"פשוטה? זה מחירון לעשירון העליון": זעם ברשת על אלין כהן

כוהנת הביוטי השיקה את אתר מותג בגדי הים שלה, וקיבלה תגובות כועסות בנוגע למחיר ולכך שהמידות כרגע מגיעות רק עד M • קרמבולה: "המוצרים נתפרים בישראל, תוכלו למצוא עד מידה 2XL"

מסתבכת. כהן, צילום: דניאל קמינסקי

אלין כהן וגיסתה גילי כהן (הנשואה לאחיה מתן) השיקו ביום שלישי האחרון בהתרגשות את אתר מותג בגדי הים והחוף המשותף שלהן קרמבולה.

ההשקה כמיטב המסורת לוותה בשלל פוסטים באינסטגרם. עם זאת, לצד הרבה פרגון ואהבה מצד העוקבים (ובעיקר העוקבות) של השתיים, העיבו גם לא מעט תגובות נזעמות על מחירי בגדי הים, העומדים כרגע על כמה מאות שקלים לפריט ועל טווח המידות, שנכון לעכשיו אינו כולל מידות גדולות ומגיע עד למידה M.

אלין וגילי, יח"צ,

"בגדי ים מהממים, אבל מה נסגר עם המחירים? ממש מוגזם", כתבה גולשת בתגובה שחזרה על עצמה עשרות פעמים. "זה לא רק המחיר, זה גם המידות", זעמה גולשת אחרת. "לא הבנתי את זה שאין מידה לארג' באף אחד מבגדי הים. מה עם בחורות שהן לא רזות?".

"זה לא הגיוני שאין מידה לארג', אתן תומכות רק ברזון", הוסיפה גולשת אחרת. גולש נוסף התייחס לעובדה שאלפי גולשות המעריצות את אלין ועוקבות אחריה באדיקות הן נערות צעירות וחיילות, שאין להן סכומים - שלפי המחירים המפורסמים באתר - עומדים על כמה מאות שקלים. "מעניין אם הייתן קונות בעצמכן את בגדי הים בתור חיילות עם משכורת צבאית, אם לא הייתן מבוססות כמו היום", כתב.

מידות גדולות?, יח"צ

"אמרתם שאתם משפחה פשוטה", התייחס גולש אחר לדבריה של אם המשפחה מירי כהן ב"אח הגדול". "איפה הפשטות פה כשאתן מוכרות בגדי ים ב-600 שקלים?". "אלין, אני שרופה עלייך", פרגנה גולשת, "אבל זה מחירון לעשירון העליון בלבד".

נציין כי לאחר התגובות הרבות, כהן פירסמה בסטורי באינסטגרם שלה כי בשבועיים הקרובים יעלו מידות L-3XL.

קרמבולה הוא נדבך נוסף באימפריית הביוטי של כהן, שכבר מתחזקת כידוע מותג ביוטי מצליח המגלגל הכנסות של מיליונים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ALINE COHEN (@aline_cohenn)

המותג הושק באפריל השנה, וכאמור השבוע גם הושק האתר הרשמי. "היה חשוב לי להוציא קולקציה מאוד איכותית, כמו שיש לי כימאים שאני עובדת איתם בליין האיפור כדי שייצרו לי מוצרים איכותיים, גם כאן לקחתי תדמיתניות שעבדו איתי על הגזרות, ויחד עם העיצובים שלי תרגמנו הכל לקולקציה", אמרה כהן ל"ישראל היום" באפריל.

בקולקציה הראשונה, כך הבטיחה, יושקו שמונה דגמים של בגדי ים ושמונה דגמים של בגדי חוף, כשבמהלך הקיץ יתווספו עוד דגמים. באשר למחיר ציינה אז כי "אני עוד לא יודעת מה יהיה המחיר. אני יכולה להגיד שהואיל והפריטים מיוצרים בארץ יש עלויות ייצור גבוהות. יחד עם זאת, מדובר בבגדי ים מבד איכותי, והמחירים יהיו שווים לכל כיס".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ALINE COHEN (@aline_cohenn)

מקרמבולה נמסר: "לפני השקת המותג, במשך חצי שנה, נעשו בחירות קפדניות, משלב אנשי המקצוע למוצר עצמו, בחירת בדים מחטבים, ועד הנושא החשוב ביותר - תפירה כחול-לבן. להבדיל ממותגים אחרים וטובים אשר תופרים את מוצריהם בסין, כל מוצרי החברה נתפרים בישראל מתוך החזון התמידי שלנו לתמוך בתעשיית כחול-לבן, שנפגעה אנושות בתקופת הקורונה.

יש לציין כי המוצר נארז בצורה ייחודית המלווה בקופסה לא סטנדרטית, המעוצבת לפרטים הקטנים ומבושמת בריחות של הבושם של אלין כהן. לגבי המידות: במותג קרמבולה תוכלו למצוא את בגדי הים עד מידות 2XL. טבלת המידות של המותג מתעדכנת יום ביומו עם הגעת המלאי מהמפעלים למשרדי החברה, וכבר בימים הקרובים תוכלו למצוא את המלאי מעודכן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר