רחוק מהעין: כך ביונסה נגאלה מהמט גאלה

בזמן שכל חברותיה לביצה חטפו אש בגלל הלוקים המזעזעים שלבשו לנשף המדובר של השנה, המלכה גנבה את ההצגה באינסטגרם

ביונסה, ג'יי זי, יאכטה ונוף מטמטם

בזמן שכל העולם נשא עיניו לנשף המט גאלה, ביונסה החליטה להיעדר מהאירוע המתוקשר ולבלות עם משפחתה בחופי איטליה וצרפת. בדיעבד, כנראה שהיא עשתה החלטה נכונה, כי כל חברותיה לביצה חטפו אש על הלוקים הנוראיים וההזויים שלבשו לנשף הגדול של השנה, ואילו היא, כרגיל, הפליאה באאוטפיטים טרנדיים ומעניינים, בלי לצאת ממחוזות האינסטגרם.

כזכור, ביונסה חגגה לפני עשרה ימים יום הולדת 40. למגזין הארפס בזאר סיפקה הכוכבת כמה תובנות, בהן שהיא רוצה להקדיש זמן לעצמה. "במשך הרבה שנים עשיתי כל כך הרבה למען הקריירה. אני רוצה השנה ליהנות מהחיים עצמם ומעט חופש לעצמי ולמשפחתי", אמרה בזמנו למגזין ותרגמה מהר מאוד את ההנאה שהיא מחפשת בדמוי חופשה אקזוטית עם בן זוגה ג'יי זי, מדלגת בין חופי קאן לבין חוף פורטופינו שבאיטליה.

ועכשיו שסיימנו לקנא, נעבור לנושא לשמו התכנסנו. באחד הלוקים היותר מעניינים, ביונסה מציגה מכנס ג'ינס בגזרת פדלפון - גזרה טרנדית שתככב במהלך השנה הקרובה (למי שמצליחה לוותר על הסקיני האהוב), בשילוב חולצה לבנה ושרוולי פרנזים, שחוזרים אף הם לככב במסלולי תצוגות האופנה ומשקפי שמש לבנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

על הסיפון ביונסה מציגה אוברול בהדפס גיאומטרי בגווני צהוב, כתמתם ולבן, עם שיער אסוף קלות ושוב במשקפי שמש לבנים, מוטיב חוזר אצלה בתקופה הזו.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

בלוק נוסף הציגה הכוכבת קצת יותר גלאם, כשלבשה שמלת מיני בגזרת מעטפת בגוון כתום בוהק, בשילוב סנדל בגוון תואם. היא ענדה שרשרת קולר נוצצת שלטעמינו מוגזמת ולא שייכת בכלל לתמונה. אפשר היה להסתפק בקישוט המנצנץ שהופיע לאורך שולי השמלה.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

כשבני הזוג הלכו לארוחת ערב, ביונסה בחרה ללבוש שמלת מיני מאוד קצרה בגוון מנטה מעוטרת כפתורים זהובים מנצנצים וז'קט מחויט תואם מעל. להשלמת המראה היא החזיקה ביד תיק מוזהב שתאמו את גוון נעלי העקב. הזהוב בשילוב גוון מנטה יצר לוק בולט יתר על המידה ומעט מצועצע.

View this post on Instagram

A post shared by 🇲🇦🐝MOROCCAN_BEYHIVE🐝🇲🇦 (@bla_ckbey)

לוק יותר קז'ואלי כלל חולצה לבנה מכופתרת וחצאית טניס שחורה קצרצרה של ולנטינו. מה שהרים את הלוק היה התכשיט הבולט לצווארה של מותג התכשיטים טיפאני. הסנדל עם אבזם פרח מובלט הוסיף למראה השלם סקסיות ועדינות כאחת.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר