולסטייל. הישראליות הן נשים חזקות עם אמירה אסתטית", אמרה המנהלת הקריאטיבית של החברה, רוקי אף אקנשטם ברניקה. לדבריה, המותג ער לביקוש של הישראליות, ולכן במהלך השנה יושקו כשש קולקציות אופנתיות.
החנויות ייפתחו באמצעות קבוצת מאץ' ריטייל, שמחזיקה בארץ את רשת החנויות H&M ו-COS. "אנו מאמינים שהלקוחות בישראל יתחברו בקלות למגוון סגנונות העיצוב שהחנויות בארץ יציעו", אמרה זיו קווין, סמנכ"לית הסחר של מאץ' ריטייל וראש חטיבת New Brands של הקבוצה בישראל.
המותג הושק לראשונה במרץ 2013 ויש לו 76 חנויות ב-24 מדינות בעולם, ביניהן באירופה, בדרום קוריאה, בארה"ב, בסין ובאיחוד האמירויות. לשאלה אם צפויות להיפתח עוד חנויות אמרה קווין כי "אנחנו בוחנים את הנושא. החנויות של המותג נפרסות על פני שטח רחב והדברים ייבחנו במהלך השנה".
טווח מחירים: 25 עד 1,250 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו