רצח בבית האופנה: הסרט שאתם חייבים לראות

הטריילר לסרט "בית גוצ'י" שוחרר • במרכזו הסיפור שהסעיר את תעשיית האופנה והבידור • הרצח של מאוריציו גוצ'י על ידי גרושתו פטרישיה רג'יאני

ליידי גאגא, צילום: מתוך האינסטגרם

הסרט האופנתי בית גוצ'י (House of GUCCI) צפוי לצאת רק בעוד כשלושה חודשים, אבל כבר כעת הוא מעורר סקרנות רבה בקרב לא מעט פאשניסטות וחובבי אופנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by House of Gucci Movie (@houseofguccimovie)

לפני ימים אחדים שוחרר טריילר ראשון מהסרט המדובר, בכיכובה של השחקנית הראשית ליידי גאגא. הטריילר מספק הצצה לקו האופנתי שהיה בעשורים 1970 עד 1990, של בית האופנה העשיר של איטליה - גוצ'י, שחוגג השנה 100 שנים להיווסדו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by House of Gucci (@thehouseofgucci)

הסרט מדבר על הסיפור שהסעיר בזמנו את תעשיית האופנה והבידור, כשבשנת 1995 נרצח מאוריציו גוצ'י שעמד בראש בית האופנה המשפחתי על ידי גרושתו פטרישיה רג'יאני.

הסרט מבוסס על הספר "בית גוצ'י, סנסציית הרצח, הזוהר והחמדנות", שנכתב על ידי שרה ג'יי פורדן בשנת 2001 . הבמאי רידלי סקוט ליהק את לידי גאגא המגלמת את התפקיד הראשי בסרט - את דמותה של הגרושה פטרישיה רג'יאני לצד השחקנים אדם דרייבר המשחק את מאוריציו גוצ'י, ואת סלמה הייק ואל פאצ'ינו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by LA FASHION WEEK (@lafw)

מעצבת התלבושות של הסרט מביאה לצופים כמעט במדויק את הקולקציות האופנתיות של בית האופנה באותם עשורים, בהן את אופנת הפרוות שהייתה לגיטימית באותה תקופה, את כובע הקוזאק בגוון לבן בחופשת סקי בשילוב גולף שחור ומעליו תכשיטים בולטים שכיכבו בסוף שנות ה-70. פורסמו תמונות, בהן ליידי גאגא לבושה בסרט בשמלת תחרה בגזרת סטרפלס, גזרה שמאוד בלטה בשנות ה- 80, וכן שמלת הכלה בה נשאה פטרישיה רג'יאני למאוריציו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gentleman México (@gentlemanmexico)

בסצנה אחרת, ליידי גאגא מציגה את השרוולים התפוחים ואת אופנת כריות הכתפיים, השמלות המנוקדות, לצד פריטים לבוש מנצנצים, פאייטים וגליטרים של שנות ה-90.

לנו נותר לחכות ליציאת הסרט ולבחון האם רשתות האופנה ימצאו דרך לתרגם לא מעט השראות לכדי טרנדים חדשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר