רוסלנה רודינה נכנסת לעולם האופנה: אחרי שהשיקה בערב החתונה בושם, הדוגמנית משיקה בימים אלה מותג בגדי ים חדש הנושא את שמה.
מדובר בקולקציה ראשונה הכוללת שבעה דגמים שעיצבה ואף מדגמנת אותם בעצמה. הקולקציה הראשונה כוללת ביקיני בגזרות שונות, בגדי ים שלמים ודגם ריזורט בשלל מידות וצבעים.
"אני עובדת על הקולקציה כבר שנה", אורת רודינה. "הכל התחיל מתוך חלום שיש לי המון שנים ורק בשנה האחרונה אזרתי אומץ להגשים אותו". לשאלה למה דווקא בגדי ים היא עונה כי "פשוט מצאתי את עצמי כל כך הרבה שנים מדגמנת את כל הגזרות האפשריות והצבעים והטרנדים, ורציתי משהו משלי. היה לי בראש תמיד איזה גזרות אני אוהבת ואיזה צבעים, ולא תמיד מצאתי את עצמי הולכת ותופרת כל מיני בגדי ים לפי ההעדפות שלי. הייתי מעלה תמונה באינסטגרם ומהר מקבלת הודעות מאיפה זה. בשנה האחרונה, הסוכנת שלי ליוותה אותי בהתלבטויות, ודרכה קיבלתי אומץ לצאת לדרך חדשה ולהגשים לעצמי את החלום הזה".
"כמי שדגמנה בעבר בגדי ים, אני יודעת איך בגד ים צריך להיראות על הגוף, ומה מחמיא לגוף האישה. בעבודה היה חשוב לי לעשות התאמות למבני גוף שונים, שלא תמיד רואים אותם בחברות שונות המשווקות בגדי ים. למשל, ככלה הבנתי שחשוב שיהיה בגד ים בגוון לבן לכל הכלות של הקיץ שירצו לחגוג במסיבת רווקות סביב הבריכה, וכן דגמים בגוונים בצבעים עדינים וקלאסיים".
רודינה בונה את המותג שלה, ואף רוצה להגיע גם לתחום הטיפוח. "אני לאט לאט בונה מותג. בגלל שצברתי כל כך הרבה ניסיון ולמדתי מכל קמפיין שעשיתי, אני רוצה להתרגש מהמותג שלי ומהעסק שלי שאני בונה לאט ובטוח. בשנה הקרובה יהיו גם בגדי חוף שיתאימו לבגדי הים. בהמשך אשיק מוצרים שקשורים לתחום הטיפוח, כרגע עוד מוקדם מדי לחשוף פרטים נוספים. אני מאמינה שהשמים הם הגבול".
הקולקציה מושקת בטווח מחירים 500 עד 620 שקלים, מידות XS-XL.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו