קשה לצפייה: ניקול ריצ'י חוגגת יום הולדת ועולה באש

האושייה חגגה יום הולדת 40, וכשכיבתה את הנרות שיערה עלה באש • הסרטון הפך במהרה לוויראלי ואנשים רבים שאלו אותה אם הכל בסדר

ניקול ריצ'י, צילום: רויטרס

אושיית הריאליטי ניקול ריצ'י שהיא גם מעצבת האופנה ובעלת המותג הנחשק HOUSE OF HARLOW, חגגה אמש (שלישי) יום הולדת 40, והאירוע נגמר באש ולהבות תרתי משמע.

המעצבת שיתפה סרטון וידאו בעמוד האינסטגרם שלה, בו יש לה 5.2 מיליון עוקבים, כשרואים אותה יושבת מול עוגת יום הולדת עם נרות דולקים, וברקע שרים לה שירי יום הולדת. ריצ'י רוכנת עם ראשה מטה כדי להביע משאלה ולכבות את הנרות, אך שיערה מתלקח באש מהנרות. ילדת היום הולדת מתחילה לצרוח מאימה (ובצדק) ולאחר מכן נראה חבר מושיט את ידו כדי לכבות את האש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by NICOLE RICHIE (@nicolerichie)

למרות הפחד, נראה כי ריצ'י התאוששה במהירות מהתקרית המדוברת, ובכותרת הפוסט כתבה
"ובכן… עד כה גיל 40 זה אש".

בעלה וכוכב הרוק ג'ואל מאדן ניסח את זה בצורה מושלמת כשהגיב לפוסט המדובר וכתב שם שורה של פריס הילטון, כוכבת הריאליטי האייקונית ומי שכיכבה איתה בסדרת ריאליטי. "THAT'S HOT" (בתרגום: זה לוהט).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by NICOLE RICHIE (@nicolerichie)

כוכבים רבים נוספים הגיבו לפוסט בהם הזמרת קלי רולנד שכתבה "הלב שלי נפל לתחתונים!". כוכבת הריאליטי והבסטי לשעבר פריס הילטון הגיבה "אלוהים ישמור אותך! מזל טוב אהובה אני מקווה שאת בסדר, אוהבת אותך".

השחקניות אוליביה מון ואיימי שומר הגיבו בנפרד וכתבו "אלוהים ישמור!" והסופרמודל נעמי קמפבל שאלה אותה "את בסדר?". אחותה הקטנה, הדוגמנית ובלוגרית האופנה סופיה ריצ'י, התעלמה מהמקרה באלגנטיות וכתבה "אני אוהבת אותך אחותי".

הפוסט המדובר הפך לוויראלי במיוחד, וכעת יש לו 1.4 מיליון צפיות, וזה רק עולה מדי דקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר